#1
SpacingBen zei:owz... hoe gaat dat dan? Want leveren aan coffeeshops is toch illegaal?
OW JEEJ.
Ik koop het bij de shop, maar eigenlijk van een bekende van me. :P
SpacingBen zei:owz... hoe gaat dat dan? Want leveren aan coffeeshops is toch illegaal?
Wammus zei:Ikzelf haal geen voorgedraaide (meer). Haal altijd 1 of 2 gram Wiet. Normaal gesproken bij de shop (willy wortel of Easy Going voor de mensen uit Haarlem). Tenzij een vriend van me weer eens wat plantjes heeft staan. Dan regel ik wat met hem.

Bij mij vragen van die kinderen van een jaar of 12/13/14 jaar dat. Op een of andere manier vind ik dat teennagelkrommend, triest :P Ik weet dat het misschien flauw klinkt maar dan heb ik echt zo iets van "Ga jij maar even terug naar je moeder, en wacht nog maar een paar jaartjes."liz zei:nouw... ik ben minderjarig (15) en ik ga altijd "posten" bij de hoek van de coffeeshop, als er dan zoon gast langskomt die naar de shop gaat vraag ik m offie wat voor me mee wil brenge. tis alleen wel altijd afw88 of ze t doen want t is strafbaar. maar ja, je weet ook nooit of ze er niet stiekem met je geld / drugs vandoor gaan. meestal koop ik voorgedraaide om dat mijn eige gedraaide er niet bepaald mooj uit zien![]()
![]()
vind het ook zeer trieste mensen die er op in gaan.True, heb niet altijd zin om een uur onderweg te zijn met de bus enzo. Maja, soms doe ik het wel graag, ff een uurtje onderweg, een uurtje blijven hangen in de shop en dan weer hard spacen in de busbarry zei:idd voor ons belgen is het gewoon niet mogelijk om altijd naar de coffeeshop te hollen
paupie zei:Wammus zei:Ikzelf haal geen voorgedraaide (meer). Haal altijd 1 of 2 gram Wiet. Normaal gesproken bij de shop (willy wortel of Easy Going voor de mensen uit Haarlem). Tenzij een vriend van me weer eens wat plantjes heeft staan. Dan regel ik wat met hem.
Theehuis pwnt de willy en de easy going![]()
023User zei:paupie zei:Wammus zei:Ikzelf haal geen voorgedraaide (meer). Haal altijd 1 of 2 gram Wiet. Normaal gesproken bij de shop (willy wortel of Easy Going voor de mensen uit Haarlem). Tenzij een vriend van me weer eens wat plantjes heeft staan. Dan regel ik wat met hem.
Theehuis pwnt de willy en de easy going![]()
Theehuis!!!
Zeker goede shop, beetje klein alleen.
Maar vind toch wel dat Wortel's Sensimilla echt veruit de beste is.![]()
Haarlem for life yo.
Wat begrijp je dan niet? :/ Neem aan dat het tegen mij bedoeld isSaivy zei:Wist je dat ik eerlijk gezegd bijna geen reet begrijp van wat je schrijft?
Nou ja, hier zijn er geen shops zoals al gezegd werd. Dus meestal via mensen. Af en toe maak ik wel eens een reisje naar Nederland.
Mobstar zei:1st:![]()
ben wel benieuwd wie nou voorgedraaide of wat ook bij de shoppa haalt, en wie via mannetjes shit regelt. Wil graag weten wat zon mattie van mij was eerst zon vaste klant bij shoppa hehe, totdat die mannetje leerde kenne waar hij goedkoper kon fixe, kennen jullie dat soort mannetjes of nie?
Latra en niet te veelhe
ik denk het ook snap er ook niet veel van ,kan zijn omdat ik uit belgie ben maar kan ook gwn aan de schrijfwijze liggen , dialect fso en zinsbouw klopt ook niet echtnutsss zei:Mobstar zei:1st:![]()
ben wel benieuwd wie nou voorgedraaide of wat ook bij de shoppa haalt, en wie via mannetjes shit regelt. Wil graag weten wat zon mattie van mij was eerst zon vaste klant bij shoppa hehe, totdat die mannetje leerde kenne waar hij goedkoper kon fixe, kennen jullie dat soort mannetjes of nie?
Latra en niet te veelhe
Ik denk dat juffrouw Saivy deze openingspost bedoeld. Daar snap ik ook geen fucka pucka van.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."