Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind het heerlijk om op de dope te gaan freestylen met cubase en een hele rits VST's, Reaktor erbij, lekker klooien en als het goed klinkt loops maken en mixen naar audio, tot ik een hele berg loops en samples heb, en dan arrangeren. Maar niet te veel drugs, anders snap ik er niks meer van na en tijdje. Pep en een jointje, perfecte combo vind ik zelf. Maar dan niet van die wiet die je brein stilzet natuurlijk. Ik heb het liefst een buitenwietje. Afmixen moet ik nuchter voor zijn, anders blijf je tweaken en EQen, maar jje komt nooit daar waar je wezen moet, of misschien wel maar dan heb je het niet in de gaten. :P Vooral met pep moet je erg oppassen dat je niet urenlang 1 klein detail aan het bewerken bent, dat is eigenlijk het grote gevaar, dat je je teveel op onbenulligheden gaat richten, dan komt die track nooit af namelijk. Op de MDMA produceren vind ik niks, teveel afgeleid, elke keer wegzweven en god weet hoe lang naar een loop luisteren. Heerlijk hoor, maar niet erg productief. De kunst is echt om de drugs te gebruiken, zo min mogelijk, niet voor de rush gaan. Coke is een no-go in de studio. Niet alleen daar trouwens. C kills creativity"
"Toen mijn huisarts mij vertelde dat ik met mijn levenswijze (elke dag aan de coke/crack en het bier) de 50 zeker niet en misschien zelfs de 40 niet zou halen (ik was toen 29), en hij was echt bloedserieus, tja, dan ga je toch wel ff nadenken of je wel goed bezig bent he... niet dus.. De 40 heb ik in elk geval gehaald, en coke gebruik ik gelukkig niet meer. Nu ruim 9 jaar clean. Alcohol heb ik de eerste 5 jaar van het stoppen niet aangeraakt, nu kan ik eindelijk gewoon een paar biertjes pakken zonder dat meteen het krat leeg moet."
"Een pijpje is meteen wel erg heavy hoor, stop er niet teveel in. Wel meerdere gaasjes erin stoppen, of anders wat as van een sigaret, anders loopt de olie zo in je pijp en in je mond, en dat wil je niet. Van een zilverfolie roken is wat relaxter, zeker als je het nog nooit gebruikt hebt. In elk geval veel plezier, en laat je door dat duiveltje niet ompraten, hou het echt bij 1 keer, want het is te lekker."
"Benzo's vond ik een medicijn dat erger was dan de kwaal, vooral de nawerking. Ik werd 's ochtends wakker in een vreemd huis, wist de eerste paar minuten niet waar ik was, wat voor dag het was, en de hele dag zo suf en lusteloos...ben er na een week mee gestopt. Het ergste van de afkick van de coke vond ik zelf die rusteloze benen als ik 's avonds in bed lag, valeriaan heeft mij destijds erg geholpen om in slaap te komen, gewoon bij de drogist te krijgen en vrij van nawerkingen. Cravings zijn gewoon kut, maar ze gaan over, je denkt dat dat gevoel blijft tot je gescoord hebt, maar das niet waar, op het moment dat je voor jezelf besloten hebt dat je het godverdomme NIET doet, is het weg, en voel je je beter dan je je ooit met die troep zou kunnen voelen. Als je dat een paar keer hebt gedaan ben je aan de winnende hand. Als je alcohol drinkt, en dat in het verleden combineerde met coke, stop dan ook met de alcohol, want na een paar biertjes/drankjes krijg je dan gegarandeerd onweerstaanbare trek in coke. Doordat je aangeschoten bent is weerstand bieden dan haast onmogelijk. Voor de rest sluit ik me helemaal aan bij bovengenoemde punten, voorkom verveling. Hou jezelf bezig, zoek een hobby waarin je je kan uitleven. Tenslotte hou je straks flink wat geld over Heel veel succes!!"
"Droom, je had waarschijnlijk hele goeie pep. Ik heb het wel vaker gezegd, die 60% of meer pep is geweldig voor de ervaren gebruiker, maar best gevaarlijk voor de onervaren gebruiker. Daarom is het belangrijk te weten wat je hebt. Testen. Een overdosis pep is geen pretje, dat heb je wel gemerkt... De kunst van pep gebruiken is echt: Zo min mogelijk. Less is more. Het verschilt natuurlijk van persoon tot persoon, maar zelf neem ik eigenlijk nooit meer dan 20-30 milligram in eens. Dat is wel dex, 64%. Werkt het nog niet naar behoren pak ik nog eens 20 mg bij. Snuiven doe ik niet meer, dat werkt gewoon niet lekker bij mij, geen idee waarom niet, maar dat verschilt van persoon tot persoon, bommen of opgelost in drinken werkt bij mij veruit het best. In elk geval goed dat je weer de oude bent, nou nog ff goedmaken met je vriendin, en veel plezier met de MDMA."
"clockcable zei: Dan neem je wel speed puur voor de oppeppende effecten. Zelf vind ik het ook wel leuk om zo veel te nemen dat ik gewoon echt rete strak sta Klik om te vergroten... Dat is wel waar ja, lekker in de studio dagenlang muziek maken en met die software klooien, alles onder het genot van wat dex en een jointje goeie hash of wiet. Van dex in hoge doseringen wordt ik heel vaag in me kop, das voor mij niet de bedoeling. De rush vind ik ook prettiger bij een lagere dosis. Maar ieder zijn meug he, lekker vaag kan ook leuk zijn, dat hoor je me niet ontkennen. Scheelt ook dat ik bijna 40 ben inmiddels, de kater is niet echt leuk meer bij een hoge dosis, als ik rustig aan doe heb ik weinig last. Lekker chillen met een biertje erbij.."
"Normale pep remt de eetlust. Dex niet of nauwlijks. Das tenminste mijn ervaring. Goeie dex geeft een heldere relaxte high en werkt niet eetlustremmend."
"Pep op het werk, tja, hangt er helemaal vanaf wat voor werk je doet natuurlijk. Toen ik nog in ploegendienst werkte in de fabriek hier, veel nachtdienst, weekends, tja, dan pakte ik wel eens een klein bommetje voor ik naar het werk ging ja, nooit echt problemen mee gehad, de nacht vloog voorbij, hehe. In die tijd had ik een steenboorverslaafde buurman, die deed de godganse dag niks anders dan gaten in de muur boren met een klopboor, dus slaapgebrek genoeg. Ik weet ook dat een aantal collega's er niet vies van waren. Dex is trouwens veruit het beste, goed geconcentreerd werken, nauwlijks bijwerkingen. Maar het natuurlijk wel link, het gaat allemaal wel erg gemakkelijk, dus niet te vaak he.."
"Liesette zei: Bij die fabriek maken ze toch die 73 % in die kelder voor het personeel ? Je weet wel dat hok waar Pim in woont ? We love Pim forever ... Pim u never sniff alone .... Klik om te vergroten... Whahaha, ja, die fabriek ja. Maar ze hebben Pimmetje onlangs uit de kelder geschopt.."
"Dex-pep! De ultieme drugs. Dex RULES! Vooral met een lekker jointje Orangebud erbij!"