Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIrritant aan jointen roken .

Irritant aan jointen roken .

213 antwoorden
55 weergaven
18-5-2026
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat de joint zo snel op gaat. :(
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
de boefkick/vreetkick, echt veel te hatelijk, dat zou toch een grote reden zijn voor mij om te stoppen.
Ik blijf gewoon eten, en ik blijf honger hebben
heel irritant :(
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Droge mond is vervelend maar als je drinken bij hebt is dat niet erg.
Soms vind ik een joint wel vies smaken, zeker als ik net heb gegeten. Das best iritant
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat je bijna geen puurtjes buiten kan roken die flikkeren alsmaar uit :smilingimp:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
De immense gaarheid na een paar uurtjes, en de daarop volgende joint die de gaarheid niet bepaald beter weet te maken. :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vind een joint draaien erg irritant. Het roken heb ik nooit zo'n problemen mee :rolleyes:
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#7
davinho zei:
Ik draag lenzen, en alsk avondje/nachtje lekker smoor, dan beginnen die na tijdje echt uit te drogen en héél lastig te doen :angry:
voor de rest, ivm droge mond: heb altijd fles cola oid bij de hand :grin:
Klik om te vergroten...
Aarg just zelfde probleem, is gewoon dat je dan je ogen lang open laat :P
Soms krijg ik ze er niet meer uit omdat ze zo droog zijn.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jadi zei:
Saivy zei:
Hempy zei:
Dat de joint zo snel op gaat. :(
Klik om te vergroten...

Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Rookt er niemand puur hier op DF?
Klik om te vergroten...
stomme vraag,tzit hier vol hollanders :wave:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Droge mond, en een soort van misselijk gevoel soms.
Dan zijn eten en drinken totaal geen optie, iets binnen krijgen gaat dan niet.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niks, wiet is lekker!
F
FIDOLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je bij iemand thuis zit, maar niet binnen mag roken. Dan moet je weer in de kou in de achtertuin gaan staan ofzo... Zo word je natuurlijk ook niet relax stoned.
F
FIDOLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jah ik heb dat als ik puur rook, kleinere hoeveelheden in een waterpijp bijvoorbeeld. Dat is wat mij betrefd de fijnste high van cannabis.

OT: Als je as net voor de asbak op de grond pleurt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Radeon915 zei:
azgaza zei:
Als je geen aansteker hebt en wel een joint. En naar het gasfornuis moet lopen om dat rotding aan te steken.
Klik om te vergroten...

Ah, dat had ik gister ook. Loop ik naar het gasfornuis, joint in me smoel en bij het pitje houden om aan te steken.
Klik, klik, ga nou aan stom gasfornuis!, klik, klik, klik WOOSH!
:wave: tot ziens wenkbrauwen
Klik om te vergroten...

Dat laatste doe ik dan weer absoluut niet; ik ga zo ver mogelijk van het gastel afstaan en hou men joint er in net zo lang tot ie brand en blaas hem dan uit; en dan gloeit ie goed, en dan snel een trekje nemen. Maar ik heb haar tot mijn kont en ik als met mijn hoofd te dicht bij het gastel zou komen zou ik kaal zijn; met brandwonden enzo..
maar voor vervolg de tip: wacht tot je joint vlam vat en blaas hem uit, gewoon op afstand. Veiliger en werkt net zo goed.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Na 2 trekjes krijg ik kokhals neigingen en kan ik niet verder blowen zonder te kotsen.. En na 2 trekjes ben ik echt nog niet stoned, dus dat is zonde.. Blow daarom ook nooit haha.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#15
matthijs zei:
Dat denk ik niet.
Inductie geeft geen warmte af, maar magnetische stralen ofzoiets... De pan wordt wel warm maar de plaat niet (in theorie dan... natuurlijk maakt de pan de plaats ook wel heet. )
Klik om te vergroten...

Waar heb ik het dan over dat die plaat keirood word en ik bijna mijn gezicht aan brandde toen ik één opstak?
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat ze het gewcht niet houden en bij de tip omknakken, dat je ze vaak moet aansteken of met voorgedraaide joints dat je stukken tabak en wiet door de tip in je mond krijgt :angry:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Johannes de Tripper zei:
matthijs zei:
Johannes de Tripper zei:
matthijs zei:
Dat denk ik niet.
Inductie geeft geen warmte af, maar magnetische stralen ofzoiets... De pan wordt wel warm maar de plaat niet (in theorie dan... natuurlijk maakt de pan de plaats ook wel heet. )
Klik om te vergroten...

Waar heb ik het dan over dat die plaat keirood word en ik bijna mijn gezicht aan brandde toen ik één opstak?
Klik om te vergroten...

Hahahaha
Heeft een andere naam :tongueout:
Oh shit.. ik weet het weer... jij hebt een KERAMISCHE PLAAT!! :wave:
Klik om te vergroten...

Oja Keramische plaat, sorry my mistake..... Maar ik heb gewoon gas, dit was elders :wink:
Klik om te vergroten...

Whahaha

Maargoed, wat ik ook irritant vind aan joints roken is dat je soms brandgaten in je kleren krijgt, als je de vloei niet goed genoeg hebt weggebrand.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
raging_bull zei:
Als je een joint binnenste buiten draait en bij het afbranden komt er een gaatje in :smilingimp:

Meestal lukt het me dan nogwel het gaatje af te plakken met plakrond van een ander vloeitje, en vaak ook nog wel zo dat je het niet een proeft.
Klik om te vergroten...

Oh wat je beter kan doen is iets te ver natlikken en dan afscheuren, maar dan zo dat je je duim op de plakkende delen houd, en het heel voorzichtig doen.
Vroeger scheurde in mijn joints nog wel eens open, maar dat is me zeker al een jaar niet meer gebeurd. Als er dan nog iets zit kan je dat nog afbranden, maar dan wordt het minder vlam dus is de kans dat het nog fout gaat veel kleiner.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
raging_bull zei:
Als je een joint binnenste buiten draait en bij het afbranden komt er een gaatje in :smilingimp:

Meestal lukt het me dan nogwel het gaatje af te plakken met plakrond van een ander vloeitje, en vaak ook nog wel zo dat je het niet een proeft.
Klik om te vergroten...

oplossing: draai altijd met gouden/zwarte vloei! dan hoef je em niet binnenste-buiten te draaien!
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#20
-spaceman- zei:
ik bedoel dan is het vloeitje smal genoeg (weinig papier).. het hele idee van binnenste-buiten draaien is toch zo min mogelijk papier roken... dus goud en zwart zijn daar ideaal voor aangezien je dan gewoon normaal kan draaien zonder veel papier te roken!
Klik om te vergroten...
maar je kan dr ook bijvoorbeeld silver voor nemen :P dat maakt dus niets uit
smaller als silverbestaat er niet he? :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."