#1
Irritant dat ik dan niet naar bed te branden ben. Ik blijf maar bezig achter die pc. En het vreten, vind ik op het moment zelf lekker, maar achteraf heb ik dan spijt.
davinho zei:Ik draag lenzen, en alsk avondje/nachtje lekker smoor, dan beginnen die na tijdje echt uit te drogen en héél lastig te doen![]()
voor de rest, ivm droge mond: heb altijd fles cola oid bij de hand![]()
Aarg just zelfde probleem, is gewoon dat je dan je ogen lang open laat :Pdavinho zei:Ik draag lenzen, en alsk avondje/nachtje lekker smoor, dan beginnen die na tijdje echt uit te drogen en héél lastig te doen![]()
voor de rest, ivm droge mond: heb altijd fles cola oid bij de hand![]()
Hempy zei:Dat de joint zo snel op gaat.![]()

Rookt er niemand puur hier op DF?Saivy zei:Hempy zei:Dat de joint zo snel op gaat.![]()
Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen.![]()
stomme vraag,tzit hier vol hollandersJadi zei:Rookt er niemand puur hier op DF?Saivy zei:Hempy zei:Dat de joint zo snel op gaat.![]()
Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen.![]()

Dat weet ik m'n vent, 't was een sarcastische vraag Jadi zei:Rookt er niemand puur hier op DF?Saivy zei:Hempy zei:Dat de joint zo snel op gaat.![]()
Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen.![]()
MetaalKonijn zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."