#1
zeer vervelend elke keer met de aansteker weer bij vlamenemnasiah zei:vind het irritand als ie uit gaat![]()

zeer vervelend elke keer met de aansteker weer bij vlamenemnasiah zei:vind het irritand als ie uit gaat![]()

raizeredge zei:zeer vervelend elke keer met de aansteker weer bij vlamenemnasiah zei:vind het irritand als ie uit gaat![]()
![]()
+1Mr.jiho zei:de boefkick/vreetkick, echt veel te hatelijk, dat zou toch een grote reden zijn voor mij om te stoppen.
Ik blijf gewoon eten, en ik blijf honger hebben
heel irritant![]()


MetaalKonijn zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."