Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een vriend van me heeft dat ook ..hij heeft ook altijd al zwaar last van hooikoorts ..hij denkt dus dat ut daardoor komt .."
"Ik vond de muren zo intressant dat k die muur gewoon aan het aaien was en k was er tegen aan het prate ..dat heb k toen ongeveer een half uur gedaan ..toen vond ik me handen opeens heel boeiend ..de hele tijd na me hande zitte kijke en ermee bewegen ..dus nix ernstigs ..heb nog geen badtrip gehad .."
"Alleen in ut weekend af en toe een keer ..op de zondag is dat wel chill je de zaterdag bent uitgeweest vind ik ..rond 11 uur opstaan ..half 12 staan dr dan wel een paar vriende voor me deur ..ff lekker naprate ofzo ..blowtje roke ..heerlijk begin van de rustige zondag"
"Die krenge gaan zo snel op .. Droge mond heb k nooit last van ..daar hebbe we drinke voor .. Ik vind Aquarius Blue Ice zeer goed tegen een droge mond .. Tis ook kut als je scherpe wiet hebt ..waar je keel egt na de tiefus van gaat ..de hele tijd hoeste is nix voor mij .. Als k met meer man blow ..dat er 1tje tusse zit die um heet hijst met 5 hijsjes ..dat haat ik ..dan is die joint gewoon verneukt vind ik .."
"Ik blow vaker dan dat k wat anders gebruik ..Ik vind nederlandstalige rap/hip-hop egt de bom ..Vooral Opgezwolle of THC ..alhoewel ik THC wel minder vind de laatste tijd omdat ze alleen maar over hunzelf rappe en hoe groot hun click is ..daarom stem ik tegenwoordig voor Opgezwolle en Jawat en Kubus en Duvelduvel enzo ..die rappe tenminste nog ergens over .. Maar k moet zegge ..als ik een pilletje op heb ..moet ik absoluut geen rap luistere ..dan moet ik gewoon hardcore hore knalle door me kop .. Als ik paddo's of truffels op heb ..hou ik gewoon egt van Cypress Hill ..dat is dan gewoon de meest spacende muziek die er is voor je vind k .."
"Dat dierenspel heb ik paar jaar trug heel vaak gedaan ..daar gaat indd de lol vanaf als je ut vaak doet .. Tegenwoordig doe ik niet egt meer spelletjes met de joint ..af en toe een keer goed mexicane .. Ik speel nu meestal TrikTrak of we gaan kaarte ..ook wel chill .."
"Een halve meter ..10 gram Haze en 6 gram Super Polm.. 3 Uur overgedaan met 5 man .. En opstaan konde we daarna niet meer .."
"Heerlijk om te doen ..kword dr egt relaxt van ..lekker op de bank chille .."
"Jaah ..k heb daar ook allemaal wel es last van ..nu net nog ..ik lees jou verhaal en denk bij mezelf ..fuck ..op de bank had k nog een joint ..k draai me om ..en daar ligt ie in de asbak .. dus tog handig dat k dit ff las .."
"Hasj - Ice-O-Later Wiet - Amnesia Haze ..Bubblegun ..En k heb vorig jaar in amsterdam ook Bio Haze gehad ..kheb nog nooit zo hard gespaced ..jammer dat die coffeeshop er nie meer is .. Kan nerges meer bio haze vinde"