#1
Depressie maakt mij creatief. Gek genoeg.
En speed ook.
En speed ook.
Dat leidt bij mij dus ook tot extreme creativiteit en té veel inspiratie. Het nadeel is alleen dat er bij mij dan 9 van de 10 keer ook iets negatiefs uit komt, en dat is dan wel weer moeilijk.Lana zei:Depressie maakt mij creatief. Gek genoeg.
Vanadesse zei:Ik word er niets creatiever van hoor.
Dat leidt bij mij dus ook tot extreme creativiteit en té veel inspiratie. Het nadeel is alleen dat er bij mij dan 9 van de 10 keer ook iets negatiefs uit komt, en dat is dan wel weer moeilijk.Lana zei:Depressie maakt mij creatief. Gek genoeg.
Liefde maakt ook creatief, maar dan voelt het bij mij altijd zo negatief omdat je niet weet hoe je het precies moet uiten of er nooit tevreden over bent omdat het gevoel veel sterker is dan dat je op papier oid hebt staan.
Wel als ik het heb over de liefde naar mijn zoon toe. Daar heb ik ook een liedje over geschreven haha.Bengt zei:Ik vindt dat je van weed allesbehalve creatief wordt.
Ik denk dat kunstenaars rapper trips zullen nemen om creatief te worden.

CyberMonkey zei:Ook eens een verslag gelezen over de invloed van LSD op kunstproductie, waarbij LSD aan enkele kunstenaars werd gegeven. Tijdens hun trip meenden ze allemaal dat ze prachtige kunst aan het vervaardigen waren, maar achteraf waren ze helemaal niet meer zo enthousiast over hun eigen werk.
SperSIZEboon zei:ik word van speed een stuk creatiever![]()
Osi` zei:Pff, wiet is alleen maar goed voor geniale idee'kes, elke keer als ik dik hard blow, zit ik gewoon lekker te dromen, zoals bv, een eigen eilandje oprichten met alles erop en eraan wat men nodig heeft, kleuren, m'n eigen wetten. Daar is wiet goed voor![]()
maiskorrel zei:Osi` zei:Pff, wiet is alleen maar goed voor geniale idee'kes, elke keer als ik dik hard blow, zit ik gewoon lekker te dromen, zoals bv, een eigen eilandje oprichten met alles erop en eraan wat men nodig heeft, kleuren, m'n eigen wetten. Daar is wiet goed voor![]()
Daar heb ik echt geen wiet voor nodig![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."