Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb ongeveer een week geleden 2 zaadjes geplant ongveer 1 cm in de grond gestopt aarde bevochtigt en plastic eroverheen temperatuur is steeds tussen de 20 en 25 graden en het is er flink donker . ik had gehoord dat ze meestal 3 tot 5 dagen uit kwamen maar ik zie nog helemaal niets kan iemand mij vertellen of ik iets vergeten ben of fout heb gedaan .. of zou ik ook stekjes kunnen kopen in een growshop want diegene waar ik allemaal ben geweest verkopen ze allen maar zaadjes"
"ok bedankt als ze er vrijdag niet zijn haal ik dan maar weer andere zaden en een boekie drbij meej wa meer info erover --nogmaals bedankt"
"ik heb eens een x iets gehoord over wiet tosties heeft iemand hier ervaring mee en hoe zou je het dan moeten klaarmaken ?"
"dat je het proeft maakt mij niet zoveel uit :P en hoe maak je een vlamtostie (nog nooit van gehoord lol ) en hoeveel zal ik er dan ongeveer indoen ik d8 zelf aan hetzelfde als een lekkere joint als iemand er al ervaring mee heeft hoor ik het graag cheers"
"in een tostie zit volgens mij oowk best veel vet als je er room boter opsmeert beetje kaas plakkie ham,(nog meer lekkere dingen voor een tosti??) En de hoeveelheid, rook je de joint helemaal alleen in 1x op? Klik om te vergroten... ja ik rook ze altijd in 1x op anders benik niet stoned en ik draai er ongeveer 2 a 3 uit een gram mwja ik denk datik het maar gwoon gaat proberen vanut weekend"
"wat geeft het snelste effect vermalen en heet water erbij of er gewoon op kauwen ?? kga ze vandaag proberen"
"ik wil graag een wiet plant in me kamer zetten ik was alleen benieuwed of je dan perse lampen enzo nodig hebt of is het ook mogelijk om het zaadje te laten groeien zonder hulpmiddelen ik zou graag wat meer informatie hierover wilen want ik kan aleen kweek mogelijkheden vinden met hulpmiddele en zit er verschil in de zaden qua moeilijkheid ion ze te kweken graag een reactie"
"ik heb een 5tal wietzaadjes die ik graag wil planten alleen nu het probleem is dat ik geen idee heb hoe dat nou werkt kan iemand mij een simpele maar wel een goede uitleg geven ?? het liefst met een aantal plaatjes erbij als dat mogelijk is , ik heb egt nul verstand van planten kweken dus graag een uitleg van het begin tot eind ( het zaaien, verzorgen , oogsten . etc )"
"oke danke (niet nuchter zijn noemen we hier altijd space ) vanaavond ook eens proberen beetje coke op mn tandvlees nog een vraagje wat vinden jullie luek om te doen na een lekkere lijn ?"
"teer joints egt hatelijk gooi ze meestal ook meteen weer weg dan en inbranders wzijn ook heel vervelend"