Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIrritant aan jointen roken .

Irritant aan jointen roken .

213 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Droge mond, en een soort van misselijk gevoel soms.
Dan zijn eten en drinken totaal geen optie, iets binnen krijgen gaat dan niet.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind irritant aan blowen dat je eerst moet bollen en roken voordat je zo´n gevoel krijgt. Een weedpil lijkt me daarom wel wat.
Maar het roken is ook lekker. Dus echt irritant is het niet. Het is wel irritanmt als je een inbrander hebr en jhet ios ppk irritant als je constant een nieuwe miety bollen. En ook de vreetkick is achteraf irritant, de volgende dag. Maar op het moment zelf is het lekker-.
Ach ja, eigenlijk is niks irritant eraan.. Het is gewoon irritant dat het zo lekker is..
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lana zei:
Het is gewoon irritant dat het zo lekker is..
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens. :mrgreen:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niks, wiet is lekker!
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
Lana zei:
Het is gewoon irritant dat het zo lekker is..
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Juist. Idem
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#6
nadele aan weed , ?
besta da ? :)
een joint rolle is een kunst hem opsmore is een genot :)
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat met lenzen heb ik ook, tering dat is irritant, zit ik gwn te chillen word mn beeld ineens helemaal wazig en voel ik die lenzen opdroge op mn oge :P
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#8
weet er nog 1, als je niet thuis bent en niks hebt om een tip te kunnen draaien
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
raging_bull zei:
Als je een joint binnenste buiten draait en bij het afbranden komt er een gaatje in :smilingimp:

Meestal lukt het me dan nogwel het gaatje af te plakken met plakrond van een ander vloeitje, en vaak ook nog wel zo dat je het niet een proeft.
Klik om te vergroten...

oplossing: draai altijd met gouden/zwarte vloei! dan hoef je em niet binnenste-buiten te draaien!
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#10
- vergeten drinken mee te nemen -> droge bek

- vergeten eten mee te nemen -> vreetkick die niet bevredigt kan worden :'(

- joint die alsmaar uit gaat

- vloei die zegmaar voorbij de tip is, dus moet weer weggebrand worden (als je al stoned bent, vind je dit veel werk :tongueout:)
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#11
-spaceman- zei:
raging_bull zei:
Als je een joint binnenste buiten draait en bij het afbranden komt er een gaatje in :smilingimp:

Meestal lukt het me dan nogwel het gaatje af te plakken met plakrond van een ander vloeitje, en vaak ook nog wel zo dat je het niet een proeft.
Klik om te vergroten...

oplossing: draai altijd met gouden/zwarte vloei! dan hoef je em niet binnenste-buiten te draaien!
Klik om te vergroten...
leg is uit? :openmouth:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik bedoel dan is het vloeitje smal genoeg (weinig papier).. het hele idee van binnenste-buiten draaien is toch zo min mogelijk papier roken... dus goud en zwart zijn daar ideaal voor aangezien je dan gewoon normaal kan draaien zonder veel papier te roken!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ligt d'r maar net aan hoe dik jij je joints draait..
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#14
-spaceman- zei:
ik bedoel dan is het vloeitje smal genoeg (weinig papier).. het hele idee van binnenste-buiten draaien is toch zo min mogelijk papier roken... dus goud en zwart zijn daar ideaal voor aangezien je dan gewoon normaal kan draaien zonder veel papier te roken!
Klik om te vergroten...
maar je kan dr ook bijvoorbeeld silver voor nemen :P dat maakt dus niets uit
smaller als silverbestaat er niet he? :(
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#15
als iemand de joint doodrookt

of nat zevert bleh

of als je de joint al opgestoke hebt en het vloeitje laat los aan een stuk, op zich niet irritant, plakrandje eromheen en klaar, zo gebeurd. Dat is ook aangeraden, want lik da vloeitje maar es als de joint al aan is, dat smaakt bestwel smerig

of mensen die alleen maar meeblowen en nooit zelf hale, en je dan steeds in de gate houde en achterna lope als je ff weg loopt om met je maat een joint te gaan roke omdat ze wete dat je een joint gaat roke en ze mee wille blowe
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#16
of als je met wat mense een paar joints hebt gerookt en die mense je gaan behandele alsof je je eige veters nie eens meer kan strikke terwyl je helemaal nie zo gaar bent en wel wa gewend bent :confused: irri
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#17
of je bent erges waar het erg waait en je bent een piet aant draaie en je hebt net alle wiet erin gegooid en iemand pakt je aansteker van het vloeitje af (idiot), woesj weg joint :P
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jadi zei:
Saivy zei:
Hempy zei:
Dat de joint zo snel op gaat. :(
Klik om te vergroten...

Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Rookt er niemand puur hier op DF?
Klik om te vergroten...

ik rook wel eens puur :stoned: zeker wel relax high worde ipv stoned :hearteyes:
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#19
matthijs zei:
Jadi zei:
Saivy zei:
Hempy zei:
Dat de joint zo snel op gaat. :(
Klik om te vergroten...

Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Rookt er niemand puur hier op DF?
Klik om te vergroten...

Ik rook mijn hasj eigenlijk altijd puur ja. :)
Klik om te vergroten...


blyft een pure hasj joint wel brande dan? ik heb vaak zat pure wiet joints gerookt, is egt relax, maar hasj? of doe je er wel een beetje shag/peuke by?
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Jadi zei:
weet er nog 1, als je niet thuis bent en niks hebt om een tip te kunnen draaien
Klik om te vergroten...

nou ik heb toch bijna altijd wel wát om een tip van te draaien. Desnoods moet m'n pakje vloe eraan geloven.

EDIT: Hmm ik zie dat ik daar al eens op had gereageerd :P nouja jammer dan.

Het is veel irritanter als je alles mee hebt, lekker chill een batsie zit te draaien in het bos/duinen en dan .. en dan... KUT, aansteker vergeten :openmouth:

Wat ook naar is is als je een bats hebt die vanaf de helft opeens heel goor smaakt..

Of, dat je een flapbats hebt.. zo een die tijdens het draaien ineens het idee krijgt dubbel te flappen en alles op de grond doet laten vallen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."