Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat te doen tegen een vreetkick

Wat te doen tegen een vreetkick

95 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha niet blowen.. Vent, da´s geen optie :P
s
seraphiniaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo hard blowen dat je niet meer naar de koelkast/kelder kan lopen
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
niet toegeven aan je trek :mrgreen:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon niet beginnen met eten..
Als je eenmaal eet dan kun je niet meer stoppen :mrgreen:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
good luck :beer:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
^Shit..
Zie je wel dat wiet schadelijk is?
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fruit eten! :hearteyes:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
loadrunner zei:
dit wil wel eens helpen


-twee glazen water
-broodje kaas met curry, uit de oven
-blik knakworsten
-broodje bapao


dan is die van mij wel over
Klik om te vergroten...

dat wil hij juist net niet.. voor de weegschaal :wink:

@ Topicstarter..

Je kan wel vreten, maar dan moet je het er de volgende dag wel weer eraf trainen..
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon aan toegeven en lekker vreten
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb er ook telkens weer last van! Ik neem me altijd voor om gwn niet toe te geven aan de vreetkick.. Uiteindelijk als ik stoned ben boeit het geen fock meer en vreet ik me gwn vol!! :mrgreen:

Deze avond toch maar eens proberen er niet aan toe te geven..
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fuck! Na een uurtje stand te houden ben ik gwn beginnen met vreten.. :openmouth: Mss lukt het me nu! :stoned:

:wave:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vaak heb ik als ik stoned ben een heel raar gevoel in mijn mond. Kriebelig of juist dat ik mijn tong en het eten in mijn mond helemaal niet voel. Vaak ben ik zo gebiologeerd door dit gevoel dat ik de ene hap na de andere neem, enkel om mij te verbazen over het aparte gevoel :rolleyes:

Als het de grootste stonedheid weg is rest bij mij ook alleen nog PACMAN :mrgreen: waardoor ik ook alles naar binnen werk wat er naar binnen te werken valt.. Het liefst chocola :hearteyes: , chips :hearteyes: , shoarma :hearteyes: en pasgeleden een ijsje.. dit was een komische ervaring :)
S
SithisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik een echte blow avondje ga houden maak ik altijd pasta klaar.
Dat is echt heerlijk om te eten.


* Mocht je niet goed tegen een beetje onsmakelijk eten kunnen (Pasta sliertjes uit de mond hangen enzo) eet het dan pas op waneer je alleen bent, hoef je je ook niet te schamen.*
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik krijg altijd een "plekbek" dan ga ik meestal flink drinken en dan blijft de vreetkick ook niet lang weg.. meestal gewoon koekjes of chips.. een manier om t te voorkomen is bij mij altijd zorgen dat ik alleen drinken heb, ik zoek het nooit om boterhammen te smeren of iets klaar te maken als ik stoned ben :stoned: :mrgreen:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#15
al het ete (laten) verstoppe voordat je er een opsteekt :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Speed nemen :beer:

...of toch...

Eten :confused:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lana zei:
Zijn er manieren om een vreetkick tegen te gaan na/tijdens het blowen. Ik vreet altijd de hele kast leeg als ik stoned ben en aangezien ik iedere avond blow, is´t niet zo goed voor m´n weegschaal.

Nu zullen er mensen zeggen, probeer sterk te zijn en verzet je er tegen. Maar dat heb ik al lang geprobeerd. En als ik geblowd heb, kan het me ook nog bar weinig schelen. Alleen de volgende dag, als ik opsta en m´n maag nog aanvoelt als een blok beton, tja, dan komt de spijt.

Vroeger at ik nooit wat en nou ben ik de schade aan het inhalen lijkt het wel. En daar ben ik niet blij mee.

Dus tips zijn héél welkom!!!
Klik om te vergroten...

Niet blowen?? Of niet eten. Of drink wat ipv dat je wat eet :)
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb hetzelfde probleem, hoewel ik me redelijk kan inhouden en het meestal bij een broodje houd. Wat helpt, is een glas water drinken, dan heb je minder honger.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
yup is zeker geen slechte instelling
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bij mij wisselt het wat ik nodig heb op zo´n moment.
De ene keer zoet de andere keer hartig. Maar meestal hartig, ik ben niet zo´n zoet-eter.
Alhoewel ik alles op kan vreten hoor, als t zover is.

Mm broodje eisalade ofzo, lekker..
Een glas water helpt niet, want daar zit geen smaak aan. Ik heb dan geen honger, maar meer behoefte aan de lekkere smaak zeg maar. Die doet me eten. :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."