#1
En ik vind het kut dat de reden daarvoor de overheid (klink) is. ![:angry:]()
Snuifdoos zei:- As belandt zelden in de asbak.
Osi` zei:Nieuw irritatie.
Mensen die vollebak thuis smoren, hebben wiet voor 2 dagen en op de 2de dag zie ik m'n vrienden dan, heeft die kerel dan juist geen wiet, zit em natuurlijk wel te profiteren. Krijgt z'n eerste joint ff aangeboden en begint al drek te zeiken dat em bijna op is .. Jezus, zie dan da ge wiet bijhebt hé ..
Ik deel m'n wiet zowiezo, maar alleen aan mensen vanwaar ik ook eerlijk terugkrijg, rol vaak genoeg.
Daar krijg ik het van, die zeikers ..Profiteurs zijn het.
Osi` zei:Nieuw irritatie.
Mensen die vollebak thuis smoren, hebben wiet voor 2 dagen en op de 2de dag zie ik m'n vrienden dan, heeft die kerel dan juist geen wiet, zit em natuurlijk wel te profiteren. Krijgt z'n eerste joint ff aangeboden en begint al drek te zeiken dat em bijna op is .. Jezus, zie dan da ge wiet bijhebt hé ..
Ik deel m'n wiet zowiezo, maar alleen aan mensen vanwaar ik ook eerlijk terugkrijg, rol vaak genoeg.
Daar krijg ik het van, die zeikers ..Profiteurs zijn het.


Swaar, eigenlijk zou het zo moeten zijn, een blower met wiet is een tevreden blower.Annæ zei:irritant dat je wiet op is na het smoken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."