#1
Ik word creatief van XTC
Van blowen niet zo, meestal voer ik dan niet zo veel meer uit![:grin:]()
Van blowen niet zo, meestal voer ik dan niet zo veel meer uit
Bengt zei:Ik vindt dat je van weed allesbehalve creatief wordt.
Ik denk dat kunstenaars rapper trips zullen nemen om creatief te worden.

CyberMonkey zei:Ook eens een verslag gelezen over de invloed van LSD op kunstproductie, waarbij LSD aan enkele kunstenaars werd gegeven. Tijdens hun trip meenden ze allemaal dat ze prachtige kunst aan het vervaardigen waren, maar achteraf waren ze helemaal niet meer zo enthousiast over hun eigen werk.
SperSIZEboon zei:ik word van speed een stuk creatiever![]()
Osi` zei:Pff, wiet is alleen maar goed voor geniale idee'kes, elke keer als ik dik hard blow, zit ik gewoon lekker te dromen, zoals bv, een eigen eilandje oprichten met alles erop en eraan wat men nodig heeft, kleuren, m'n eigen wetten. Daar is wiet goed voor![]()
maiskorrel zei:Osi` zei:Pff, wiet is alleen maar goed voor geniale idee'kes, elke keer als ik dik hard blow, zit ik gewoon lekker te dromen, zoals bv, een eigen eilandje oprichten met alles erop en eraan wat men nodig heeft, kleuren, m'n eigen wetten. Daar is wiet goed voor![]()
Daar heb ik echt geen wiet voor nodig![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."