Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIrritant aan jointen roken .

Irritant aan jointen roken .

213 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lapzwans zei:
of mensen die alleen maar meeblowen en nooit zelf hale, en je dan steeds in de gate houde en achterna lope als je ff weg loopt om met je maat een joint te gaan roke omdat ze wete dat je een joint gaat roke en ze mee wille blowe
Klik om te vergroten...

Dat is indd zeer irritant.
hear hear
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#2
matthijs zei:
Het irritantste vind ik als mensen de hele tijd zitten te roepen dat je de joint door moet passen. Ik geef hem godverdomme echt wel door... laat me gewoon fokking rustig roken... doe ik toch ook bij jou :angry:
Klik om te vergroten...

Je hebt trouwens ook mensen die daar misbruik van maken.. die zitten dan rustig de halve joint op te roken (die jij hebt betaald) terwijl je dan met z'n 3en of soms 4en bent.. de laatste krijgt dan net nog het laatste goorste zwartgeblakertste stompje.
Ok, als je dan gewoon zo ver in je eigen wereldje zit dat je vergeet dat je m met anderen zit te roken kan ik me er nog wat bij voorstellen :stoned:
maar dan meestal krijg je ook nog eens zo'n reactie als je dan vraagt of ie m nog eens door gaat geven.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#3
matthijs zei:
Radeon915 zei:
matthijs zei:
Het irritantste vind ik als mensen de hele tijd zitten te roepen dat je de joint door moet passen. Ik geef hem godverdomme echt wel door... laat me gewoon fokking rustig roken... doe ik toch ook bij jou :angry:
Klik om te vergroten...

Je hebt trouwens ook mensen die daar misbruik van maken.. die zitten dan rustig de halve joint op te roken (die jij hebt betaald) terwijl je dan met z'n 3en of soms 4en bent.. de laatste krijgt dan net nog het laatste goorste zwartgeblakertste stompje.
Ok, als je dan gewoon zo ver in je eigen wereldje zit dat je vergeet dat je m met anderen zit te roken kan ik me er nog wat bij voorstellen :stoned:
maar dan meestal krijg je ook nog eens zo'n reactie als je dan vraagt of ie m nog eens door gaat geven.
Klik om te vergroten...

Als iemand gewoon de joint vergeet door e geven maakt het me geen reet uit. Heb ik ook vaak genoeg.. :tongueout: maar als mensen de hele tijd lopen te bitchen dat je door moet gaan geven is het vervelend.
Klik om te vergroten...

Ja, als je het vergeet is het een heel ander verhaal :stoned:
En dan is ie vaak ook uit, omdat je zo inactief voor je uit zit te staren dat je óók vergeet dat je een joint in je handen hebt :mrgreen:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat je m eerst moet draaien en dat je daar dan ook wiet voor moet hebben voor je m kan roken :rolleyes:
V
VeritasLid
01-01-2024, 00:00
#5
het uit je bed stappen rond 11u als je het nachtje ervoor tot 7u half 8 hebt zitte paffen (en beseffen dat je over een uurtje naar een familiefeest moet gaan ) maar zonder dat laatste is het eiglijk al voos genoeg :angry: :openmouth:

of ..

zondagavond > boerendorpje -> geen enkele winkel is open -> lekker veel wiet -> MAAR -> geen : blaadjes / tabak

meest verschrikkelijke ooit :smilingimp:
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij sommige soorten hash of wiet krijg ik jeukende ogen echt irri!!
Als ik dan eenmaal gewreven heb,wordt het alleen maar erger.
Vaak krijg ik er dan nog niesbuien bij,net of je hooikoorts hebt zo'n gevoel. :(

Voor de rest is die droge bek en, :wave: naderhand die asbak smaak in je mond wel minder.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dub23 zei:
Bij sommige soorten hash of wiet krijg ik jeukende ogen echt irri!!
Als ik dan eenmaal gewreven heb,wordt het alleen maar erger.
Vaak krijg ik er dan nog niesbuien bij,net of je hooikoorts hebt zo'n gevoel. :(

Voor de rest is die droge bek en, :wave: naderhand die asbak smaak in je mond wel minder.
Klik om te vergroten...

Eerste heb ik gelukkig nooit echt last van, wel dat ik gewoon voel dat mn ogen rood zijn, vooral natuurlijk als ik wiet heb gerookt. Ben daarom ook wat meer van de hasj.

