Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIrritant aan jointen roken .

Irritant aan jointen roken .

213 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
de boefkick/vreetkick, echt veel te hatelijk, dat zou toch een grote reden zijn voor mij om te stoppen.
Ik blijf gewoon eten, en ik blijf honger hebben
heel irritant :(
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Droge mond is vervelend maar als je drinken bij hebt is dat niet erg.
Soms vind ik een joint wel vies smaken, zeker als ik net heb gegeten. Das best iritant
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
irri aan jointen roken????
SLECHTE WIET!!!!! :)
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat je bijna geen puurtjes buiten kan roken die flikkeren alsmaar uit :smilingimp:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind soms de vreetkicks positief , rustig op mijn gemak lekker veel eten . Ga ik nu direk ook doen :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
als hij scheef brand.. maar da gebeurt nie veel gelukkig
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
De immense gaarheid na een paar uurtjes, en de daarop volgende joint die de gaarheid niet bepaald beter weet te maken. :P
d
davinhoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik draag lenzen, en alsk avondje/nachtje lekker smoor, dan beginnen die na tijdje echt uit te drogen en héél lastig te doen :angry:
voor de rest, ivm droge mond: heb altijd fles cola oid bij de hand :grin:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je op een bed ligt kan de as vervelendz zijn :P
t
topmanockieLid
01-01-2024, 00:00
#10
teer joints egt hatelijk gooi ze meestal ook meteen weer weg dan
en inbranders wzijn ook heel vervelend :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vind een joint draaien erg irritant. Het roken heb ik nooit zo'n problemen mee :rolleyes:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#12
davinho zei:
Ik draag lenzen, en alsk avondje/nachtje lekker smoor, dan beginnen die na tijdje echt uit te drogen en héél lastig te doen :angry:
voor de rest, ivm droge mond: heb altijd fles cola oid bij de hand :grin:
Klik om te vergroten...

Ik heb juist hetzelfde probleem . Door te smoren drogen je ogen uit en willen mijn lenzen altijd uitvallen , zeer irritant als je op de fiets zit !
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#13
davinho zei:
Ik draag lenzen, en alsk avondje/nachtje lekker smoor, dan beginnen die na tijdje echt uit te drogen en héél lastig te doen :angry:
voor de rest, ivm droge mond: heb altijd fles cola oid bij de hand :grin:
Klik om te vergroten...
Aarg just zelfde probleem, is gewoon dat je dan je ogen lang open laat :P
Soms krijg ik ze er niet meer uit omdat ze zo droog zijn.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het irritante aan joints is als je het zelf niet rookt, en je kan niet tegen deu geur dat ze het in je omgeving roken. Ik ben dus zo iemand die het echt niet kan hebben en er misselijk van word :).
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hempy zei:
Dat de joint zo snel op gaat. :(
Klik om te vergroten...

Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen. :rolleyes:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Saivy zei:
Hempy zei:
Dat de joint zo snel op gaat. :(
Klik om te vergroten...

Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Rookt er niemand puur hier op DF?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jadi zei:
Saivy zei:
Hempy zei:
Dat de joint zo snel op gaat. :(
Klik om te vergroten...

Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Rookt er niemand puur hier op DF?
Klik om te vergroten...
stomme vraag,tzit hier vol hollanders :wave:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#18
:rolleyes: Dat weet ik m'n vent, 't was een sarcastische vraag :wink:
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja ik rook puur :wink: en dat is al stukken minder irritant !! :P ik heb dan ook nooit last van tabak smaak of teer o.i.d.


wat ik wel irritant vind is de vloei het smaakt vies rolt niet lekker scheurt in of is te groot/klein en te dur en altijd op ...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jadi zei:
Saivy zei:
Hempy zei:
Dat de joint zo snel op gaat. :(
Klik om te vergroten...

Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Rookt er niemand puur hier op DF?
Klik om te vergroten...

Ik rook mijn hasj eigenlijk altijd puur ja. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."