Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Doodkapje zei: http://www.torrentspy.com/ download ik alles van... software, games, films, muziek, ... en zonder spyware!!!! (zoals bearshare, limewire etc...) Klik om te vergroten... de beste, en ook www.mininova.org www.torrentz.com en natuurlijk limewire, meer voor de nederlandse hiphop, want die is moeilijk te downloade met de torrentsites"
"De Sjeik zei: http://www.wietforum.nl Klik om te vergroten... Daar staat toch al veel meer dan de meesten hier weten, lees je hier goed in. Voor op je slaapkamer zou ik bij Micro/Fluo kijken. Hier zijn mensen die met TL en spaarlampen(= veel goedkoper dan de eerder genoemde lampen) toch redelijke opbrengsten halen. Zeker goed om mee te beginnen. Veel succen en plezier,"
"rook hash ipv wiet, is wat lichter, althans wat minder fysiek stoned ken wel mensen die ook snel bad gaan op wiet, maar hash wel kunnen hebben"
"OCB vloei uit Frankrijk vind ik zelf erg fijn, zijn net als Smoking Gold, maar ze rollen wat makkelijker in. Anders Smoking Black of Jaja vloei"
"cropp zei: Als ze je id kaart willen scannen zou ik gewoon naar een andere coffeeshop gaan, ik ben geen crimineel dus wil ik ook niet zo behandeld worden... Klik om te vergroten... daar heb je ook gelijk in, maar als je in Maastricht naar de shop wil heb je weinig keus, van iedere klant moet het ID ingescand worden, ongeacht hoe je eruit ziet enz. De enige shop in Mestreech zonder ID scan protocol is de Boney's, maar die is alleen open als de baas er zin in heeft heb ik het idee.."
"http://lmgtfy.com/?q=bakken+met+baard hier staat alles wat je nodig hebt voor wiet (of hash) recepten voor hoeveelheden moet je de zoekfunctie gebruiken, zijn genoeg topics over peace"
"raadvik zei: Dankjewel voor jullie reacties, over die cacao boter, ikweet niet waarik toen met mijn gedachte zat, maar ik bedoelde cacao poeder, en ik wil alleen maar chocolade melk, omdat ik geen voorgedraaide wil kopen, en het toch goed wil innen, zon hasj pijpje wil ik ook wel heel graag, alleen ben ik nog minderjarig, en me ouders weten het niet, dus zou neit weten hoe ik aan eentje moet komen, aangezien ik ze alleen nog maar online heb gezien. Kan je zo in de locale coffee shop halen? hoe duur ong? en moet je dat dan met een gaasje doen enzo? of gewoon hasj erin proppen en klaar? Klik om te vergroten... heb je verder al wel ervaring met wiet of hash? anders kan puur roken nog best hard gaan. Ken je geen matties of een oudere broer die een stick voor je kan draaien, want het probleem met voorgedraaide is dat er vaak bijna geen wiet in zit, en das zonde van je geld. Pijp roken is idd met een gaasje, die je gewoon bij de pijp krijgt vaak, anders even om vragen kost niet veel en kun je ook bij de betere tabakszaak kopen. Pijpen zelf ook, al twijfel ik of ze ook puurpijpjes bij de sigarenboer verkopen. Ook zijn de smartshops gewoon 16 plus of alle leeftijden, kan je ook proberen voor een pijp anders nog zelf maken, kijk op youtube, staan genoeg doe-het-zelf filmpjes denk er alleen aan dat je plastic niet is gemaakt om uit te roken."
"SmokeMe zei: In Maastricht in de Easygoing verkopen ze broodjes en appeltaart In de Blues Brothers in Amsterdam verkopen ze kleine pizzatjes Klik om te vergroten... naast de easy is er ook nog de Heaven69 in Maastricht. Dit is niet alleen een shop met eten, maar een volwaardig restaurant met een terras waar je ook kan roken. Verder kom ik zelf ook uit groninen, en daar zijn de shops wat minder een horeca gelegenheid naar mijn idee. Ik zou ik niet weten welke shop echt eten verkoopt naast een zak chips en een mars"
"ik denk stoned ineens heel anders over dingen, maar echt creaief? ik wordt er eerder lui van..."
"een maat van mij had daar ook last van, als hij een echt grote hijs neemt van een jonko dan moet ie soms ook bijna kotse, ik zelf heb er weinig last van, maa ik heb soms wel dat ik, als ik een boer laat terwijl ik gewoon rook, dan komt er wat rook met die boer, ook als is dat een kwartier naa die sigaret, ik heb dat meer als ik met een bong rook"