Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yo, Ik had een vraagje, ik kan hier nu goeie pep kopen, maar het is wel natte (pastaachtig), en hij weegt deze volges mij ook nat. Nou is mijn vraag of er iemand weet als je natte pep gaat zitten hakken tot ie droog genoeg is dat hij niet meer aan elkaar plakt en weer soort bolletje vormt, of het dan veel scheelt in gewicht? In een paar gram. Houd ik van 10 gram dan bijv. nog maar 8gram gebruikersklaar over? later"
"haha idd nou maak je ons benieuwt of is dat het geheim van het vak? haha"
"sorry voor het ophalen van een oud topic, maar ik had laatst ook pep die erg verdoofde, niet in me neus maar in me mond. Ik haalde de pasta met mijn sleutel uit het zakje, maarja kreeg me sleutel niet goed afgesmeerd op mijn pasje, was in de trein dus kon niet goed gaan versnijden daar. Ik denk dus, lik het lekker op ( slecht voor je tanden, ik weet), even later was mijn hele mond verdoofd. Voelde mijn lippen niet meer en mijn wangen voelde heel raar tintelend aan. Dit heeft zon beetje heel de avond aangehouden. De pep was ook de BESTE die ik ooit gehad had."
"je hoeft het niet perse een dag te laten staan. Ik leg het meestal gewoon op een spiegeltje ofzo en dan met pasje goed hakken, alles wat verspreiden, dan steeds lijntjes blijven leggen en de korreltjes doorhakken. Word je pep vanzelf droog als je dit 10min blijft doen"
"Het kan wel hoor. Ik heb wel eens gehallucineerd van 2 Original 69 (is ook mdma, misschien anders?) icm met speed. Brillen zien bij iedereen en tribals over me hand."
"brillen zien was ong. 4 uur na inname. Gehoorhallucinaties vvind ik ook erg irritant. (was bij mij na 3 dagen wakker zijn) Ik was toen alleen thuis en ik dacht dat ik heel de tijd mensen benede hoorde. En toen hoorde ik een ruit breken en heel veel gerommel beneden haha. Ben toen met een ijzeren staaf naar beneden gelopen en het huis doorzocht"
"Ik had vanacht rond 1 uur 2 dikke lijnen pep op. Ik had al erg veel alcohol gedronken , maar het voelde zeker goed. Ik voelde me het eerste half uur SUPER, en daarna gewoon door drinken en ging almaal heel soepel, en voelde me gewoon super relxt, en ben door gegaan tot een uur of 5. Toen ik op bed lag wist ik niet meer het verschil tussen of ik nou sliep of wakker was, alles was een beetje raar. Nou stond ik na half om half te geslapen hebben om half 2 op. Kreeg natuurlijk geen hap eten door me keel behalve wat chocola. Alleen ik voel me nu opzich nog steeds een beetje opgepept? Kan dit wel? Mijn keel lijkt ook een beetje verdoofd te zijn (had ik ook bij coke). Ook voel ik me nog super relaxt. En mijn pupillen zijn best wel groot. Oja ik had ook geen last van kater, komt dit door de pep?"
"ik heb "volgens mij" al een uurtje of 5 geslapen haha. En die dingen die je daar noemt, ehh alle 3. Ik werk in een magazijn waar het 2 graden is, en ben verkouden. Gister heb ik ook 2 pakjes sigarette opgerookt en veel gedronken. Ik denk dat ik het nog wel een keer ga doen, volgende week (ben 2 weke n alleen thuis, dus ook andere drugs uitprobere die ik nog niet gedaan heb ), en daarna w8 ik 1 of 2 maanden met gebruiken."
"Ik begin nu in 1x een ontzettende kop pijn te krijgen. Ik heb vanacht gewoon goed geslapen vanaf 2 uur tot een uur of 12. Ik had weer veel alcohol op, maar toen ik opstond nergens last van. Nu 3 uur later begint het in 1x, kan dat door de speed komen van eergister? of is dat te lang geleden?"
"Ik heb de dagen na speedgebruik juist gewoon helemaal geen puisten, valt me de laatste tijd op. Meestal hebi k er tog wel minstens 1 of 2 erengs en wat kleine irritaties op de huid. Dagen na speedgebruik nergens een rood plekje te bekenne haha"