Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIrritant aan jointen roken .

Irritant aan jointen roken .

213 antwoorden
54 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Irritant dat ik dan niet naar bed te branden ben. Ik blijf maar bezig achter die pc. En het vreten, vind ik op het moment zelf lekker, maar achteraf heb ik dan spijt.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#2
davinho zei:
Ik draag lenzen, en alsk avondje/nachtje lekker smoor, dan beginnen die na tijdje echt uit te drogen en héél lastig te doen :angry:
voor de rest, ivm droge mond: heb altijd fles cola oid bij de hand :grin:
Klik om te vergroten...

Ik heb juist hetzelfde probleem . Door te smoren drogen je ogen uit en willen mijn lenzen altijd uitvallen , zeer irritant als je op de fiets zit !
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#3
davinho zei:
Ik draag lenzen, en alsk avondje/nachtje lekker smoor, dan beginnen die na tijdje echt uit te drogen en héél lastig te doen :angry:
voor de rest, ivm droge mond: heb altijd fles cola oid bij de hand :grin:
Klik om te vergroten...
Aarg just zelfde probleem, is gewoon dat je dan je ogen lang open laat :P
Soms krijg ik ze er niet meer uit omdat ze zo droog zijn.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het irritante aan joints is als je het zelf niet rookt, en je kan niet tegen deu geur dat ze het in je omgeving roken. Ik ben dus zo iemand die het echt niet kan hebben en er misselijk van word :).
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hempy zei:
Dat de joint zo snel op gaat. :(
Klik om te vergroten...

Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen. :rolleyes:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Saivy zei:
Hempy zei:
Dat de joint zo snel op gaat. :(
Klik om te vergroten...

Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Rookt er niemand puur hier op DF?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jadi zei:
Saivy zei:
Hempy zei:
Dat de joint zo snel op gaat. :(
Klik om te vergroten...

Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Rookt er niemand puur hier op DF?
Klik om te vergroten...
stomme vraag,tzit hier vol hollanders :wave:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#8
:rolleyes: Dat weet ik m'n vent, 't was een sarcastische vraag :wink:
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja ik rook puur :wink: en dat is al stukken minder irritant !! :P ik heb dan ook nooit last van tabak smaak of teer o.i.d.


wat ik wel irritant vind is de vloei het smaakt vies rolt niet lekker scheurt in of is te groot/klein en te dur en altijd op ...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jadi zei:
Saivy zei:
Hempy zei:
Dat de joint zo snel op gaat. :(
Klik om te vergroten...

Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Rookt er niemand puur hier op DF?
Klik om te vergroten...

Ik rook mijn hasj eigenlijk altijd puur ja. :)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Droge mond, en een soort van misselijk gevoel soms.
Dan zijn eten en drinken totaal geen optie, iets binnen krijgen gaat dan niet.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind irritant aan blowen dat je eerst moet bollen en roken voordat je zo´n gevoel krijgt. Een weedpil lijkt me daarom wel wat.
Maar het roken is ook lekker. Dus echt irritant is het niet. Het is wel irritanmt als je een inbrander hebr en jhet ios ppk irritant als je constant een nieuwe miety bollen. En ook de vreetkick is achteraf irritant, de volgende dag. Maar op het moment zelf is het lekker-.
Ach ja, eigenlijk is niks irritant eraan.. Het is gewoon irritant dat het zo lekker is..
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lana zei:
Het is gewoon irritant dat het zo lekker is..
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens. :mrgreen:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niks, wiet is lekker!
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#15
MetaalKonijn zei:
Lana zei:
Het is gewoon irritant dat het zo lekker is..
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Juist. Idem
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#16
nadele aan weed , ?
besta da ? :)
een joint rolle is een kunst hem opsmore is een genot :)
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#17
dat met lenzen heb ik ook, tering dat is irritant, zit ik gwn te chillen word mn beeld ineens helemaal wazig en voel ik die lenzen opdroge op mn oge :P
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#18
weet er nog 1, als je niet thuis bent en niks hebt om een tip te kunnen draaien
F
FIDOLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je bij iemand thuis zit, maar niet binnen mag roken. Dan moet je weer in de kou in de achtertuin gaan staan ofzo... Zo word je natuurlijk ook niet relax stoned.
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zuchtige meerokers die geen weed hebben en je dan opbellen en vragen 'wat ga je doen' .. dan weet je al hoe laat het is......

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."