Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaar haal je je jonko, in de shoppa of via mannetjes of so?

waar haal je je jonko, in de shoppa of via mannetjes of so?

61 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#1
SpacingBen zei:
owz... hoe gaat dat dan? Want leveren aan coffeeshops is toch illegaal?
Klik om te vergroten...


OW JEEJ.


Ik koop het bij de shop, maar eigenlijk van een bekende van me. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wammus zei:
Ikzelf haal geen voorgedraaide (meer). Haal altijd 1 of 2 gram Wiet. Normaal gesproken bij de shop (willy wortel of Easy Going voor de mensen uit Haarlem :wave:). Tenzij een vriend van me weer eens wat plantjes heeft staan. Dan regel ik wat met hem.
Klik om te vergroten...

Theehuis pwnt de willy en de easy going :tongueout:
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
vroeger de shop maar al snel per 50 Gr. via een mannetje .. laters zelf gaan kweken ..
:P


en uit de shop weet je bijna zekler dat je slechte shit krijgt !!!! lees de krant eens zou ik zo zeggen ... leveren aan shop mag niet dus alles wat daarmee heeft te maken is crimineel ... dus daarvoor hoeven ze echt niet netjes te doen !!! en tjah geld laat mensen rare dingen doen !!!

ZELF groeien is DE OPTIE !!
:grin:

en mensen van 15 op de hoek ik pak je geld koop er shit voor en rook het lekkel zelf op :mrgreen:


roken mag pas als je kan lopen :stoned:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
wrm is dat van de shop slechte shit?? is toch niet logisch, als die van de shop slechte shit verkopen, gaan minder mensen er kopen dus minder winst.


ik haal altijd via dealer, ik heb geen zin om 1.5 uur naar nederland te rijden om daar wat weed te halen. ben er ook veel te lui voor, en als ik boven de 100 gr bestel komt m'n dealer het zelfs gewoon afleveren.
ik ben vroeger wel in een soort "shop" in antwerpen geweest omdat de weed daar reuze goeiekoop was maar nu is die al een jaartje ofzo opgedoekt. ik ken nog wel een paar "shops" daar maar die kennen me niet zo goed en zoals ik al zei ik ben extreem lui en via dealer is het veel gemakkelijker
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mensen, vanaf nu gewoon weer abn praten en niet anders.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#6
liz zei:
nouw... ik ben minderjarig (15) en ik ga altijd "posten" bij de hoek van de coffeeshop, als er dan zoon gast langskomt die naar de shop gaat vraag ik m offie wat voor me mee wil brenge. tis alleen wel altijd afw88 of ze t doen want t is strafbaar. maar ja, je weet ook nooit of ze er niet stiekem met je geld / drugs vandoor gaan. meestal koop ik voorgedraaide om dat mijn eige gedraaide er niet bepaald mooj uit zien :grin: :flushed:
Klik om te vergroten...
Bij mij vragen van die kinderen van een jaar of 12/13/14 jaar dat. Op een of andere manier vind ik dat teennagelkrommend, triest :P Ik weet dat het misschien flauw klinkt maar dan heb ik echt zo iets van "Ga jij maar even terug naar je moeder, en wacht nog maar een paar jaartjes." :wave: vind het ook zeer trieste mensen die er op in gaan.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik als belg, haalde voordien mijn wiet in coffeeshops, maar nu heb ik eindelijk een aantal dealers leren kennen (en nee, belgen, je moet er niet naar vragen ofzo voor't geval da gebeurt) nu haal ik het idd altijd via dealers.

Wiet in coffeeshop kwalitatief beter??? Wtf, wetende dat wiet ook van kleine kwekers of grote kwekers komt, vanwaar denkte da de wiet van dealers komt? Idd, ook van die kwekers .. Juist hetzelfde, alleen goedkoper :) + Ge koopt zoveel als ge wilt zolang de voorraad strekt :grin:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#8
idd voor ons belgen is het gewoon niet mogelijk om altijd naar de coffeeshop te hollen
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#9
barry zei:
idd voor ons belgen is het gewoon niet mogelijk om altijd naar de coffeeshop te hollen
Klik om te vergroten...
True, heb niet altijd zin om een uur onderweg te zijn met de bus enzo. Maja, soms doe ik het wel graag, ff een uurtje onderweg, een uurtje blijven hangen in de shop en dan weer hard spacen in de bus :grin:
Maar liefst toch via dealer maja.
J
JanouLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik in Groningen ben dan bestel ik het... Heel erg handig ze komen het gewoon brengen, hoef de deur dan dus niet uit!
In gelderland ga ik naar de coffieshop, kan het gewoon halen dus lekker makkelijk. Halen en weer weg, heel soms rook ik er eentje in de shop!

