Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sommige mensen hebben gewoon de drang ernaar als ze eff niks te doen hebben bv. Wees er blij om dat je het in de hand kan houden, niet iedereen is zo, en ga mensen niet afkraken want iedereen is anders."
"3 jaar lang elke dag veel gerookt, maar ben net 1 week gestopt en ga vanaf nu nooit meer een sigaret aanraken, geef mij maar een jointje of lsd"
"lsd met een ander maatje, 200 microgrammetjes, en we beginnen nu wel aardig te spacen !"
"beetje alcohol, beetje nicotine en teveel thc"
"lekker in me tuin zitten met nicotine en geen wiet/hasj meer voor mij doordeweeks! eff bikkelen voor me school komende 6 weken"
"En wie ben jij om dat te bepalen?"
"Moker zei: Oom Klaas zei: Door mensen dus de coffeeshop uit te jagen krijg je weer lekker overlast op de straat (of nog meer overlast...) en dat is iets wat men ook wil voorkomen. Klik om te vergroten... Ik denk dat ze zulk soort redenen graag zouden willen gebruiken tegen wiet, dan dat ze daadwerkelijk de juiste oplossing gebruiken. Klik om te vergroten... Het is eerder zo dat mensen denken dat ze overlast krijgen door mensen die blowen op straat -> overheid schaft gedoogbeleid af."
"Sterkte en veel succes, ik ben alleen bang dat het lastig gaat worden, maar onmogelijk is het niet! Mijn dochter is een meisje van 16 jaar met een licht verstandelijke berperking.. een IQ van 63 dat is dus erg laag. Ook erg beinvloedbaar en een groot gedragsprobleem wat nu versterkt word door het blowen.. Ze heeft van dr zelf al een gedrag en denkvermogen van een 12 jarige. Dat is voor haar dus heel frustie. Alleen zie je dat niet aan de buitenkant en mensen overschatten haar dan ook Klik om te vergroten..."
"Horen ze wel tezijn, dit ligt voor elke smart/growshop anders, maar in principe zouden ze open zijn maar miss. met gewijzigde openingstijden(denk aan eerder dicht)."
"Flameon zei: Gisteravond met een vriendin een hapje gaan eten bij de Griek. Als voorgerecht kreeg je een shotglaasje ouzi. Best lekker spul, maar niet om puur te drinken en om veel van te drinken Klik om te vergroten... _0_ In griekenland fles ouzo gekocht, en je was gewoon echt strontdronken na 1 fles. :\\"