Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben 2 weken geleden gestopt met roken, dus tabak moet ik niet meer maar ik vond (en vind nog steeds) het altijd al chiller om puur te roken en lekker high te worden ipv super slap stoned (wat ook wel iets heeft hoor, daar niet van)"
"Boner zei: Of dat je tegen je ma moet praten Klik om te vergroten... schijtirritant is dat ^^ en mensen die je uitschelden voor junk, vieze blower of iets dergelijks (als je aan het blowen bent) heb ik ook een hekel aan"
"jcp zei: Ik kan vaak pas echt ontspannen met m'n pa of ma praten als ik juist stoned ben... Klik om te vergroten... haha droogheid ^^"
"Re: Re: berbe zei: ben er niet fier op 2 weke nooit meer doe ik dat Klik om te vergroten... j3rrycandy zei: haha miss is dat wel zo maar ik ken meisjes van 16 die zo 12 dagen/nachten wakker bleven van de pep totdat haar lenzen na 11 dagen in dr ogen gebrand zaten.. Klik om te vergroten... { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Smulpaapje zei: Het wereld-record staat op 11 dagen en nachten, zonder speed! Dus wie weet.. Klik om te vergroten... Je hebt een punt, maar vergeet niet dat dat record 40 jaar geleden gezet is en dat sindsdien velen geprobeerd hebben het record te breken, allen zonder succes. De persoon die eigenlijk ooit het langst wakker is gebleven zal ongetwijfeld iemand met Fatal Familial Insomnia zijn, zal wel ergens rond de 6 maanden zijn. Maar goed, om nou van een record te spreken als iemand door zijn ziekte niet kan slapen en daardoor ook overlijdt.."
"Drientje zei: Das best naar, iemand die overleidt. Hoe gaat dat in zijn werk? Misschien lees ik verkeerd. Iemand die 'O' verleidt? http://en.wikipedia.org/wiki/Story_of_O Klik om te vergroten... * fixed"
"Laat het nou maar gewoon testen, dit topic gaat nergens heen. Of als je in België woont en niet naar Nederland wil/kan komen om het te testen, probeer eens wat pep van een andere dealer."
"Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be Tjah ze kunnen best wel een vermoeden hebben, maar ik heb ook wel eens het vermoeden dat een random iemand die ik op straat zie een eikel is. Hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk. Zolang jij je niet vreemd en zenuwachtig gedraagt, zal de politie niks aan je zien. Dat je verkloot bent hooguit."
"Gameverslavingen zijn inderdaad zwaar onderschat. Juist omdat het veel makkelijker is om elke dag te gamen dan om elke dag een gram coke te scoren. En bovendien ook goedkoper. Denk niet dat het makkelijker is om van een langdurige gameverslaving af te komen dan om van een lange speedverslaving af te komen. Voor mij is gamen gevaarlijker dan drugs. Spellen als WoW raak ik niet meer aan, net zoals dat ik van de hero en meth afblijf. SC2 speel ik nu even de campain en ik merk alweer dat ik verder geen fuck uitvoer en mijn dag/nacht ritme weer verneukt word enzo. Klik om te vergroten... Voor mij geld hetzelfde. Toen ik nog wow speelde deed ik dat rustig 10-16 uur op een dag. Ook op schooldagen. Ik moet er niet aan denken dat ik nu weer wow speel. Het zou nu ik geen aanwezigheidsplicht meer heb (unie) echt misgaan. En ik weet wat je bedoelt, als ik tegenwoordig weer eens een nieuwe game begin te spelen, dan wil ik voor de rest niks uitvoeren die dag. Dus ik probeer maar gewoon heel weinig/niet te gamen."
"http://www.nu.nl/opmerkelijk/2242542/zuid-koreaanse-haalt-rijbewijs-960-pogingen.html Die gekke aziaten ook altijd ."
"Hm, dat moet toch wel op de mephedrone geweest zijn. Een aantal maandjes terug waren een vriend en zijn (soort van net nieuwe) vriendin hier om een lekker nachtje mephedrone te gebruiken. Op een gegeven moment werden we allemaal een beetje knuffelig en kropen we bij elkaar op de bank. Iedereen was constant aan het kreunen en op een gegeven moment was ik met mijn voet over de broek van mijn vriend aan het wrijven en ook over de bobbel in zijn kruis. Later heb ik ook nog de borsten van zijn nieuwe vriendin gemasseerd. De volgende ochtend had ik wel zoiets van damn, dat had ik beter niet kunnen doen En die keer dat ik de febo binnenliep, begroet werd door de gast van de snackbar en als reactie daarop naar de prullenbak liep en die volkotste was ook een beetje verkloot. De man was overigens erg aardig en bood mij een paracetemol aan ^^ . En ik maar zeggen: "Nee ik heb niet teveel gedronken hoor, ik weet ook niet wat het is, gewoon niet lekker ofzo, nee echt niks gedronken ik snap er ook niks van""