Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eckies zei: En als ik ze nou allemaal eens gedraaid ehb? kan niet voor allemaal stemmen meh Klik om te vergroten... hmm ik kan de poll niet meer wijzigen, maarja bedankt voor de reacties"
"Heeft iemand weleens een ''diamond joint'' gedraaid? of een Tulp of windmill? Een tulp heb ik weleens gedraaid is wel leuk voor een keer kijk eens op deze website http://jointjedraaien.nl daar staan nog een paar masterpieces"
"Nick de Neger zei: Rook af en toe wel eens een bluntje. Gewoon voor de smaak. Verder draai ik gewoon... als ik uberhaubt al draai Klik om te vergroten... Een bluntje is ook lekker op zijn tijd,"
"Hempy zei: Dat de joint zo snel op gaat. Klik om te vergroten... inderdaad ik rook het laatste stukje nooit op"