Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat te doen tegen een vreetkick

Wat te doen tegen een vreetkick

95 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jeller zei:
eum nie echt eigenlijk

ik denk dat ik het beste metabolisme heb en ik heb dan ook nog eens altijd honger of zin in eten :( (zelfs op mdma :confused:)

in de vakantie ben ik zo tijdens mijn job bijna elke dag na mijn broodje nog een hamburger in de quick daarachter (ik deed dit samen met een meisje en die is nu op dieet :tongueout:) en dan de vrijdag altijd een volledige quick- of macdomenu :tongueout:

3 keer pitta in de week was zeker ook geen uitzondering (als dessert dus:))

resultaat: ik ben 2 kilogram bijgekomen.. behalve fietsen doe ik niets van sport. Ik heb eigenlijk beetje het tegenovergestelde van anorexia, ik weeg 60 kilo en zou zeker 69 moeten wegen om een normaal gewicht te hebben, bmi 20 dus, maar ik kom niets bij door te eten :(

ik heb dus wel geluk dat ik mag eten wat ik wil maar een kilo of 10 meer zou niet te veel gevraagd zijn
Klik om te vergroten...

Vele eten is alsnog niet gezond, grote kans dat je hart en bloedvaten / aders verkalken, geen prettig idee weet je.Het moet toch ergens blijven en echt niet alles kak je uit...
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#2
Johannes de Tripper zei:
Jeller zei:
eum nie echt eigenlijk

ik denk dat ik het beste metabolisme heb en ik heb dan ook nog eens altijd honger of zin in eten :( (zelfs op mdma :confused:)

in de vakantie ben ik zo tijdens mijn job bijna elke dag na mijn broodje nog een hamburger in de quick daarachter (ik deed dit samen met een meisje en die is nu op dieet :tongueout:) en dan de vrijdag altijd een volledige quick- of macdomenu :tongueout:

3 keer pitta in de week was zeker ook geen uitzondering (als dessert dus:))

resultaat: ik ben 2 kilogram bijgekomen.. behalve fietsen doe ik niets van sport. Ik heb eigenlijk beetje het tegenovergestelde van anorexia, ik weeg 60 kilo en zou zeker 69 moeten wegen om een normaal gewicht te hebben, bmi 20 dus, maar ik kom niets bij door te eten :(

ik heb dus wel geluk dat ik mag eten wat ik wil maar een kilo of 10 meer zou niet te veel gevraagd zijn
Klik om te vergroten...

Vele eten is alsnog niet gezond, grote kans dat je hart en bloedvaten / aders verkalken, geen prettig idee weet je.Het moet toch ergens blijven en echt niet alles kak je uit...
Klik om te vergroten...

ADERVERKALKING??? wtf man dat is nogal wat wat je daar zegt. Dat geldt echt niet voor gewoon "veel" eten hoor! Als je gewoon gezond eet, zoals goede koolhydraten, ijzer en vitaminen dan kan dat best veel zijn hoor. Krijg je echt niet zomaar Atherosclerose. Bovendien verbrandt het lichaam erg veel voor energie.

Bloedvaten kunnen dichtslibben als cholesterol en vet zich ophopen in de vaatwanden. Meestal gebeurt dit op een plaats waar beschadigingen zijn opgetreden door bijvoorbeeld een te hoge bloeddruk of roken.

Atherosclerose is het gevaarlijkst als de bloedvaten van de hersenen en het hart dichtslibben...
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psykaholik zei:
Jeller zei:
eum nie echt eigenlijk

ik denk dat ik het beste metabolisme heb en ik heb dan ook nog eens altijd honger of zin in eten :( (zelfs op mdma :confused:)

in de vakantie ben ik zo tijdens mijn job bijna elke dag na mijn broodje nog een hamburger in de quick daarachter (ik deed dit samen met een meisje en die is nu op dieet :tongueout:) en dan de vrijdag altijd een volledige quick- of macdomenu :tongueout:

3 keer pitta in de week was zeker ook geen uitzondering (als dessert dus:))

resultaat: ik ben 2 kilogram bijgekomen.. behalve fietsen doe ik niets van sport. Ik heb eigenlijk beetje het tegenovergestelde van anorexia, ik weeg 60 kilo en zou zeker 69 moeten wegen om een normaal gewicht te hebben, bmi 20 dus, maar ik kom niets bij door te eten :(

ik heb dus wel geluk dat ik mag eten wat ik wil maar een kilo of 10 meer zou niet te veel gevraagd zijn
Klik om te vergroten...
whahaah is bij mij juist van hetzelfde :P :P
het is echt abnormaal hoeveel ik kan eten en kom dus echt geen gram bij.
en hoeveel ik ook ge'eten heb na een uur of 2 heb ik al terug honger
Klik om te vergroten...
ik ben ook zo iemand
ik vreet ontzettend veel, en kan ook blijven eten. Als ik gesmoord heb ben ik ook niet te stoppen, moet mezelf verplichten om niet nog eten te gaan halen
en toch kom ik niet echt bij
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Johannes de Tripper zei:
Jeller zei:
eum nie echt eigenlijk

ik denk dat ik het beste metabolisme heb en ik heb dan ook nog eens altijd honger of zin in eten :( (zelfs op mdma :confused:)

in de vakantie ben ik zo tijdens mijn job bijna elke dag na mijn broodje nog een hamburger in de quick daarachter (ik deed dit samen met een meisje en die is nu op dieet :tongueout:) en dan de vrijdag altijd een volledige quick- of macdomenu :tongueout:

3 keer pitta in de week was zeker ook geen uitzondering (als dessert dus:))

resultaat: ik ben 2 kilogram bijgekomen.. behalve fietsen doe ik niets van sport. Ik heb eigenlijk beetje het tegenovergestelde van anorexia, ik weeg 60 kilo en zou zeker 69 moeten wegen om een normaal gewicht te hebben, bmi 20 dus, maar ik kom niets bij door te eten :(

ik heb dus wel geluk dat ik mag eten wat ik wil maar een kilo of 10 meer zou niet te veel gevraagd zijn
Klik om te vergroten...

