#1
in een condoom doen, das luchtdicht. Daarna in een luchtdicht potje stoppen.
BamHero zei:ik ga volgende weeek op werkweek naar polen en ik wou eigenlijk mijn hasj graag meenemen zodat ik daar ook nog aan me blowen toe kom.. alleen vorig jaar kwamen er honden in de bus en als ik gepakt word ben ik zwaar de pineut want in polen moet je een jaar de gevangenis in voor bezit...ik weet niet hoelang voor smokkel. iemand een goed idee om het mee te smokkelen??
mijn eigen idee was om het in een shampoofles te doen(uiteraard in het zakje) en die ver weg in me koffer te stoppen![]()
loadrunner zei:stop t in een joint houdertje, hou een potje vaseline bij je, ga vlak voor de grens even naar t chemisch toilet, en breng m daar in.

+9999999...paupie zei:ik weet een beter idee!
laat je hasj gewoon thuis liggen....

Snatch zei:Binnenkort ga ik interrailen met mn vriendin. Maw door europa met de trein.
We gaan naar frankrijk, italie, griekenland, kroatie roemenie ed.
Natuurlijk moet ook de wiet mee.
Ipv het vacuum te verpakken of in aluminiumfolie dergelijk -wat allemaal gezeik is- pak ik het gwoon mee in mn rugzak en neem het risico op gepakt worden.
Is de kans groot om gepakt te worden en als je gepakt wordt in 1 van die landen, zijn ze streng?

Snatch zei:het zou dus een dom idee zijn om wiet mee te nemen?
tis tenslotte met de trein...

sjaartrol zei:gewoon hash bij de hand houde, en als er flikke met honde op de bus kome, erges tussen of onder ne zetel verstoppe... ze wete toch nie da het van u is, wel?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."