Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"]x[ zei: is het niet gewoon makkelijker om zo'n kleine goedkope ergens in amsterdam te halen dan heb je een solide ding voor bijna nix en gaat veel langer mee. Btw over dat ding bouwen ik verwachte eigenlijk wel bouw foto's dus ik zou zeggen pas hem ff aan Klik om te vergroten... Moet je in haarlem bij de Smartshop halen gek. Jamaica puuepijpje, pijpje eraf halen joint erin. Gegarandeerd trippy shit. Haarlem, de stad der steden yo."
"Just Me zei: hallo, kan iemand me vertellen hoeveel wiet je moet kopen om 3joints te draaien? alvast bedankt Klik om te vergroten... Word dit de eerste keer dat je blowt? Misschien kan je better wat Hasjiesj halen."
"Hier is het vooral Pep & Pillen.. Vandaar dat je ook vaak 'Pep & Pillen' op het deuntje van 'Bier en Tieten' hoort."
"Zo, dit ga ik zeker lezen als ik thuis kom, moet nu weg."
"Ja het dierenspel, maar dan in alle soorten.. Bijvoorbeeld dingen dingen, drugs drugs.. dat soort dingen? Mexxen ook vaak, maar rook liever gewoon m'n jointje."
"Mmmm niet echt veel, gewoon niet blowen.. maar ik zou gewoon eten, en de volgende dag twee rondjes door de wijk heen joggen ofzo.. je moet je sowieso niet zo druk maken om je gewicht ."
"Jumpstylen!!!!!!!!!!"
"GabberSnoePie zei: 023User zei: Jumpstylen!!!!!!!!!! Klik om te vergroten... met wiet? geef mij maar de mac en later de bios ofzo, of ergens thuis rlxen Klik om te vergroten... Jaa, lachen man met een paar vrienden lekker Jumpen, filmen, 300x onderuit gaan en daarna filmpje kijken en je helemaal krom lachen.."
"Ja en bruin roken is goed voor je tanden"
"Je hebt je antwoord dus al. Ook al gebruikt of niet Qoc? Hoeveel kost Keta ongeveer? :P"