Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIrritant aan jointen roken .

Irritant aan jointen roken .

213 antwoorden
56 weergaven
18-5-2026
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als m'n neef langskomt soms en dan een joint draait met zware shag en ik die dan zonder na te denken pak :angry:

Of als ik een droge bek heb en te lui/stoned ben om een glas drinken te pakken uit de keuken (4 meter lopen :rolleyes: )
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat paranoia gevoel soms.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
iets uitleggen aan iemand terwijl je stoned bent. Das pas erg.
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mensen die met hun natte mond aan mijn joint trekken.
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je de enigste bent die wiet rookt van een hele groep, iedereen actief en jij stoned zoals een aap.

Of dat je tegen je ma moet praten :openmouth:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Boner zei:
Of dat je tegen je ma moet praten :openmouth:
Klik om te vergroten...

'Je hebt weer geblowd, je hebt weer die bibber in je stem' :mrgreen:

Ook irritant is als je een mooie joint hebt geflapt dat dan halverwege je tip eruit kenkert en hij dus niet zo mooi meer is :P
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#7
Boner zei:
Of dat je tegen je ma moet praten :openmouth:
Klik om te vergroten...

schijtirritant is dat ^^

en mensen die je uitschelden voor junk, vieze blower of iets dergelijks (als je aan het blowen bent) heb ik ook een hekel aan :rolleyes:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan vaak pas echt ontspannen met m'n pa of ma praten als ik juist stoned ben...
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#9
jcp zei:
Ik kan vaak pas echt ontspannen met m'n pa of ma praten als ik juist stoned ben...
Klik om te vergroten...

haha droogheid ^^
G
GumbaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hempy zei:
Dat de joint zo snel op gaat. :(
Klik om te vergroten...

inderdaad :) ik rook het laatste stukje nooit op
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#11
MetaalKonijn zei:
De dayafter, wanneer ik m'n nest uit donder en d'r uitzie als een zombie met roze ogen. :P
Klik om te vergroten...

raadselachtig :mrgreen:





b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
dat je maten hem zo nat rookt, dat als je hem terug krijgt hij gewoon breekt :(
B
BMSLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die krenge gaan zo snel op ..
Droge mond heb k nooit last van ..daar hebbe we drinke voor ..
Ik vind Aquarius Blue Ice zeer goed tegen een droge mond ..
Tis ook kut als je scherpe wiet hebt ..waar je keel egt na de tiefus van gaat ..de hele tijd hoeste is nix voor mij ..
Als k met meer man blow ..dat er 1tje tusse zit die um heet hijst met 5 hijsjes ..dat haat ik ..dan is die joint gewoon verneukt vind ik ..
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmm ik vind ranja altijd het lekkerste wanneer ik blow, drink echt hele kannen met ranja leeg 's avonds :rock:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#15
troebadoer zei:
Zuchtige meerokers die geen weed hebben en je dan opbellen en vragen 'wat ga je doen' .. dan weet je al hoe laat het is......
Klik om te vergroten...

Zo herkenbaar...maarjah ik antwoord altijd gewoon "niets" en dan ga ik in m'n eentje smoken :stoned:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
gelukkig heb ik niet van dat soort "vrienden". ik ben bij al mijn vrienden welkom...wel of geen wiet. de meeste blowden al voordat ik dat deed, en zijn dus wat wiet betreft sowieso niet afhankelijk van mij.

verder is het tussen mij en mijn vrienden normaal dat je deelt. vaak heeft iedereen wel wiet hoor. maar het komt weleens voor dat dat niet zo is, en dan wordt ik ook weleens gebeld met de vraag of ik zin heb om langs te komen om lekker te blowen. maar dit is vice versa hetzelfde. als ik even zonder zit en ik heb echt zin kan ik ook altijd gratis meeblowen.

komt voor ons op hetzelfde neer als een rondje geven in een club of bar. de ene keer betaal jij een drankje en de andere keer betaal ik.

over het algemeen delen wij trouwens geen jointjes in onze groep. iedereen heeft meestal gewoon zelf een joint in zijn klauwen....ongeacht of hij of zij zelf wiet heeft meegebracht.

als ik trouwens zeg dat ik geen zin heb om langs te komen dan krijg ik ook geen trieste of boze blikken de volgende keer dat we elkaar zien...het is toch normaal dat je niet altijd zin hebt in je vrienden. er wordt dan ook niet moeilijk gedaan in de trant van; jij wilde vorige keer niet delen, dus nu ik ook niet.

ken je vrienden zou ik zeggen...mensen die jou alleen maar bellen als ze iets nodig hebben zijn niet je vrienden. ban die mensen uit je leven...geloof me, heb ik ook een keertje gedaan en ik ben er een stuk beter van geworden. ben te vaak genaaid om niet te weten wie mijn echte vrienden zijn en vooral hoe ik zelf een goede vriend moet zijn.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#17
zeer vervelend een knetter droge bek en knetter rode duivels ogen
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#18
vrienden die de joint toeknijpen

hebt ge dus een mooi jointje gerold, ge geeft hem door en als ge hem terug krijgt ziet ge dat hij ongeveer ne centimeter achter de tip gewoon toegeknepen is. Is het dan zo moeilijk om een joint wat losser vast te houden, of met de tip (is toch iets steviger)?

door da toeknijpen trekt uwe joint nimeer goed en wordt die ook slapper, achter de tip is al zo een gevoelig punt...

maarja, eigenlijk neem ik alle "nadelen" er wel graag bij hoor :wink:
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja... das net zoiets als die maat van mij die verschrikkelijk nat rookt....
als je dan een vuurtje bij de tip houd, dan krijgt dat ding niet eens de neiging in de fik te vliegen, zo nat als ie is...
maar idd, de nadelen zijn allemaal het verdragen waard :grin: :stoned:
n
nonameLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat je wakker wordt en zin hebt in een jointje en dan de kick van ze hele dag in 1 uurtje voorbij is vind ik irritant. En als je een goed gesprek hebt en dan ff een jointje rookt en er daarna een groote stilte valt ook irritant en als je een leuke v rouw ziet en je bent gaar super KUT.

gr.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."