Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zo ik heb altijd wel dat ik creatief wordt van het blowen, vooral tekenen en het produceren van muziek. De meeste ideen ploppen op zodra ik er 1tje gerookt heb"
"Eej Adrenochroom, Ik was erg benieuwd of je hem al binnen had van Azarius. Ik ben dan nu toch eindelijk gestopt met het roken van sigaretten en wil het liefst niet de stonedheid opgeven nu ik gestopt ben met roken. Vandaar dat ik vanavond onderzoek heb gedaan naar vaporizers en de werking daarvan. Ik heb al een aantal sites waar je kunt bestellen maar vind zelf azarius wel betrouwbaar en vroeg me dus af hoe de bestelling bij jou is verlopen en of het bevalt heheh?"
"Adrenochroom zei: Voor jou is een vaporizer wel echt een dikke aanrader omdat de teer van wiet, tabak en de vloei niet in je longen komt en vooral omdat je dan geen tabak hoeft te roken. (eigelijk rook je helemaal niet) Veel mensen die stoppen met roken gaan meer blowen, dus ik zou er wel even naar gaan kijken. Klik om te vergroten... Thnx voor je snelle reactie, ben ook erg benieuwd nu en wil het liefste hem nu meteen al hebben hahah. Inderdaad lijkt dit me een goede oplossing omdat ik gewoonweg geen tabak meer wil roken en de nicotine/ teer en andere stoffen in me lichaam wil hebben. Ook ben ik erg benieuwd naar het verdampen van andere kruiden zoals Davie zegt. Ik experimenteer graag met verschillende drugs en laatste 2 jaar meer met psychedelische drugs zoals paddo's en salvia. Zou salvia divinorum ook te verdampen zijn met een vaporizer? ow ik heb het antwoord hier al gevonden Vanavond ga ik dan met een maat naar m'n vertrouwde coffeeshop waar ik altijd haal en daar hebben ze er ook 1 staan zodat ik het meteen kan uit proberen. Wel zit ik nu erg te twijfelen wat voor ik nou moet nemen aangezien er zo veel verschillende zijn en ook in prijsklasse.. Want zou zo'n digitale nou echt beter zijn en wat is verstandiger om dan iets meer te betalen of om gewoon voor de BC Vaporizer te gaan? Mij lijkt het ook een gekut om met ballonnen te werken eerlijk gezegt. Ik heb vroeger wel vaak wiet gerookt maar rook al sinds een paar jaar alleen maar hasj, zit hier nog verschil tussen met verdampen of? Want ik lees alleen maar over wiet maar kan het ook met hasj?"
"Dissonant zei: Met hash moet je oppassen. Sommige vaporisers raken verstopt als je er plakkerige nepalese hash insteekt. Klik om te vergroten... Aha, jah nu was het wel zo dat ik graag zachte hasjies rookte maar dan ga ik is een wat poederigere hasj proberen. De damp/rook die je in ademt behoud die heel erg de smaak/geur van het product wat je in de vaporizer stopt of valt dit mee?"
"Cool, ben benieuwd. Ik was vandaag in de smart shop en daar hadden ze hem ook, beetje jammer dat ik hem nou net al gisternacht besteld had bij Azarius met nog wat andere dingen. Had dit besteld: Electrische grinder / BC Vaporizer / Salvia sage flavoured 5X extract, Aardbei / Palo santo Wel vet al die kruiden ook, ben best geïntresseerd geraakt in die african dream root die je dromen intenser maken. Heb vanavond me wiet maar met een pijpie gerookt want kon nou niet echt wachten totdat ik m'n bestelling binnen heb gehad :P"
"GHB heb ik vaak genoeg genomen en ook vele keren in slaap gevallen toen ik het thuis deed. Wel relaxt spul maar had toen iets teveel genomen op een feessie en heb toen 2 uur op de EHBO gelegen dus voor mij geen G meer. Het is wel herkenbaar wat je verteld want je denk dat je bij bewustzijn bent maar eigenlijk slaap je half"
"Eej Adrenochroom, Ik heb m'n pakketje vandaag opgehaald van het postkantoor en zit momenteel nog op m'n werk waar ik de vaporizer heb uitgepakt en al heb proberen op te warmen aagezien je hem 20 min moet laten warm worden zodra je hem uit de doos haalt. Al snel rook ik een verbrande plastic geur en tot mijn verbazing zag ik dat het plastic binnenin dus de ronde koker die om het mechanisme zit begon te smelten. Zo erg is het nou ook weer niet maar vroeg me af of jij dit ook had? Het is toch juist de bovenkant die warm moet worden? { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Adrenochroom zei: Eerst denk je dat je niet heel erg stoned word, maar daarna klapt het er ineens in en ben je helemaal van de kaart. Succes Nostic Klik om te vergroten... Zo net naar de shop geweest voor 25 euries aan lekkere wiet gehaald en vaporisen maar heheh. Ik deed de vermalen wiet er in snel het potje erop en een paar keer hijsen. Eerst dacht ik van nja is dit hèt? Toch nog een paar keer goed aan dat ding lopen lurken en toen was de wiet al bruin geworden en toen heb ik maar de stekker eruit gehaald. Na een lekker ambient muziekie opgezet te hebben dacht ik nog steeds dat ik niet stoned was maar inderdaad sloeg het daarna ineens in. Niet superhard maar merk nu toch echt wel dat ik in een lekkere chille high zit :P Misschien moet ik ook wat rustiger inhaleren en langer vasthouden, want ik had er evenveel als in een blow ingedaan.. Maar goed, weer een ervaring rijker en aangezien ik toch gestopt ben met roken is dit een ideale oplossing en nog gezonder ook"