Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nog een lijn"
"wa kost het eigenlijk?"
"als ik naar berge op zoom ga betaal ik tusse de 6 en 8 € de gram ; das dan voor powerplant , santa of white widow en manesia is der 11 € degram n belgie haal ik goedkoper zelf 4 de gram jack herror"
"get used to it :P"
"eigenlijk nog nooit misselijk geweest van dope ja de begin jointjes gecombineerd me alchohol ware wel af en toe is kotse maar da wast dan"
"ik weet ni ze, ik zou nooit dope gebruike om er beter te staan vor een exaam of voor werk ik geef toe dak vor men studies / werk wel is wa pep gebruik ik werk in de audi-lichttechnieke/podiumbouw sector dus da zen wel is 20 uur werke aaneen en dan kan een lijntje pep wel goe doen mor der blijft et bij ni te veel want et moet vooral veilig blijve en twerk moet ni half zen gaat gebeure he"
"DjTrips zei: geloof me ik heb VEEL gedronken want het was all-in =D had enkel last van de gesprongen lippen/pijnlijke kiezen, enja kauwgom of lollie das lik zeggen van hallo ik zit op de pille (iets waar ze hier in belgie nogal ZWAAR aan tille :P ) but hell, we all love spacing here !! Klik om te vergroten... boeiueh , kwoon ook in belgië, als kik uitga is da den ene kauwgom na den andere ze , boeit me minder wa de mense denke dan een kapot bekje"
"kelis - in public ; kreunschijfke :d"
"large mellow - pussycat (zo iets als Qocaïne zen afbeelding dus)"
"grammetje per 2 maand pakt valt nog goe mee"