Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wij hebben er ook een paar keer een gemaakt van een fles. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } . Het principe is heel makelijk. Men neme een fles fanta :P. Maak ongeveer halverwege een gaatje. Doe daar een rietje oid in (als er maar een stick in of op past). Vul m tot ongeveer 3 kwart met water bier whatever. Aan de bovenkant hard zuigen en klaar . Hij werkt ook goed met een 2 liter pak bar le duc water. Zelfde principe alleen dan met een pak..."
"Skyline zei: Hey ik had ook een vraagje! Want jullie weten echt alles hiero Wat voor dosering is een beetje normaal voor een hond van 10 kg? Klik om te vergroten... Whahahahahahahahahaha... Wij hadden ook ooit spacecake gebakken. Er ging ongeveer 20 gram k*twiet in en dat in een halve cake (de rest van de cake was gewoon). Niet eerst er boter van gemaakt ofzo (werkt dat echt beter ?) Dat een uurtje laten staan en daarna bij de koffie opgegeten. Na ongeveer een half uurtje sloeg ie in. Helemaal vaag en echt rare dingen gezegd en gedaan. Totdat opeens de pa van degene waar we zaten binenkwam. Wij die cake het raam uitgegooid (achteraf best jammer mja) en snel een beetje gecleaned. Wat bleek nou: toen wij aan het opruimen waren waren de vogels doodleuk die cake aan het opeten. En later ook een hond van een man die langs kwam gelopen . Die vogels vlogen echt heel raar en die hond viel spontaan om nadat ie 2 hapjes had genomen ( stond na 5 minuten ongeveer wel weer op hoor ). Dat gaan we binnekort maar weer een keer doen... Spacecake bakken dan...."
"liz zei: meestal koop ik voorgedraaide om dat mijn eige gedraaide er niet bepaald mooj uit zien Klik om te vergroten... Het gaat er niet om hoe ze eruit zien maar om hoe ze roken en mischien nog wel belangrijker wat en hoeveel erin zit... Ikzelf haal geen voorgedraaide (meer). Haal altijd 1 of 2 gram Wiet. Normaal gesproken bij de shop (willy wortel of Easy Going voor de mensen uit Haarlem ). Tenzij een vriend van me weer eens wat plantjes heeft staan. Dan regel ik wat met hem."
"Het valt met mij met die verslaving nog wel mee. Ik ben er niet van afhankelijk ofzo. Wel merk ik dat het een stuk moeilijker is om het een tijdje niet te doen. Daarom maar een keer een korte onthouding invoeren ofzo... Ja het is een stuk makelijker om eraan te beginnen dan om er weer mee te stoppen. Het begint allemaal leuk met 1 keer en nog een keer en dan nog maar een keer enz enz enz. Totdat je het op een gegeven moment (bijna) elke dag doet. Dan is het mischien wat minder leuk ( of juis wel ). Maar ook een stuk moeilijker om het weer een tijdje niet te doen. Hoe raar dat ook klinkt."
"Ik vind niet legaliseren en toch accijns heffen idd ook behoorlijk hypocriet. Daarom heb ik ook Legaliseren en accijns op softdrugs heffen gestemd. Alleen vind ik niet dat ze die accijns nu ook moeten gaan gebruiken om er iets extra's aan te verdienen en te roepen dat het als preventie is want net als met sigaretten werkt dat gewoon niet. Ik zou liever zien dat er meer geld word gestopt in de voorlichting over (soft) drugs. En dat de overheid zich ermee gaat bemoeien om het allemaal veiliger enzo te krijgen. Hiermee bedoel ik niet dat ze nu maar meteen zelf wiet moeten gaan verbouwen en de thc daarin controleren en beperken en meer van dat soort ongein. Maar meer dat ze het uit de criminaliteit halen zegmaar. Er word nu nog veels te moeilijk gedaan als je zegt dat je blowt of wat voor drugs dan ook gebruikt. In mijn ogen puur omdat degene die het niet gebruiken er veel te weinig van af weten en denken dat het allemaal crimineel uitschot is wat het gebruikt en dat iedereen die dat doet ook meteen maar de "verkeerde" kant op gaat (of al gegaan is). Ik zou graag zien dat de overheid daar eens iets aan ging doen. Dat zou een hoop ergernis en elende schelen waarschijnlijk. En bovendien is er dan idd toch enigzins controle op zegmaar zodat er ook eerder word gezien als het wel fout gaat en er op tijd wat aan gedaan kan worden."
"toppie combinatie alleen wel eerst zuipen en pas aan het eind blowen anders gaat het fout. ben ik een keer hard van over mn nek gegaan"
"Nee valt wel mee. Je ruikt het bijna niet. Gewoon de afzuigkap op zn hoogste stand zetten en iets van een raampje open in de keuken als dat enigzins mogelijk is."
"Ik haalde altijd wiet. Meestal rond de 7 a 8 euro per gram (shiva ). Of hash van dezelfde prijsklasse."
"Ik ga er niet aan beginnen. Ik weet van mezelf dat ik nogal snel verslaafd raak aan dingen en heroïne lijkt me nou niet bepaald een fijn iets om elke dag te gebruiken."
"Freak zei: Dommelsch Ice, laatst gezien, niet te drinken trouwens Klik om te vergroten... Dat is dus echt niet te zuipen."