Groetjes!
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wiet tax! :stoned:

Wij hebben hier dan Skunk en wiet op wielen, skunk is zeker de beterre!
Voor 12 euro ongeveer 3 gram, zeer goede shit!

Shops doe ik niet echt meer aan, omdat de prijs omhoog is en de kwaliteit drastisch omlaag..
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#12
paupie zei:
Wammus zei:
Ikzelf haal geen voorgedraaide (meer). Haal altijd 1 of 2 gram Wiet. Normaal gesproken bij de shop (willy wortel of Easy Going voor de mensen uit Haarlem :wave:). Tenzij een vriend van me weer eens wat plantjes heeft staan. Dan regel ik wat met hem.
Klik om te vergroten...

Theehuis pwnt de willy en de easy going :tongueout:
Klik om te vergroten...

Theehuis!!!
Zeker goede shop, beetje klein alleen.
Maar vind toch wel dat Wortel's Sensimilla echt veruit de beste is. :stoned:

Haarlem for life yo.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#13
023User zei:
paupie zei:
Wammus zei:
Ikzelf haal geen voorgedraaide (meer). Haal altijd 1 of 2 gram Wiet. Normaal gesproken bij de shop (willy wortel of Easy Going voor de mensen uit Haarlem :wave:). Tenzij een vriend van me weer eens wat plantjes heeft staan. Dan regel ik wat met hem.
Klik om te vergroten...

Theehuis pwnt de willy en de easy going :tongueout:
Klik om te vergroten...

Theehuis!!!
Zeker goede shop, beetje klein alleen.
Maar vind toch wel dat Wortel's Sensimilla echt veruit de beste is. :stoned:

Haarlem for life yo.
Klik om te vergroten...

mja het is daar niet groot nee, maar ik zit toch zelden in de shop. Ik haal het daar en ik ga weer weg :tongueout:. Maar ze hebben daar wel de beste hasj van haarlem :)
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik haal het gewoon in de shop, ken wel mannetjes maar die wiet vind ik toch altijd iets minder.
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#15
cker shop shop shop,
en over de kwaliteit die ik koop ben ik best te spreken,
ookal is de prijs zwaar omhoog gegaan!
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Saivy zei:
Wist je dat ik eerlijk gezegd bijna geen reet begrijp van wat je schrijft?

Nou ja, hier zijn er geen shops zoals al gezegd werd. Dus meestal via mensen. Af en toe maak ik wel eens een reisje naar Nederland.
Klik om te vergroten...
Wat begrijp je dan niet? :/ Neem aan dat het tegen mij bedoeld is
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: waar haal je je jonko, in de shoppa of via mannetjes of

Mobstar zei:
1st: :stoned:

ben wel benieuwd wie nou voorgedraaide of wat ook bij de shoppa haalt, en wie via mannetjes shit regelt. Wil graag weten wat zon mattie van mij was eerst zon vaste klant bij shoppa hehe, totdat die mannetje leerde kenne waar hij goedkoper kon fixe, kennen jullie dat soort mannetjes of nie?

Latra en niet te veel :smoke: he
Klik om te vergroten...

Ik denk dat juffrouw Saivy deze openingspost bedoeld. Daar snap ik ook geen fucka pucka van.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Inderdaad, de openingszinnen van dit topic zijn nogal onduidelijk.
j
jappe_1991Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: waar haal je je jonko, in de shoppa of via mannetjes of

nutsss zei:
Mobstar zei:
1st: :stoned:

ben wel benieuwd wie nou voorgedraaide of wat ook bij de shoppa haalt, en wie via mannetjes shit regelt. Wil graag weten wat zon mattie van mij was eerst zon vaste klant bij shoppa hehe, totdat die mannetje leerde kenne waar hij goedkoper kon fixe, kennen jullie dat soort mannetjes of nie?

Latra en niet te veel :smoke: he
Klik om te vergroten...

Ik denk dat juffrouw Saivy deze openingspost bedoeld. Daar snap ik ook geen fucka pucka van.
Klik om te vergroten...
ik denk het ook snap er ook niet veel van ,kan zijn omdat ik uit belgie ben maar kan ook gwn aan de schrijfwijze liggen , dialect fso en zinsbouw klopt ook niet echt
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ahja, zinsbouw klopt idd niet, rest is hollander spraak, zeggen wel vaak, "kga naar de shoppa, ik ben skaffa .."

uche uche :tongueout:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."