Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCreativiteit en Wiet

Creativiteit en Wiet

47 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Pff, wiet is alleen maar goed voor geniale idee'kes, elke keer als ik dik hard blow, zit ik gewoon lekker te dromen, zoals bv, een eigen eilandje oprichten met alles erop en eraan wat men nodig heeft, kleuren, m'n eigen wetten. Daar is wiet goed voor :tongueout:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Osi` zei:
Pff, wiet is alleen maar goed voor geniale idee'kes, elke keer als ik dik hard blow, zit ik gewoon lekker te dromen, zoals bv, een eigen eilandje oprichten met alles erop en eraan wat men nodig heeft, kleuren, m'n eigen wetten. Daar is wiet goed voor :tongueout:
Klik om te vergroten...

Daar heb ik echt geen wiet voor nodig :wink:
Y
Yuppie 2 WasteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb over dit onderwerp even nagedacht en ben v.w.b. mezelf tot de conclusie gekomen dat ik in die toestand niet nadenk over de "geeikte" regels , ik ken ze wel maar heb er een soort van maling aan en wordt dan zoals ik het wil noemen "Niet gehinderd door kennis"
H
HolymolyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben bij wiskunde beter als ik stoned ben, gewoon omdat ik creatiever ben, en ik vind wiskunde veel leuker als ik stoned ben..

5vwo wisb dus kom niet bitchen over de kwalitiet van wiskunde op mijn niveau.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
maiskorrel zei:
Osi` zei:
Pff, wiet is alleen maar goed voor geniale idee'kes, elke keer als ik dik hard blow, zit ik gewoon lekker te dromen, zoals bv, een eigen eilandje oprichten met alles erop en eraan wat men nodig heeft, kleuren, m'n eigen wetten. Daar is wiet goed voor :tongueout:
Klik om te vergroten...

Daar heb ik echt geen wiet voor nodig :wink:
Klik om te vergroten...

We kunnen misschien nog gaan meevechten om de noorpool en daar een eilandje maken als de boel ontdooit en opdroogt :)
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik denk stoned ineens heel anders over dingen, maar echt creaief? ik wordt er eerder lui van...
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het hangt van de wiet af. Tot voor kort had ik een prima thuisdealer, kweekte zelf perfecte wiet, heerlijke actieve high, daar heb ik wel goeie muziek mee gemaakt. Helaas is ie out of business wegens gezinsuitbreiding, en nu ben ik weer veroordeeld tot de coffeeshopwiet. :angry:
Nee, daar word ik bepaald niet creatief van, wel dement. Wat een triefel.
Binnenkort maar weer es naar Amsterdam inkopen doen.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Vreemd genoeg heb ik stoned juist meer zin om iets te doen dan nuchter. Nuchter onderneem ik echt niks, en stoned begin ik aan dingen en maak ik ze vaak nog af ook.
Klik om te vergroten...

Dat had ik ook meestal, had alleen ook soms de gedachte van ik ga dat ff doen, maar eerst ff smoke en dan heb je gesmoked en dan heb je geen zin meer :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vreemd genoeg heb ik stoned juist meer zin om iets te doen dan nuchter. Nuchter onderneem ik echt niks, en stoned begin ik aan dingen en maak ik ze vaak nog af ook.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nick de Neger zei:
azgaza zei:
Vreemd genoeg heb ik stoned juist meer zin om iets te doen dan nuchter. Nuchter onderneem ik echt niks, en stoned begin ik aan dingen en maak ik ze vaak nog af ook.
Klik om te vergroten...

Dat had ik ook meestal, had alleen ook soms de gedachte van ik ga dat ff doen, maar eerst ff smoke en dan heb je gesmoked en dan heb je geen zin meer :P
Klik om te vergroten...

Ik ging soms blowen voor iets zodat ik er niet na 3 minuten weer mee op zou houden, ik ben nuchter nog al rusteloos.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vanadesse zei:
Ik word er niets creatiever van hoor.
Lana zei:
Depressie maakt mij creatief. Gek genoeg.
Klik om te vergroten...
Dat leidt bij mij dus ook tot extreme creativiteit en té veel inspiratie. Het nadeel is alleen dat er bij mij dan 9 van de 10 keer ook iets negatiefs uit komt, en dat is dan wel weer moeilijk.
Klik om te vergroten...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
^ Lana, je verwoord het weer perfect inderdaad. Als ik in een dipje zit schrijf ik de beste dingen, of schets ik prachtige tekeningen in 'n halfuurtje. Maar inderdaad wel allemaal verdrietige shit.
En als ik verliefd ben, zoals eerder gezegd, voldoet niks omdat niks zo mooi op papier komt dan dat je het voelt.
Wiet/hasj kan me wel creatiever maken, maar dan moet ik er echt voor gaan zitten. Met speed kan ik me nergens meer op concentreren en vind ik creativiteit duf. Kom overigens wel op goede ideeen dan, maar geen zin om ze uit te werken.
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien moet ik toch mijn eerdere post een beetje veranderen, het is bij mij meer dat ik zelf tot andere inzichten kom, het op andere manier bekijk en daar put ik mijn creativiteit weer uit...een soort in-directe creativiteit dus...
t
top123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Je kunt ook zelf wiet planten laten groeien met wiet zaden http://www.high-supplies.com/catalog/index.php?language=nl :)
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#15
laat al die rommel aan de kant want het is tijdelijk neem een kwast een potlood en papier met wat papier van hennep gemaakt en gij hebt een robuust stukje creativiteit wel efe goed combineren en dan heb je iets voor aan de muur

je kan paddo,s eten en naar de bomen kijken hoe die veranderen maar weer nuchter rest alleen maar een herrinnering en een kater
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik puur rook, dan doe ik meestal grappige en creatieve dingen en zeker als men maten er bij zijn.

Als ik wiet & tabak rook, dan word ik stoned en ga ik chillen in een zetel met muziek op :grin:
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik wordt meestal vrij creatief als k echt goed stoned ben.. meestal duurt t dan ook niet lang voor ik photoshop heb opgestart. Ik zal eens kijken of ik binnenkort wat stoner-art kan uploaden :wink:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind toch dat het blowen mijn geest verruimd.
Dus ja, het kan je creatievER maken.
Maar elke mens voelt zoiets anders aan he.

Ik heb dankzij cannabis en hasj toch mooie teksten kunnen neerlappen op papier.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#19
Juultjuh zei:
Hoi,

Ik had gelezen dat je van wiet creativier wordt.
Klik om te vergroten...


in het begin (daarmee bedoel ik vanaf je allereerste joint in je leven), ja dan word je creatiever .
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#20
Robdebob zei:
Ik word soms wel creatief van weed, maar als ik wat op papier heb staan en ik kijk het nuchter terug blijkt het echt nergens over te gaan :grin:
Klik om te vergroten...

dat noemt dus een illusie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."