Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat te doen tegen een vreetkick

Wat te doen tegen een vreetkick

95 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fuck! Na een uurtje stand te houden ben ik gwn beginnen met vreten.. :openmouth: Mss lukt het me nu! :stoned:

:wave:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vaak heb ik als ik stoned ben een heel raar gevoel in mijn mond. Kriebelig of juist dat ik mijn tong en het eten in mijn mond helemaal niet voel. Vaak ben ik zo gebiologeerd door dit gevoel dat ik de ene hap na de andere neem, enkel om mij te verbazen over het aparte gevoel :rolleyes:

Als het de grootste stonedheid weg is rest bij mij ook alleen nog PACMAN :mrgreen: waardoor ik ook alles naar binnen werk wat er naar binnen te werken valt.. Het liefst chocola :hearteyes: , chips :hearteyes: , shoarma :hearteyes: en pasgeleden een ijsje.. dit was een komische ervaring :)
S
SithisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik een echte blow avondje ga houden maak ik altijd pasta klaar.
Dat is echt heerlijk om te eten.


* Mocht je niet goed tegen een beetje onsmakelijk eten kunnen (Pasta sliertjes uit de mond hangen enzo) eet het dan pas op waneer je alleen bent, hoef je je ook niet te schamen.*
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik krijg altijd een "plekbek" dan ga ik meestal flink drinken en dan blijft de vreetkick ook niet lang weg.. meestal gewoon koekjes of chips.. een manier om t te voorkomen is bij mij altijd zorgen dat ik alleen drinken heb, ik zoek het nooit om boterhammen te smeren of iets klaar te maken als ik stoned ben :stoned: :mrgreen:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#5
al het ete (laten) verstoppe voordat je er een opsteekt :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Speed nemen :beer:

...of toch...

Eten :confused:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha niet blowen.. Vent, da´s geen optie :P
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zijn er manieren om een vreetkick tegen te gaan na/tijdens het blowen. Ik vreet altijd de hele kast leeg als ik stoned ben en aangezien ik iedere avond blow, is´t niet zo goed voor m´n weegschaal.

Nu zullen er mensen zeggen, probeer sterk te zijn en verzet je er tegen. Maar dat heb ik al lang geprobeerd. En als ik geblowd heb, kan het me ook nog bar weinig schelen. Alleen de volgende dag, als ik opsta en m´n maag nog aanvoelt als een blok beton, tja, dan komt de spijt.

Vroeger at ik nooit wat en nou ben ik de schade aan het inhalen lijkt het wel. En daar ben ik niet blij mee.

Dus tips zijn héél welkom!!!
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eten, of niet blowen. :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Lijn speed nemen :P Ok grapje :wink:

Hmm, ik weet niet. Ik heb nu af en toe wel een vreetkick van blowen, maar toen ik dagelijks blowde had ik dat niet meer.. ging gewoon weg bij mij :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gezonde dingen eten! Ook gezonde dingen smaken extra lekker als je stoned bent.
Misschien helpt het ook als je veel water drinkt, of groentesap ofzo zodat je vol zit.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
meestal ben ik gewoon te tam tijdens het blowen om iets uit de kast te halen of de weinige keren dat ik het wel doe is er niets lekkers of iets dat ik wil eten in de kast :'(


maar
eet fruit banaan of mandarijntjes zijn heerlijk dan, mandarijntjes zijn wel vervelend om te pellen mja of eet worteltjes met cocktailsaus(dit hebk nog niet uitgeprobeerd maar kan niet anders dan heerlijk zijn :)) het blijft ook niet tussen je tanden steken zoals chips en koeken
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat misschien wel kan helpen is voor je gaat smoren (stevig) eten.
Helpt me altijd om uren zonder eten te kunnen als ik gesmoord heb. :wink:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Of gewoon elke dag boodschappen doen zoals ik eigenlijk nu ook al doe. Ik heb nuchter ook altijd vreetkicks :sunglasses:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ik smoor(de), at ik om 18u, rookte alles op en pas dan ging ik nog wat eten.
Wel om het uur ofzo een glas cola of twee, of een biertje. :beer:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoeveel weeg je dan wel niet als ik vragen mag? :P
Ik had hele zware vreetkicks toen ik in het ziekenhuis lag, door de combi van medicatie.
Toen at ik met momenten 600 gram chips, heel pak chocolade etc..
Ik heb zelfs eens meer dan 5000 calorieën gegeten toen. :rolleyes:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha bedankt voor de tips, zitten wel een aantal goeie bij.
Gewoon m´n eigen gewend maken dat ik een komkommertje meeneem ofzo van de boodschappen. Da´s een hele goeie. En niet teveel in huis halen. Ik doe meestal voor de hele week boodschappen omdat ik me dan beter aan een budget kan houden, maar zeker als ik met honger naar de winkel ga, koop ik me helemaal suf. En ´s avonds... Vreetfestijn. :grin:

Ik ben niet zo dik. Na m´n zwangerschap een klein buikske overgehouden en daar steek ik het nu nog steeds op na 4 jaar haha. :grin:
Maar geleidelijk aan, komt er iedere keer wel een kilootje bij ja. Dat valt niet te ontkennen. Daarom moet ik het nu ook een halt toe gaan roepen.
Vroeger met m´n andere verslavingen hield ik er wel een beter figuurtje op na :grin:

Heb er wel aan gedacht om weer regelmatig aan de pep te gaan, onderhoudsdosisje. Maar ik heb er zo mee geworsteld om er vanaf te komen, dat ik echt dom ben als ik daar weer aan begin. Zeker voor m´n geestelijke gesteldheid. Ik word knettergek van die zooi.

xtaz: Hoeveel zakken is 600 gram chips?
Haha veel man, 5000 calorieen!! Nee, dat haal ik bij lange na niet.
En goed eten voor het blowen doe ik wel. Ik zit daar dan ook wel snel vol van. Ook als ik een vreetkick krijg, zit ik nog vol van het andere eten. Maar het gaat me om het smaakje van het eten. Dus ik prop het er gewoon bij. Haha klinkt lekker misselijkmakend :grin:

Haha die Barry, te tam om wat uit de kast te gaan pakken. Sow da´s echt lui. :P
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#18
3 zakken van 200 gram. :grin: Kon ik zonder probleem na elkaar in m'n maag proppen. :rolleyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
heheh, (Zat) zelf ook altijd met dit probleem! Iets gezonds eten is idd een goede oplossing, maar tegen de honger helpt dat weer niet echt! :P

mmm, wat dacht je ervan om het blowen tot savonds te beperken, en overdag niet teveel te eten? (alleen een boterham en komkommers?:P)
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#20
mandarijntjes, sinaasappelen en andere citrusvruchten lijken me niet echt handig, daar zit toch veel vitamine C in? En dat maakt je toch weer nuchterder?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."