#1
Droge mond, en een soort van misselijk gevoel soms.
Dan zijn eten en drinken totaal geen optie, iets binnen krijgen gaat dan niet.
Dan zijn eten en drinken totaal geen optie, iets binnen krijgen gaat dan niet.
MetaalKonijn zei:
raging_bull zei:Als je een joint binnenste buiten draait en bij het afbranden komt er een gaatje in![]()
Meestal lukt het me dan nogwel het gaatje af te plakken met plakrond van een ander vloeitje, en vaak ook nog wel zo dat je het niet een proeft.
leg is uit?-spaceman- zei:raging_bull zei:Als je een joint binnenste buiten draait en bij het afbranden komt er een gaatje in![]()
Meestal lukt het me dan nogwel het gaatje af te plakken met plakrond van een ander vloeitje, en vaak ook nog wel zo dat je het niet een proeft.
oplossing: draai altijd met gouden/zwarte vloei! dan hoef je em niet binnenste-buiten te draaien!
maar je kan dr ook bijvoorbeeld silver voor nemen :P dat maakt dus niets uit-spaceman- zei:ik bedoel dan is het vloeitje smal genoeg (weinig papier).. het hele idee van binnenste-buiten draaien is toch zo min mogelijk papier roken... dus goud en zwart zijn daar ideaal voor aangezien je dan gewoon normaal kan draaien zonder veel papier te roken!
Jadi zei:Rookt er niemand puur hier op DF?Saivy zei:Hempy zei:Dat de joint zo snel op gaat.![]()
Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen.![]()
zeker wel relax high worde ipv stoned matthijs zei:Jadi zei:Rookt er niemand puur hier op DF?Saivy zei:Hempy zei:Dat de joint zo snel op gaat.![]()
Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen.![]()
Ik rook mijn hasj eigenlijk altijd puur ja.![]()
Jadi zei:weet er nog 1, als je niet thuis bent en niks hebt om een tip te kunnen draaien
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."