Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"naar horen zeggen kan je van (heel langdurig) gebruik gek worden, van wodka op zich dus. weet niet in hoeverre dit klopt maarja dus het zou wel kunnen dat de stoffen hierin een bepaalde uitwerking hebben op je hersenen die zodus voor bv. nachtmerries zorgen... voor mezelf nog geen last van tot nu toe, hele weekend op wodka doorgegaan, maar geen nachtmerries of psychoseneigingen haha"
"Lana zei: Toen ik met alles gestopt was, ben ik veel gaan drinken omdat dat zogenaamd wel ´sociaal geaccepteerd´ is... En ik dacht toen ook: joh, wat ben ik toch stom geweest, had ik al die jaren van poeders maar gewoon gedronken, dan had er niks aan de hand geweest . Maar, nu ik ook zo goed als niet meer drink al een tijdje, zie ik dat die gedachte dikke onzin is. Klik om te vergroten... hier kan'k mij perrrfect in vinden, woord voor woord"
"wahaahh, heb die tijd geleden gezien, alle filmpjes afgegaan en direct bij favs opgeslage.. owned harddd"
"Ik draag lenzen, en alsk avondje/nachtje lekker smoor, dan beginnen die na tijdje echt uit te drogen en héél lastig te doen voor de rest, ivm droge mond: heb altijd fles cola oid bij de hand"
"het probleem met weed is net, dat het een soft-drug is.. het wordt makkelijker aanvaard dan coke oid, en is (in mijn ogen) ook makkelijker aan te geraken.. het is iets dat je door de dag thuis kan gebruiken, en eenmaal je op die trein zit... je gaat sneller elke dag roken, dan dat je elke dag gaat snuiven of drinken imo. dus op dat vlak is weed wel wat verslavender dan alcohol plus dan nog is het feit dat de weed van vandaag véél harder is als bv. 10 jaar terug ofzo"
""I got this feeling in my head""
"Taio Cruz - Moving On"
"was nog van plan om tot begin april niet meer te smoren, omdat we dan op eindejaarsreis gaan (was al 3 weken goed bezig ) dit weekend redelijk veel gedronken, en zat vriend naast me joint te rollen... nu hebben ze in die 3 weke al onbeschrijflijk veel keren gesmoord op men kamer, en ik heb altijd zonder moeite nee kunne zeggen. maar nu da'k dronken was heb ik toch maar meegesmoord.... om dan uiteindelijk in m'n vuilbak alles terug uit te kotsen gadver dus ontopic: ja, alcohol doet zin krijgen!! (heb dit met andere drugs ook ask wat gedronke heb )"
"Azraël zei: 500 gram Klik om te vergroten... typfoutje zeker?"
"hypersnap zei: Solidius zei: Trentemoller is idd een goede minimal / electro producer. Op feesten hoor ik het liefst techno en electro. Thuis is minimal techno geweldig omdat je er dan helemaal in opgaat. Bovenstaande icm met een gezonde dosis MDMA natuurlijk Een aantal zeer goede tracks: Silicon Scally - Verona Djuma Soundsystem - Les Djinns (Trentmoller Remix) Cosmic Jerk - Caught Jerking Niels van Gogh - Bombs away Brainbug - Nightmare (The 2nd chapter sinister strings extended mix) John Starlight - Blood Angels Chicks on Speed - Fashion Rules (Alter Ego Remix) Mocht je moeite hebben om deze platen te vinden of meer willen...MSN Klik om te vergroten... Ik wil best meer plaatjes Klik om te vergroten... haha, hier hetzelfde! you opened up a new gate for me, zalig psychedelische liedjes"