Vele eten is alsnog niet gezond, grote kans dat je hart en bloedvaten / aders verkalken, geen prettig idee weet je.Het moet toch ergens blijven en echt niet alles kak je uit...
Klik om te vergroten...
drugs is ook niet gezond :P
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo zo, k zie hier heel wat aandoeningen voorbij komen. Haha. Was ik toch maar blijven snuiven, niet half zo gevaarlijk als vreten zo te lezen :mrgreen:
Ik heb laatst m´n cholesterol gemeten en die was zo laag, dat ie niet meetbaar was. Perfect. Dus ik kan nog ff door met vreten.

Ik ben intussen gestopt met iedere dag blowen. Het werd zo gigantisch duur en ik merkte ook dat ik weer het vanoudse junkengedrag begon te vertonen: De hele dag bezig zijn met, hoeveel heb ik nog, shit, moet nog bijhalen, oh shit, daar en daar kan ik er geen opsteken, dan moet ik dat ff stiekum tussendoor doen. Onder pauzes van bijv. reintegratiebijeenkomsten/andere verplichtingen naar de auto om te blowen, enzovoorts. En dat alleen voor een sullig jointje. Omdat ik anders niet relaxed kon zijn.
Het ging zelfs met alleen blowen verkeerd. Ik kan gewoon niks hebben, raak overal hooked aan lijkt het wel.
Mijn eetgedrag ging eerst nog een tijdje door, zonder jointjes, om die leegte tenminste op te vullen. Maar nu is het al stukken minder.
En die jointjes rook ik als ik in het weekend eens op stap ben. Samen met een hoop drank. Dan voegt het nog wat toe....

Zo hoop ik het even te kunnen houden. Voor mijn eigen bestwil.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het verbaast me dat gewoonvol nog niet zowiets gepost heeft als:
een lijntje pep fzow :mrgreen: :wink:
maar ik weet er iets tegen, ipv eten, drinken heb het sinds korte tijd ontdekt en drkin nu massas fruitsap en dat is zelf nog gezond ook.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
^ Ja en dat smaakt ook extra lekker!!

Wat misschien helpt is je tanden poetsen op het moment dat je wilt gaan eten, dan smaakt het allemaal niet zo lekker meer. Weet niet voor hoelang dat werkt :wink:
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mmmm niet echt veel, gewoon niet blowen..

maar ik zou gewoon eten, en de volgende dag twee rondjes door de wijk heen joggen ofzo..

je moet je sowieso niet zo druk maken om je gewicht . :openmouth:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sweet_Shadow zei:
^ Ja en dat smaakt ook extra lekker!!

Wat misschien helpt is je tanden poetsen op het moment dat je wilt gaan eten, dan smaakt het allemaal niet zo lekker meer. Weet niet voor hoelang dat werkt :wink:
Klik om te vergroten...
idd das de beste tip die hier staat tot nu toe :d
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haal een donut bij McDonalds. Van de helft krijg je het gevoel een heel volkorenbrood naarbinnen te hebben gewerkt. Seriously.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuif een lijn speed.
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#12
werk een paar snackers naar binnen en je hebt geen honger meer:wink::P
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Of gewoon niet blowen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeller zei:
Sweet_Shadow zei:
^ Ja en dat smaakt ook extra lekker!!

Wat misschien helpt is je tanden poetsen op het moment dat je wilt gaan eten, dan smaakt het allemaal niet zo lekker meer. Weet niet voor hoelang dat werkt :wink:
Klik om te vergroten...
idd das de beste tip die hier staat tot nu toe :d
Klik om te vergroten...

Wegwezuh! Gewoon laten gaan die vreetkick! :mrgreen: :stoned:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eet anders lichte dingen, en geen vet bij een vreetkick. Bv. een appel ofzo.
Ik krijg zelf nooit vreetkicks en als ik ze krijg vind ik het nog niet heel erg (ik ben 1.74m en weeg nog geen 50 kg, dus ik kan het wel hebben).
Maar.. verzet je zo lang het kan en neem dan licht eten. En kou er lang op, geniet van de smaak. Of drink een glas water ofzo.
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou niet weten wat je er tegen kan doen. Bij mij is het wel, sinds ik de laatste tijd meer wiet en hasj rook (bijna iedere dag) dat ik geen last meer heb van de vreetkick. Dat had ik eerst wel, toen ik minder vaak rookte. Misschien meer blowen dus? :wink:
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Muug veel eten natuurlijk, wat anders? :wave:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha bedankt voor de tips hoor, iedereen!!
Natural Mystic, ik blow iedere dag haha. Dus nog meer blowen... Dat kan niet.
Ik vond dat idee van tandenpoetsen wel goed, maar dan smaakt m´n bier niet meer en dat moet er ook in.

Ach ja, er zijn ergere problemen te bedenken :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik krijg toch elke keer zin als ik dit topic zie gewoon te zeggen "eten". Maar dat is zo flauw.
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het enige wat ik kan bedenken dat helpt is gewoon stug door eten.

Ik heb ook altijd zo'n uit-knop, dan kan ik echt domweg eten zoveel ik wil.

Maar dan misschien wat minder blowen mate :}

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."