Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCreativiteit en Wiet

Creativiteit en Wiet

47 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik word creatief van XTC
Van blowen niet zo, meestal voer ik dan niet zo veel meer uit :grin:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bengt zei:
Ik vindt dat je van weed allesbehalve creatief wordt.
Ik denk dat kunstenaars rapper trips zullen nemen om creatief te worden.
Klik om te vergroten...


:openmouth:

Ik word juist SUPER creatief, da's buiten het lekkere gevoel toch wel het tweede waar ik het voor doe, ik kan pagina's volschrijven/tekenen als ik stoned ben...aardig wat van mijn beste teksten schreef ik toen ik stoned was... :stoned:
N
NosticLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo ik heb altijd wel dat ik creatief wordt van het blowen, vooral tekenen en het produceren van muziek. De meeste ideen ploppen op zodra ik er 1tje gerookt heb :wink:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik word soms wel creatief van weed, maar als ik wat op papier heb staan en ik kijk het nuchter terug blijkt het echt nergens over te gaan :grin:
Y
Yuppie 2 WasteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik produceer regelmatig (house)muziek als hobby en van een aantal tofste en beste nummers heb ik de basis stoned gelegd, de verdere uitwerking moet redelijk nuchter gedaan worden, zoniet dan denk ik meestal : "Waar was ik nou zo enthousiast over?" Ik word ook redelijk laks in afmixen als ik stoned ben en hoor het zowieso niet echt echt goed.Toch haalt het bepaalde barrieres weg zodat je wat minder in de geikte regels denkt en zo tot nieuwe invalshoeken komt.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ben van nature creatief... wiet onderdrukt dit eerder bij mij... spiet is de brenger van uitvindingen...
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van alcohol wordt ik creatief, van wiet nie zo eigelijk... en vn lsd natuurlijk, muziek maken onder trip is t beste ooit...
m
m+Lid
01-01-2024, 00:00
#8
niet als dusdanig, ik ben zelf kunstenaar/ontwerper en dope doet je tot andere inzichten komen, maar echt creatiever? naaaaaaah
C
CyberMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Veel kunstenaars zeggen dat drugs de creativiteit juist uitdooft. Al hebben ze het dan meestal over periodes dat ze halfdood aan de herospuit liggen.

Ook eens een verslag gelezen over de invloed van LSD op kunstproductie, waarbij LSD aan enkele kunstenaars werd gegeven. Tijdens hun trip meenden ze allemaal dat ze prachtige kunst aan het vervaardigen waren, maar achteraf waren ze helemaal niet meer zo enthousiast over hun eigen werk.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik word creatief van liefdesverdriet :(
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Creativiteit, nee. Luiheid, ja.

CyberMonkey zei:
Ook eens een verslag gelezen over de invloed van LSD op kunstproductie, waarbij LSD aan enkele kunstenaars werd gegeven. Tijdens hun trip meenden ze allemaal dat ze prachtige kunst aan het vervaardigen waren, maar achteraf waren ze helemaal niet meer zo enthousiast over hun eigen werk.
Klik om te vergroten...

Misschien hadden ze dat na de trip moeten doen. Ik weet niet, maar mijn hand oog coördinatie is tijdens lsd echt belabberd.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben al creatief en als ik stoned ben vind ik de rust om iets af te maken. Dus het helpt mij wel maar het is niet het geen dat de creativciteit opwekt, meer een beetje.. vasthoud en stimuleert.
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#13
SperSIZEboon zei:
ik word van speed een stuk creatiever :grin:
Klik om te vergroten...

haha duidelijk!
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Pff, wiet is alleen maar goed voor geniale idee'kes, elke keer als ik dik hard blow, zit ik gewoon lekker te dromen, zoals bv, een eigen eilandje oprichten met alles erop en eraan wat men nodig heeft, kleuren, m'n eigen wetten. Daar is wiet goed voor :tongueout:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Osi` zei:
Pff, wiet is alleen maar goed voor geniale idee'kes, elke keer als ik dik hard blow, zit ik gewoon lekker te dromen, zoals bv, een eigen eilandje oprichten met alles erop en eraan wat men nodig heeft, kleuren, m'n eigen wetten. Daar is wiet goed voor :tongueout:
Klik om te vergroten...

Daar heb ik echt geen wiet voor nodig :wink:
Y
Yuppie 2 WasteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb over dit onderwerp even nagedacht en ben v.w.b. mezelf tot de conclusie gekomen dat ik in die toestand niet nadenk over de "geeikte" regels , ik ken ze wel maar heb er een soort van maling aan en wordt dan zoals ik het wil noemen "Niet gehinderd door kennis"
H
HolymolyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben bij wiskunde beter als ik stoned ben, gewoon omdat ik creatiever ben, en ik vind wiskunde veel leuker als ik stoned ben..

5vwo wisb dus kom niet bitchen over de kwalitiet van wiskunde op mijn niveau.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#18
maiskorrel zei:
Osi` zei:
Pff, wiet is alleen maar goed voor geniale idee'kes, elke keer als ik dik hard blow, zit ik gewoon lekker te dromen, zoals bv, een eigen eilandje oprichten met alles erop en eraan wat men nodig heeft, kleuren, m'n eigen wetten. Daar is wiet goed voor :tongueout:
Klik om te vergroten...

Daar heb ik echt geen wiet voor nodig :wink:
Klik om te vergroten...

We kunnen misschien nog gaan meevechten om de noorpool en daar een eilandje maken als de boel ontdooit en opdroogt :)
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ik denk stoned ineens heel anders over dingen, maar echt creaief? ik wordt er eerder lui van...
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het hangt van de wiet af. Tot voor kort had ik een prima thuisdealer, kweekte zelf perfecte wiet, heerlijke actieve high, daar heb ik wel goeie muziek mee gemaakt. Helaas is ie out of business wegens gezinsuitbreiding, en nu ben ik weer veroordeeld tot de coffeeshopwiet. :angry:
Nee, daar word ik bepaald niet creatief van, wel dement. Wat een triefel.
Binnenkort maar weer es naar Amsterdam inkopen doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."