#1
Dat de joint zo snel op gaat. ![:(]()

Aarg just zelfde probleem, is gewoon dat je dan je ogen lang open laat :Pdavinho zei:Ik draag lenzen, en alsk avondje/nachtje lekker smoor, dan beginnen die na tijdje echt uit te drogen en héél lastig te doen![]()
voor de rest, ivm droge mond: heb altijd fles cola oid bij de hand![]()
stomme vraag,tzit hier vol hollandersJadi zei:Rookt er niemand puur hier op DF?Saivy zei:Hempy zei:Dat de joint zo snel op gaat.![]()
Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen.![]()

Radeon915 zei:azgaza zei:Als je geen aansteker hebt en wel een joint. En naar het gasfornuis moet lopen om dat rotding aan te steken.
Ah, dat had ik gister ook. Loop ik naar het gasfornuis, joint in me smoel en bij het pitje houden om aan te steken.
Klik, klik, ga nou aan stom gasfornuis!, klik, klik, klik WOOSH!
tot ziens wenkbrauwen
matthijs zei:Dat denk ik niet.
Inductie geeft geen warmte af, maar magnetische stralen ofzoiets... De pan wordt wel warm maar de plaat niet (in theorie dan... natuurlijk maakt de pan de plaats ook wel heet. )
Johannes de Tripper zei:matthijs zei:Johannes de Tripper zei:matthijs zei:Dat denk ik niet.
Inductie geeft geen warmte af, maar magnetische stralen ofzoiets... De pan wordt wel warm maar de plaat niet (in theorie dan... natuurlijk maakt de pan de plaats ook wel heet. )
Waar heb ik het dan over dat die plaat keirood word en ik bijna mijn gezicht aan brandde toen ik één opstak?
Hahahaha
Heeft een andere naam![]()
Oh shit.. ik weet het weer... jij hebt een KERAMISCHE PLAAT!!![]()
Oja Keramische plaat, sorry my mistake..... Maar ik heb gewoon gas, dit was elders![]()
raging_bull zei:Als je een joint binnenste buiten draait en bij het afbranden komt er een gaatje in![]()
Meestal lukt het me dan nogwel het gaatje af te plakken met plakrond van een ander vloeitje, en vaak ook nog wel zo dat je het niet een proeft.
raging_bull zei:Als je een joint binnenste buiten draait en bij het afbranden komt er een gaatje in![]()
Meestal lukt het me dan nogwel het gaatje af te plakken met plakrond van een ander vloeitje, en vaak ook nog wel zo dat je het niet een proeft.
maar je kan dr ook bijvoorbeeld silver voor nemen :P dat maakt dus niets uit-spaceman- zei:ik bedoel dan is het vloeitje smal genoeg (weinig papier).. het hele idee van binnenste-buiten draaien is toch zo min mogelijk papier roken... dus goud en zwart zijn daar ideaal voor aangezien je dan gewoon normaal kan draaien zonder veel papier te roken!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."