Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat te doen tegen een vreetkick

Wat te doen tegen een vreetkick

95 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haal een donut bij McDonalds. Van de helft krijg je het gevoel een heel volkorenbrood naarbinnen te hebben gewerkt. Seriously.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuif een lijn speed.
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#3
werk een paar snackers naar binnen en je hebt geen honger meer:wink::P
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Of gewoon niet blowen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeller zei:
Sweet_Shadow zei:
^ Ja en dat smaakt ook extra lekker!!

Wat misschien helpt is je tanden poetsen op het moment dat je wilt gaan eten, dan smaakt het allemaal niet zo lekker meer. Weet niet voor hoelang dat werkt :wink:
Klik om te vergroten...
idd das de beste tip die hier staat tot nu toe :d
Klik om te vergroten...

Wegwezuh! Gewoon laten gaan die vreetkick! :mrgreen: :stoned:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eet anders lichte dingen, en geen vet bij een vreetkick. Bv. een appel ofzo.
Ik krijg zelf nooit vreetkicks en als ik ze krijg vind ik het nog niet heel erg (ik ben 1.74m en weeg nog geen 50 kg, dus ik kan het wel hebben).
Maar.. verzet je zo lang het kan en neem dan licht eten. En kou er lang op, geniet van de smaak. Of drink een glas water ofzo.
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou niet weten wat je er tegen kan doen. Bij mij is het wel, sinds ik de laatste tijd meer wiet en hasj rook (bijna iedere dag) dat ik geen last meer heb van de vreetkick. Dat had ik eerst wel, toen ik minder vaak rookte. Misschien meer blowen dus? :wink:
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Muug veel eten natuurlijk, wat anders? :wave:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha bedankt voor de tips hoor, iedereen!!
Natural Mystic, ik blow iedere dag haha. Dus nog meer blowen... Dat kan niet.
Ik vond dat idee van tandenpoetsen wel goed, maar dan smaakt m´n bier niet meer en dat moet er ook in.

Ach ja, er zijn ergere problemen te bedenken :mrgreen:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bier kan ook misschien helpen, vult goed. :)
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Geen geld meenemen, een vriendin nemen die niet van boodschappen doen houd, en verhuizen naar the middle of nowhere..

Kluizenaarsleven met wiet, lijkt me lang zo slecht nog niet:P
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zijn er manieren om een vreetkick tegen te gaan na/tijdens het blowen. Ik vreet altijd de hele kast leeg als ik stoned ben en aangezien ik iedere avond blow, is´t niet zo goed voor m´n weegschaal.

Nu zullen er mensen zeggen, probeer sterk te zijn en verzet je er tegen. Maar dat heb ik al lang geprobeerd. En als ik geblowd heb, kan het me ook nog bar weinig schelen. Alleen de volgende dag, als ik opsta en m´n maag nog aanvoelt als een blok beton, tja, dan komt de spijt.

Vroeger at ik nooit wat en nou ben ik de schade aan het inhalen lijkt het wel. En daar ben ik niet blij mee.

Dus tips zijn héél welkom!!!
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eten, of niet blowen. :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Lijn speed nemen :P Ok grapje :wink:

Hmm, ik weet niet. Ik heb nu af en toe wel een vreetkick van blowen, maar toen ik dagelijks blowde had ik dat niet meer.. ging gewoon weg bij mij :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gezonde dingen eten! Ook gezonde dingen smaken extra lekker als je stoned bent.
Misschien helpt het ook als je veel water drinkt, of groentesap ofzo zodat je vol zit.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#16
meestal ben ik gewoon te tam tijdens het blowen om iets uit de kast te halen of de weinige keren dat ik het wel doe is er niets lekkers of iets dat ik wil eten in de kast :'(


maar
eet fruit banaan of mandarijntjes zijn heerlijk dan, mandarijntjes zijn wel vervelend om te pellen mja of eet worteltjes met cocktailsaus(dit hebk nog niet uitgeprobeerd maar kan niet anders dan heerlijk zijn :)) het blijft ook niet tussen je tanden steken zoals chips en koeken
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat misschien wel kan helpen is voor je gaat smoren (stevig) eten.
Helpt me altijd om uren zonder eten te kunnen als ik gesmoord heb. :wink:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Of gewoon elke dag boodschappen doen zoals ik eigenlijk nu ook al doe. Ik heb nuchter ook altijd vreetkicks :sunglasses:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ik smoor(de), at ik om 18u, rookte alles op en pas dan ging ik nog wat eten.
Wel om het uur ofzo een glas cola of twee, of een biertje. :beer:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoeveel weeg je dan wel niet als ik vragen mag? :P
Ik had hele zware vreetkicks toen ik in het ziekenhuis lag, door de combi van medicatie.
Toen at ik met momenten 600 gram chips, heel pak chocolade etc..
Ik heb zelfs eens meer dan 5000 calorieën gegeten toen. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."