Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaar haal je je jonko, in de shoppa of via mannetjes of so?

waar haal je je jonko, in de shoppa of via mannetjes of so?

61 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#1
immer aus shop... zowel voorgedraaid wanneer geen tijd anders tussen de 10 en 20 euri wiet. liefste superskunk!
M
Mobstar

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
1st: :stoned:

ben wel benieuwd wie nou voorgedraaide of wat ook bij de shoppa haalt, en wie via mannetjes shit regelt. Wil graag weten wat zon mattie van mij was eerst zon vaste klant bij shoppa hehe, totdat die mannetje leerde kenne waar hij goedkoper kon fixe, kennen jullie dat soort mannetjes of nie?

Latra en niet te veel :smoke: he
l
lizLid
01-01-2024, 00:00
#3
nouw... ik ben minderjarig (15) en ik ga altijd "posten" bij de hoek van de coffeeshop, als er dan zoon gast langskomt die naar de shop gaat vraag ik m offie wat voor me mee wil brenge. tis alleen wel altijd afw88 of ze t doen want t is strafbaar. maar ja, je weet ook nooit of ze er niet stiekem met je geld / drugs vandoor gaan. meestal koop ik voorgedraaide om dat mijn eige gedraaide er niet bepaald mooj uit zien :grin: :flushed:
K
KleffieLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ga altijd naar de shop tot nu toe, alleen een maatje van me heeft nu plantjes, dus als die uitkomen hoeft ik niet elke keer weer naar die shop te fietsen. :mrgreen:
W
WammusLid
01-01-2024, 00:00
#5
liz zei:
meestal koop ik voorgedraaide om dat mijn eige gedraaide er niet bepaald mooj uit zien
Klik om te vergroten...

Het gaat er niet om hoe ze eruit zien maar om hoe ze roken en mischien nog wel belangrijker wat en hoeveel erin zit...

Ikzelf haal geen voorgedraaide (meer). Haal altijd 1 of 2 gram Wiet. Normaal gesproken bij de shop (willy wortel of Easy Going voor de mensen uit Haarlem :wave:). Tenzij een vriend van me weer eens wat plantjes heeft staan. Dan regel ik wat met hem.
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beide ligt er aan waar ik ben :)
l
lizLid
01-01-2024, 00:00
#7
whaha

ik las net mn berichtje van een poos geleden en dat is wel grappig. nu heb ik wat mensen die voorm ij naar de shop gaan. daar halen ze dan wiet voor mij en dan draai ik mn joints zelf, want oefening baart kunst heb ik gemerkt :wink: zo weet ik ook hoeveel erin gaat en weeti kcker dat er niemand met mn wiet aan de haal gaat. is veel relaxter. :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik koop via dealers want shops zijn er niet :( Rollen is zelf beter vind ik, de voorgedraaide uit nederlan smaken te straf, maar zijn wel goed :wink:, zelf gerold is meer chill
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Altijd van de shop, heb je zeker weten goede kwaliteit...
g
groenrokerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ook via dealers ander moet ik 20 km naar een shop
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#11
regelrecht van de plantage :P
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#12
meestal gewoon van de shop, dan is er nog een extra barriere dat ik 't moet gaan halen enzo (maar er zijn bij mij in de buurt heel veel shops, woon bij het centrum van een grote stad)

want als ik hier een dikke zak heb liggen, dan is het snel op :stoned:

soms hebben vrienden wat plantjes en dan krijg ik wat. en een familielid van me is "professioneel" kweker :wink: maar daar ga ik niet zo vaak naar toe. hij levert aan coffeeshops
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
owz... hoe gaat dat dan? Want leveren aan coffeeshops is toch illegaal?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wist je dat ik eerlijk gezegd bijna geen reet begrijp van wat je schrijft?

Nou ja, hier zijn er geen shops zoals al gezegd werd. Dus meestal via mensen. Af en toe maak ik wel eens een reisje naar Nederland.
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#15
daarom staat professioneel ook tussen haakjes.
ja, het is illegaal, dat is het kromme van de wet. er mogen wel coffeeshops zijn, maar je mag niet telen :confused:

dus officieel is deze persoon een drugsdealer, een crimineel, maar ik vind dat hij netjes zijn geld verdient. hij bouwt enkel geen pensioen op :mrgreen:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha, inderdaad... Ik vind opzich ook wel dat hij eerlijk zijn geld verdient... ligt er een beetje aan hoeveel... coffeeshophouders die miljonair worden of telers vind ik asociaal! Maarja komt door die kromme wet inderdaad...

Ze zouden belasting moeten gaan vragen (de shops moeten dus in de handen van de overheid komen)
Het geld kan gaan naar speciale cannabis klinieken en allerlei voorlichtingen. (Dat zal heel wat problemen rond cannabis verhelpen)

Ook is de controle beter wanneer de coffeeshops in handen van de overheid komen...
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#17
SpacingBen zei:
owz... hoe gaat dat dan? Want leveren aan coffeeshops is toch illegaal?
Klik om te vergroten...


OW JEEJ.


Ik koop het bij de shop, maar eigenlijk van een bekende van me. :P
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wammus zei:
Ikzelf haal geen voorgedraaide (meer). Haal altijd 1 of 2 gram Wiet. Normaal gesproken bij de shop (willy wortel of Easy Going voor de mensen uit Haarlem :wave:). Tenzij een vriend van me weer eens wat plantjes heeft staan. Dan regel ik wat met hem.
Klik om te vergroten...

Theehuis pwnt de willy en de easy going :tongueout:
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#19
vroeger de shop maar al snel per 50 Gr. via een mannetje .. laters zelf gaan kweken ..
:P


en uit de shop weet je bijna zekler dat je slechte shit krijgt !!!! lees de krant eens zou ik zo zeggen ... leveren aan shop mag niet dus alles wat daarmee heeft te maken is crimineel ... dus daarvoor hoeven ze echt niet netjes te doen !!! en tjah geld laat mensen rare dingen doen !!!

ZELF groeien is DE OPTIE !!
:grin:

en mensen van 15 op de hoek ik pak je geld koop er shit voor en rook het lekkel zelf op :mrgreen:


roken mag pas als je kan lopen :stoned:
4
4C1DLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aangezien ik nog minderjarig ben, haal ik dit viavia. Oftewel meerderjarige vrienden die naar de shop gaan, en dan iets meepakken.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."