Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"14e toen begon ook zo het blowen snacken ghb :P"
"''Misschien gaat mijn verkoudheid weg na een goede schijf anders loop ik er straks nog 2 weken mee..''"
"Een xtc pil."
"Sublimo zei: Snackbek zei: ''Misschien gaat mijn verkoudheid weg na een goede schijf anders loop ik er straks nog 2 weken mee..'' Klik om te vergroten... Dat is best wel een onzinnige redenatie, alle logica ontbreekt hier... Dan ben je al ver volgens mij als je op die manier je drugsgebruik goedpraat. Klik om te vergroten... Ik had inderdaad de nodige pilsjes op, maar ik had het van te voren ook ervaren dat mijn hele neus keel alles volzat.. ik gebruikte mdma en de dag erna en tijdens het gebruik ervan. neergenss meer last van.. misschien vandaarhet '' excuus ''"
"Of.. dan doe ik het nu, en morgen wel niet."
"Met speed versnijden ook altijd wel lekker"
"Tog wel white widow"
"Amnesia haze blijft inderdaad de beste dat denk ik ook ja, Echter is Crystal royaal hash vind ik toch beter maar topic is wiet dusja"
"Ik draai ook 3 joints uit 1 gram ong. ja maar een bluntje kan ook wel op zn tijd"
"Soort speed en GHB :P"