Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mwa gewoon met gezellige mensen blowen/zuipen en het is altijd gezellig"
"ik ga altijd naar de shop tot nu toe, alleen een maatje van me heeft nu plantjes, dus als die uitkomen hoeft ik niet elke keer weer naar die shop te fietsen."
"ik zeg meestal ff blowtje doen ofzo."
"Ik ben denk ik vooral geestelijk veranderd. in het begin moest ik niks van drugs hebben, vond roken vies. dus blowen was dat ook. maar dat was dus niet zo. blowen is gewoon zo relaxt. kunt lekker nadenken als je met mooi weer aan het water zit een jointje te smoken, of gezellig met vrienden zitten. Geeft gewoon een heel ander sfeertje als dat je met vrienden bier aan het drinken bent. I Love weed en hash, aan de rest kom ik niet. en hard drugs vind ik echt gewoon eng. een pilletje van iemand kopen en niet weten wat er mee gedaan is, neen niks voor mij"