Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIrritant aan jointen roken .

Irritant aan jointen roken .

213 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
emnasiah zei:
vind het irritand als ie uit gaat :grin:
Klik om te vergroten...
zeer vervelend elke keer met de aansteker weer bij vlamen :beer:
f
free world?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
raizeredge zei:
emnasiah zei:
vind het irritand als ie uit gaat :grin:
Klik om te vergroten...
zeer vervelend elke keer met de aansteker weer bij vlamen :beer:
Klik om te vergroten...


er is niets vervelend aan een joint, die 'nadelen' maken de joint tot een echte joint,,, en kheb er extreem veel zin in
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik krijg altijd hele erge dorst
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr.jiho zei:
de boefkick/vreetkick, echt veel te hatelijk, dat zou toch een grote reden zijn voor mij om te stoppen.
Ik blijf gewoon eten, en ik blijf honger hebben
heel irritant :(
Klik om te vergroten...
+1
heel heeeeel irritant
ik ben verplicht aan m'n ma te vragen de sleutel van de (snoep) kast te verbergen, om er niet in te gaan

onmogelijk om niet te eten, , ik rook alleen via waterpijpje, zelf al heb ik laten we zeggen, in de dag speed genomen, na enkele trekjes, eet ik alles op, heel heel irritant voor de andere die nooit wat (lekkers) te eten hebben ... :mrgreen:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#5
rode ogen
droge ogen + lenzen :angry:
honger? :openmouth:
O
OkkeloenieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als er net een stukje teer van ene sigaret voor een grote tip van een dikke joint zit en dat in je luchtpijp schiet en vervolgens voelt het net of dat stukje nog de hele avond in je strot zit dat haat ik.
W
W0utLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb meestal hele rare dromen na een avondje stoned zijn. Soms niet zo leuk wakker worden als het een negatieve droom was.

Ben ik de enige die dit heeft? :)
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Harde wind en regen tijdens het roken van een joint, dat zuigt echt heel erg. :cry:
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Irritaties aan blowen... hier een 10-lijstje dan maar:

1. Te grote hijs is alsof je hete as inademd...
2. Mijn ma vraagt altijd of ik bier op heb als ik geblowd heb...
3. Waarom kijkt iedereen altijd zo irritant boos als je stoned bent?
4. Als er mensen langskomen (in het bos) die je dan vervolgens ziet denken: De jeugd van tegenwoordig...
5. Bejaarden aan de kassa zijn nóg irritanter dan normaal...
6. Wéér vergeten drinken mee te nemen...
7. Waarom wil iedereen mij altijd een shot geven?
8. Kut... mijn vloei is natgeregend...
9. Mensen die normaal meegaan, maar dan ineens zonodig moeten minderen, terwijl we al alleen in het weekend blowen...
10. Fietsen... Na het blowen heb je altíjd wind tegen...

waarom doe je het dan, zul je vragen?
het is gewoon te lekker :grin: :stoned:
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#10
uitdrogende lenzen.. vreselijk! :(
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#11
hoesten heb ik best vaak last van vooral met hasj drogen mond heb ik laatste tijd geen last van

en met hasj vind ik die scherpe smaak in me keel vervelend
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Droge mond, en een soort van misselijk gevoel soms.
Dan zijn eten en drinken totaal geen optie, iets binnen krijgen gaat dan niet.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind irritant aan blowen dat je eerst moet bollen en roken voordat je zo´n gevoel krijgt. Een weedpil lijkt me daarom wel wat.
Maar het roken is ook lekker. Dus echt irritant is het niet. Het is wel irritanmt als je een inbrander hebr en jhet ios ppk irritant als je constant een nieuwe miety bollen. En ook de vreetkick is achteraf irritant, de volgende dag. Maar op het moment zelf is het lekker-.
Ach ja, eigenlijk is niks irritant eraan.. Het is gewoon irritant dat het zo lekker is..
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lana zei:
Het is gewoon irritant dat het zo lekker is..
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens. :mrgreen:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niks, wiet is lekker!
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#16
MetaalKonijn zei:
Lana zei:
Het is gewoon irritant dat het zo lekker is..
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Juist. Idem
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#17
nadele aan weed , ?
besta da ? :)
een joint rolle is een kunst hem opsmore is een genot :)
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#18
dat met lenzen heb ik ook, tering dat is irritant, zit ik gwn te chillen word mn beeld ineens helemaal wazig en voel ik die lenzen opdroge op mn oge :P
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#19
weet er nog 1, als je niet thuis bent en niks hebt om een tip te kunnen draaien
F
FIDOLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je bij iemand thuis zit, maar niet binnen mag roken. Dan moet je weer in de kou in de achtertuin gaan staan ofzo... Zo word je natuurlijk ook niet relax stoned.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...67891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."