Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat heb je besteld ? De bladeren of een extract ? Als het een extract is , 5x , 10x ,20x ? Muziek licht voorbereiding vind ik zelf niet echt nodig aangezien het zo snel weer over is en je echt geen tijd hebt voor er aandacht aan te besteden . Wel een veilige omgeving , eentje waar je jezelf nu is aan niks kunt bezeren , een plein , noordpool , Sahara ... Verschil bladeren / extracten : nu van de bladeren heb ik nog nooit iets gevoeld , van het extract wel Een extract rook je het best op in een klein pijpje waar een gaasje op ligt ( het is heel klein ), en dan met een zo warm mogelijk vuur (stormaansteker is wel goed ) en trekken maar , zo hard & zo diep je kan"
"Pakt maar eens in 1 keer 7 guarana tabletjes , Je staat te springen alsof je een paar liter koffie binnnen hebt !"
"Heb ook in pubertijd anti-depressiva moeten slikken ( nog steeds ) . Stond eigenlijk emotioneel heel erg zwak , maar toch heb ik eigenlijk nog nooit een bad trip gehad . Mijn eerste keer paddo's waren 10Gr. truffeltjes ( philosopher stones ) , eerg leuk . Kan het zelfs enig sinds beschrijven als een verrijking , lsd heeft dit helemaal losgebracht , maar ik kan teminste denken nu..."
"Waren jullie met de auto of met de trein ? Als ge met den auto waart konde wel 'bewijzen' dat ge 18 bent.."
"mijn eerste keer was 15gr truffels , en het plaatje klopt volgens mij wel , ik kan me niet herinneren veel visuals te hebben gezien . Enkel de lichten die o zo fascinerend waren . Maar als ik 'Brain High' letterlijk interpreteer , mja , dat was het echt wel !"
"Have fun , niet teveel denken , gewoon zijn"
"Ga je binne 2 weken naar Khetzal , Argulas ? Je hoeft ook helemaal niet naar full-on te gaan luisteren om het te leren kennen , luister het allemaal eens en kijk wat je het leukst vind . Olldschoool !!"
"Viking Metal , klint zo , zo , tjah . Schots ? Ach , kweet et nimeer"
"Iemand die een site weet met goede gratis samples for fruityloops ? Kheb vooral goei baskes nodig"
"vogel zei: wel is gehoord van heilige geometrie alles blijkt opgebouwd te zijn uit heiligegeometrie zo zit de natuur in elkaar je heb 5 platonische lichamen, en de flower of life zo zit het hele universum inelkaar,, http://argusoog.punt.nl/?id=376553&r=1&tbl_archief=1& en al die informatie over heilige geometrie zit ergens opgeslagen in je brein mschien in je (pijnappelklier?),,,je kan dat een instinct noemen dus die patronen en andere visuele effecten kunnen wel geometrisch zijn dus kan je ook zeg maar kleuren en figuren maken, en mschien zie je wel geometrische krachtvelden om mensen heen, (aura,s) iedereen schijnt een ster-tetra.édervormige krachtveld om zich heen te hebben een zogenaamd mer-ka-ba? dat zegt drunvalo melchizedek hij zegt ook dat vroeger onze pijnappelklier zo groot was als een pingpongbal en dat we op een gegegven moment in een laag bewustzijn zijn gekomen, maar hij zegt dat alle geometrisch informatie in onze huidige kleinere pijnappelklier nog steeds aanwezig is Klik om te vergroten... Bedoel je dit : http://nl.wikipedia.org/wiki/Supersymmetrie ?"