#1
Jeller zei:eum nie echt eigenlijk
ik denk dat ik het beste metabolisme heb en ik heb dan ook nog eens altijd honger of zin in eten(zelfs op mdma
)
in de vakantie ben ik zo tijdens mijn job bijna elke dag na mijn broodje nog een hamburger in de quick daarachter (ik deed dit samen met een meisje en die is nu op dieet) en dan de vrijdag altijd een volledige quick- of macdomenu
3 keer pitta in de week was zeker ook geen uitzondering (als dessert dus)
resultaat: ik ben 2 kilogram bijgekomen.. behalve fietsen doe ik niets van sport. Ik heb eigenlijk beetje het tegenovergestelde van anorexia, ik weeg 60 kilo en zou zeker 69 moeten wegen om een normaal gewicht te hebben, bmi 20 dus, maar ik kom niets bij door te eten
ik heb dus wel geluk dat ik mag eten wat ik wil maar een kilo of 10 meer zou niet te veel gevraagd zijn
Vele eten is alsnog niet gezond, grote kans dat je hart en bloedvaten / aders verkalken, geen prettig idee weet je.Het moet toch ergens blijven en echt niet alles kak je uit...