En dat laatste is makkelijk te verhelpen met drinken/kauwgom, neem altijd wat limo mee als ik een jointje ga roken :)
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het vervelendst vind ik dat ik heel slecht uit mn woorden kom na een J, waardoor iedereen doorheeft dat ik stoned ben :openmouth:
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat je in een gesprek zit, en in het midden van je zin plots niet meer weet waarover je aan het babbelen bent :P
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#10
- mensen die schrik hebben dat ze niets gaan krijgen en daarom de hele tijd zeggen dat je moet doorgeven (als niet iedereen gehad heeft draait ge toch gewoon een nieuwe, of als ge zelf geen wiet hebt moet ge nie melken)

- mensen die zeggen dat ze niets voelen (om stoer te doen ofzo) terwijl ze eigenlijk toch heel gaar zijn

- droge bek heb ik ook wel dikwijls last van, drinken is dan een tijdelijke oplossing. Als het glas leeg is wordt mijn mond onmiddellijk opnieuw droog... :rolleyes:

- mensen die onmiddellijk opstaan nadat de joint op is en dan heel actief willen doen, soms is dit plezant maar als je te stoned bent kan dit heel vervelend zijn

- als de joint verkeerd valt, je wordt misselijk en voelt je niet goed in je vel

- heel moe worden

een heel lijstje eigenlijk en toch zou ik niet willen stoppen :grin: (tenminste als ik niet meer misselijk wordt ervan)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mensen die grote leuren trekken aan een joint als er +4 man daar in de kamer zit. Wrm zitten ze dan te trekken alsof er maar 3 man in de kamer zit :/ Zeer irri.

Droge mond valt op te lossen met wat water of drank

En die irritante tabak smaak aan uw joint is soms ook irritant. Maar ook da valt op te lossen, meesta komt da door het overvloedig papiertje aan de tip, de tabak sijpelt daarheen. Gewoon weg branden met een vuurtje :wink:

Dat uw joint te snel opgaat :(
m
maxim99Lid
01-01-2024, 00:00
#12
als je snachts goed hebt zitten paffen :stoned:
en dan heel veel eet
en de dag erna kom je wakker met raar gevoel in je maag
waarna alles wat je snachts hebt gegetn
er weer uitligt :flushed:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik rook altijd puur , weet niet of het daar aan ligt.. maar als ik dan een boer laat krijg je zon hele ranzige wietsmaak in je mond.. echt heel vies :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is één groot gekkenhuis.
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#15
- Als ik hem bijna dicht heb en de helft flikkert eruit.
- Wanneer ik een joint al eens overnieuw gedraaid heb maar hij smaakt nog steeds rot of rookt voor geen meter.
- Rode vloe en gaten in mn joint.
- Als iemand je joint oprookt zonder dat je het door hebt.
- Nog erger, als je zelf je eigen joint hebt opgerookt zonder het te merken.
- Perongeluk kutwiet kopen en roken.
- Wiet of hash kwijt raken.
- Iemand die zich met mijn joint bemoeit terwijl ik hem draai.
- Iemand die zelf niet heeft maar wel kritisch is over mijn stuff of joints.
- Als ik hem dicht heb, of beter denk te hebben. En hij gaat perongeluk zo ondersteboven dat alles eruit flikkert en je een perfecte lege joint over hebt.
- Wachten totdat het speeksel droog is. (ooit vertelde iemand mij, hoe meer spuug, hoe beter het plakt, vandaar)
- Als er vloe over is (daar waar je 'm suckt) en ik probeer het eraf te branden maar het word helemaal zwart en vies.
- Slappe joints.
- Draaien op een winderige plek.
- Als ik mn joint aan het vullen ben en het vulsel blijft aan mn nagel hangen waardoor de joint vaak geruïneerd is.
- Mensen die tegen blowen zijn.
- Van de 4 essentials (tip, vloe, tabak, stuff) er ééntje missen.
- En die droge bek waar iedereen het over heeft, zeer irritant idd.
- Het laatste trekje.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Er is maar een ding vervelend aan blowen, en dat is om het niet te doen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat ze altijd te snel op zijn :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vanalles vergeten :P
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#19
als je het vloei wat over is weg brand en je wilt dan je joint op steken maar de aansteker is leeg is me nu al twee keer gebeurt :openmouth:
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat ie niet chill rookt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."