Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Qocaïne zei: Tijdens ieder gebruik gebeurd het weer... ineens geeft mijn blaas aan dat het vól zit met urine en maar al te graag geleegd wilt worden. Maar aangekomen op het toilet proberend mijn blaas te legen, weigerd mijn sluitspier zich ook maar voor éven te ontspannen!! Na soms wel minúten lang mijn geel en groen te hebben geërgerd aan het feit dat ik niet kan plassen, besluit ik om het 15 minuten later weer te proberen. Vaak met hetzelfde resultaat! Meer mensen met dit probleem? Truucjes om wel te kunnen plassen? Zijn er trouwens mannen die uberhaupt niet kunnen plassen wanneer er andere mensen naast staan? Greetz! Klik om te vergroten... Heb je er ook last van als je geen xtc gebruikt? het kan zijn dat je gaatje te nauw is.."
"Lappenpopje zei: Hahaha je gaatje te nauw.. die is leuk. Nee joh is duidelijk van de xtc, heb ik ook altijd.. het plasspiertje staat dan ook strak :P Bij mij is het meestal als de xtc uitwerkt ook weer afgelopen en dan kan ik weer plassen. En veel ook.. dus gewoon geduldig zijn :P Klik om te vergroten... JA kan!!!!!:P oei dus een orgasme krijgen kan dus ook lastig zijn?"
"Moeten die fotows nou zo groot:")"
"Gratis gehad"
"Ik ben benieuwd naar blauwewinde is de an te raden? en zijn ze in elke bloemen/planten zaak giftig?"
"Neem ze alle 3 voor een chill trip"
"WHOOOOT zeker weten kga er vandaag even langs.."
"Riel zei: ja ze zijn kegelvormig, lichtgrijs, naar de punt toe komt een bruin plekje met daarop een harde nog donkere punt. Klik om te vergroten... Nee het zijn niet de goede.. dezepaddo'tjes groeien echt overal ze lijken er erg op maar zijn het niet.."
"http://www.uitjebol.net/blauwewinde.htm ? :P"
"Ik weet niet of dit hier bekent is. maar vandaag werd dit 'cocaine drank' besproken bij Dr Phil... Link naar de drank: http://www.drinkcocaine.com/"