#1
023User zei:paupie zei:Wammus zei:Ikzelf haal geen voorgedraaide (meer). Haal altijd 1 of 2 gram Wiet. Normaal gesproken bij de shop (willy wortel of Easy Going voor de mensen uit Haarlem). Tenzij een vriend van me weer eens wat plantjes heeft staan. Dan regel ik wat met hem.
Theehuis pwnt de willy en de easy going![]()
Theehuis!!!
Zeker goede shop, beetje klein alleen.
Maar vind toch wel dat Wortel's Sensimilla echt veruit de beste is.![]()
Haarlem for life yo.
mja het is daar niet groot nee, maar ik zit toch zelden in de shop. Ik haal het daar en ik ga weer weg
). Tenzij een vriend van me weer eens wat plantjes heeft staan. Dan regel ik wat met hem.