#1
immer aus shop... zowel voorgedraaid wanneer geen tijd anders tussen de 10 en 20 euri wiet. liefste superskunk!
he
liz zei:meestal koop ik voorgedraaide om dat mijn eige gedraaide er niet bepaald mooj uit zien
). Tenzij een vriend van me weer eens wat plantjes heeft staan. Dan regel ik wat met hem.

SpacingBen zei:owz... hoe gaat dat dan? Want leveren aan coffeeshops is toch illegaal?
Wammus zei:Ikzelf haal geen voorgedraaide (meer). Haal altijd 1 of 2 gram Wiet. Normaal gesproken bij de shop (willy wortel of Easy Going voor de mensen uit Haarlem). Tenzij een vriend van me weer eens wat plantjes heeft staan. Dan regel ik wat met hem.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."