Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIrritant aan jointen roken .

Irritant aan jointen roken .

213 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#1
-Ik zie er nooit uit als ik gesmoord heb: rode ogen en redelijk bleek. Dan voel ik me altijd wat bekeken als ik rond mensen zit die nuchter zijn(zoals op school). Op die momenten probeer ik me 'normaal' te gedragen en niet stoned te lijken. Dit is alles behalve chill natuurlijk :) .

-Soms word ik er overdreven sloom van. Geen joint voor een feesje voor mij dus :).
K
KumplexLid
01-01-2024, 00:00
#2
kvin nix irritant aan n poro :P tog ni ask stoned ben wnt dan voelk da allemaal ni of k trek t mij ni aan :P droge mond enzu zijn tekes vr mijn hersene da k pottoe ben dus boeie :grin: mr ik haat wel boefkick as ge zo wa tam zijt, nimr egt stoned, wnt dan kank kieze tusse blijve vrete of nog ne poro smore :P meestal da laatste :grin:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nieuw irritatie.
Mensen die vollebak thuis smoren, hebben wiet voor 2 dagen en op de 2de dag zie ik m'n vrienden dan, heeft die kerel dan juist geen wiet, zit em natuurlijk wel te profiteren. Krijgt z'n eerste joint ff aangeboden en begint al drek te zeiken dat em bijna op is .. Jezus, zie dan da ge wiet bijhebt hé ..
Ik deel m'n wiet zowiezo, maar alleen aan mensen vanwaar ik ook eerlijk terugkrijg, rol vaak genoeg.

Daar krijg ik het van, die zeikers .. :) Profiteurs zijn het.
T
Tinkerbell_toverstokjjLid
01-01-2024, 00:00
#4
normaal heb k niej veel last van jointjes, maar gisteren had ik toevallig een zwaar negatief effect, nog nooit eerder gehad.
vorige aaf had ik gerookt en gedronken was supper.
maar gisteren aaf, had ik gerookt,maar er hing een zware spanning rond mij. k had maar 3 pilsjes gedronken, ik werd zwaar ageressief, en alles wat me niet beviel moest uit de weg, zo duwde ik zomaar mensen weg, en begon te schelden als iemand weer us pils over me heen smeet, ( ben erg klein mensen zien me niet eens :P) maar normaal ben ik altijd vrolijk kan ik egt alles hebben, maakt mij niets uit als ik zeike nat ben van t bier, maar deze viel gewoon zoo slecht.. en dan nog eens hoofdpijn en die standaard dingetjes, :P droge bek en vreetkick
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#5
Osi` zei:
Nieuw irritatie.
Mensen die vollebak thuis smoren, hebben wiet voor 2 dagen en op de 2de dag zie ik m'n vrienden dan, heeft die kerel dan juist geen wiet, zit em natuurlijk wel te profiteren. Krijgt z'n eerste joint ff aangeboden en begint al drek te zeiken dat em bijna op is .. Jezus, zie dan da ge wiet bijhebt hé ..
Ik deel m'n wiet zowiezo, maar alleen aan mensen vanwaar ik ook eerlijk terugkrijg, rol vaak genoeg.

Daar krijg ik het van, die zeikers .. :) Profiteurs zijn het.
Klik om te vergroten...

ik moet toegeven dat ik vrij vaak profiteer, maar daar maak ik degene waar ik van profiteer dan wel attent op. Daarnaast betaal ik zelf ook vaak genoeg...
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Osi` zei:
Nieuw irritatie.
Mensen die vollebak thuis smoren, hebben wiet voor 2 dagen en op de 2de dag zie ik m'n vrienden dan, heeft die kerel dan juist geen wiet, zit em natuurlijk wel te profiteren. Krijgt z'n eerste joint ff aangeboden en begint al drek te zeiken dat em bijna op is .. Jezus, zie dan da ge wiet bijhebt hé ..
Ik deel m'n wiet zowiezo, maar alleen aan mensen vanwaar ik ook eerlijk terugkrijg, rol vaak genoeg.

Daar krijg ik het van, die zeikers .. :) Profiteurs zijn het.
Klik om te vergroten...

Zwaar gelijk in! Als iemand een dagje zonder zit kan het me niet schelen om een hele avond als enige joints te rollen.. maar dan verwacht ik wel het omgekeerde terug!

ik vindt het ook ongelooflijk grof dat mensen die zelf geen weed hebben beginnen te zeiken dat je hen de joint te laat doorgeeft! Ok als iemand niet veel geld heeft maar dan moet je nu eenmaal de gevolgen dragen...

Ook irriteert het me echt als je lekker jointje aan het roken bent en hij is ver op (je bent alleen) en dan het laatste eindje binnenworstelen, keelpijn en superdroge keel :) maar toch oproken...

Wat een zalige verslaving toch :grin:
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#7
droge keel
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#8
-het omslachtige rollen; daar heb ik jaren in geoefend en nooit is het me gelukt om ook maar een beetje degelijke joint ineen te flansen

-het gebruik van tabak; als niet-roker heb ik een hekel aan tabak en bovendien vind ik dat het mijn roes beïnvloedt (logisch aangezien ik anders geen nicotine opneem)

-de teersmaak

-zelfs in een pijp blijft het pure goedje nooit branden. Telkens die aansteker bovenhalen

-vroeger maagkrampen, gelukkig heb ik die (bijna) nooit meer

Je ziet maar. We hebben er schijnbaar véél voor over... :mrgreen:
M
MauZerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik geniet heel erg van het roken van een joint, en heb nergens last van.
Toen ik ermee begon had ik wel last van slijm in mn keel, of een uitgedroogde bek. But nothing can stop me from doing it :stoned:
S
Stylish Kid In The RiotLid
01-01-2024, 00:00
#10
Irritant is als je de hele avond/nacht gesmoked hebt, dat je dan de volgende ochtend zo'n droge keel hebt
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het maar een stelletje azijnpissers hier.
-
-DANGEROUSLYLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik vind de droge mond heel irritant ik heb een plaatjesbeugel en dan is het net alsof je het ijzer proeft. En in drukke ruimtes komen bijv de aula van school je hoort allemaal stemmetjes doorelkaar en schreeuwe maar je verstaat echt niemand het is net een bandje dat heel snel afspeelt.. maar ik merk wel dat als ik dan binnen kom egt super stoned ben
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#13
irritant dat je wiet op is na het smoken.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Annæ zei:
irritant dat je wiet op is na het smoken.
Klik om te vergroten...
Swaar, eigenlijk zou het zo moeten zijn, een blower met wiet is een tevreden blower. :tongueout:

kvoel me ook altijd een beke down als m'n joint juist op is en geen wiet meer heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."