Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCreativiteit en Wiet

Creativiteit en Wiet

47 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#1
azgaza zei:
Nick de Neger zei:
azgaza zei:
Vreemd genoeg heb ik stoned juist meer zin om iets te doen dan nuchter. Nuchter onderneem ik echt niks, en stoned begin ik aan dingen en maak ik ze vaak nog af ook.
Klik om te vergroten...

Dat had ik ook meestal, had alleen ook soms de gedachte van ik ga dat ff doen, maar eerst ff smoke en dan heb je gesmoked en dan heb je geen zin meer :P
Klik om te vergroten...

Ik ging soms blowen voor iets zodat ik er niet na 3 minuten weer mee op zou houden, ik ben nuchter nog al rusteloos.
Klik om te vergroten...

slecht bezig? :grin: ik denk iedereen hier wel een beetje
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
als ik pokkestronken ben word ik ook altijd creatief. dan hoor ik bijvoorbeeld het gezoem van de verwarming en dan kan ik er uren liedjes mee maken :grin:
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik word wel wat creatiever door wiet... Maar dan moet ik echt keihard gedwongen worden om er iets mee te doen, anders ga ik gewoon zitten en niks doen :mrgreen: Maar mijn jointje voor filosofie elke week maakt me iig een bijzonder goede filosoof.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van sommige wietsoorten krijg ik creatieve buien, van andere wil ik alleen maar gaan liggen en nadenken over niks :grin:
D
DreamyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik geblowd heb kan ik hele mooie verhaaltjes schrijven. :grin:
Maar tekeningen zien er NIET uit als ik later terug kijk.
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#6
sdchrijf teksten en maak soms beats....

Stoned kan ik wel een voorstelling maken van wat ik wil (creatief in het vinden van een onderwerp enzo).

Maar krijg ik niks gedaan ...

Schrijven lukt me dan niet omdat ik blijf haken en het net niet vet vind...
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Holymoly zei:
Ik ben bij wiskunde beter als ik stoned ben, gewoon omdat ik creatiever ben, en ik vind wiskunde veel leuker als ik stoned ben..

5vwo wisb dus kom niet bitchen over de kwalitiet van wiskunde op mijn niveau.
Klik om te vergroten...
over de wiskunde zeg ik niets maar je grammatica is niet echt op het hoogste niveau he?

over de kwalitiet van wiskunde
Klik om te vergroten...
"kwalitiet" :grin:
T
Tommy WeedyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aaah ik word altijd echt ontzettend creatief van wiet, ik bedenk de meest rare theorieen met mijn vrienden en ook het bedenken van muziek gaat me heel goed af! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."