Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zit in een studentenclub en de meeste meisjes daarin drinken ook bier. Meestal houden zij zich wel meer in dan de jongens en drinken gewoon minder en wisselen meer af. Ik vind meisjes die bier drinken juist soms aantrekkelijker omdat ik bier associeer met "volwassen" en iets "mannelijker" meisjes. Daarom moeten het natuurlijk geen manwijven zijn maar ik heb een hekel aan al te vrouwelijke meisjes met hun onnozelheden (opgetut, giechelen, hopen complexen en probleempjes...). Al komt dit waarschijnlijk ook wel doordat ik heel weinig ervaring heb met vrouwen, en eigenlijk enkel meisjes uit die studentenclubs goed ken Het hangt natuurlijk ook wel een beetje af van de omgeving. Soms vind ik een vrouw veel knapper met een stijlvolle cocktail of wijnglas in de hand dan zo'n plomp bierglas."
"Probeer een doel in je leven te zoeken waar je je op kunt focusen? Een hobby, vrijwilligerswerk, studies, job, boeken, sport..."
"Gebruik de zoekfunctie, er zijn al een hoop threads over een hoop onderwerpen op dit forum"
"Gent zou ik zeker willen komen, maar niet zo n00bish (lees: nog nooit gebruikt) als ik nu ben..."
"Als je het uit de diepvries haalt, laat het dan eerst een half uurtje acclimatiseren in het zakje. Haal het dus niet uit het zakje en laat dan vocht erop condenseren, want vocht is nogal slecht voor LSD, naar het schijnt."
"warmte en vocht zijn slecht voor LSD, voor de rest is het een aardig stabiel ding. Soms is de prijs een indicatie van de sterkte (maar lang niet altijd). Over bijnemen van LSD tijdens de trip doen er nogal wat verchillende opinies de rondte. Sommigen zeggen dat de gewenning aan LSD zo snel optreedt dat het enkele uren later bijnemen al veel minder effect heeft."
"Voor heel lange bewaring wordt soms aangeraden van ze in de diepvries te stoppen, uiteraard ook goed waterdicht verpakt. Bij het uithalen dan gewoon laten opwarmen en niet meteen uit het zakje halen, anders vormt er zicht condens die de lsd dan weer kapot helpt."
"inverse tolerantie bedoel je"
"Heh, daar zeg je zelf dat DMT door de hersenen wordt aangemaakt... Wat dat met "iets na de dood" te maken heeft zie ik niet echt in"
"Belangrijk bij Salvia is dat je een hete aansteker gebruikt (gewone schijnt niet voldoende te zijn om de werkzame stoffen vrij te maken) en dat je diep inademt én de rook zo lang mogelijk (20-30 seconden) in je longen houdt. In tegenstelling tot THC bijvoorbeeld duurt het namelijk aardig lang vóór de actieve stoffen door je longen opgenomen worden en in je bloedbaan terecht komen. edit: http://www.drugs-forum.co.uk/forum/show ... hp?t=28442 Hier lijkt men er niet zo zeker van dat het gebruik van een hetere aansteker ("torch") zin heeft, maar over het algemeen is het wel praktischer en verhoogt je kans op slagen."