#1
omg.. de ene df soap is nog niet over, of de volgende begint al weer.. zijn we gdv ineens in gtst beland ofzo??
Lambik zei:je kent polen nog niet gozer ,
k deal ook zwaar in vuurwerk maar heb gehoord als je wat probeert te smokkelen dan heb je daar grote maar dan ook echt grote problemen!
dus gewoon thuis laten liggen en koop daar je hasj?![]()

MetaalKonijn zei:!!!![]()
Wat een commotie, Lambik waarschuwt de topicstarter, voor de rest verdient ie die negatieve aandacht niet zo, imo.

nutsss zei:MetaalKonijn zei:!!!![]()
Wat een commotie, Lambik waarschuwt de topicstarter, voor de rest verdient ie die negatieve aandacht niet zo, imo.
zo tegen nieuwjaar dan toch.:
Ohoh, jochie! Gaan we nu opeens de zware jongen uithangen?Lambik zei:je kent polen nog niet gozer ,
k deal ook zwaar in vuurwerk maar heb gehoord als je wat probeert te smokkelen dan heb je daar grote maar dan ook echt grote problemen!
dus gewoon thuis laten liggen en koop daar je hasj?![]()

Jadi zei:Ohoh, jochie! Gaan we nu opeens de zware jongen uithangen?
Geloof me als ik er niets van wist dan zou ik het zeker niet posten, dus ga jij maar eens vlug googlen![]()
En volgende keer niet meer zo brutaal, he
Edit:
Trouwens, waar heb ik het over vuurwerk smokkelen? Ik zei alleen dat hij daar eens naar moest kijken...
barry zei:-spaceman- zei:Lambik zei:je kent polen nog niet gozer ,
k deal ook zwaar in vuurwerk maar heb gehoord als je wat probeert te smokkelen dan heb je daar grote maar dan ook echt grote problemen!
dus gewoon thuis laten liggen en koop daar je hasj?![]()
waar baseer je op dat hij ''de polen niet kent''
zwaar handelen is vet stoer
miss omdat hij zei dat hij er nog maar 1 keer geweest is
ach spaceman ik vind jou vet stoer
OMG, wat een pauper...Lambik zei:Jadi zei:Ohoh, jochie! Gaan we nu opeens de zware jongen uithangen?
Geloof me als ik er niets van wist dan zou ik het zeker niet posten, dus ga jij maar eens vlug googlen![]()
En volgende keer niet meer zo brutaal, he
Edit:
Trouwens, waar heb ik het over vuurwerk smokkelen? Ik zei alleen dat hij daar eens naar moest kijken...
ja , je moeder!
Osi` zei:Zo'n lastige jongetjes als u hebben we niet nodig, hou gewoon uw muil als je niets zinnigs te zeggen hebt.
Of heb je gewoon geen vriendjes, buiten uw relatie met uw computer neem ik aan, ask je zo hier bezie![]()
-spaceman- zei:barry zei:-spaceman- zei:Lambik zei:je kent polen nog niet gozer ,
k deal ook zwaar in vuurwerk maar heb gehoord als je wat probeert te smokkelen dan heb je daar grote maar dan ook echt grote problemen!
dus gewoon thuis laten liggen en koop daar je hasj?![]()
waar baseer je op dat hij ''de polen niet kent''
zwaar handelen is vet stoer
miss omdat hij zei dat hij er nog maar 1 keer geweest is
ach spaceman ik vind jou vet stoer
Barry 1 ding, ik denk dat ik met jouw de mooiste discussie's kan hebben, dat is ook meteen de drijfveer in mijn leven... met praten leren, ontdekken en begrijpen... peace! http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrede

Ze ruiken zelfs wa jij gepaft hebt gisteren terwilj je niets bij hebt .. thoeft maar op je handen te komenvogel zei:je kan wiet naar polen smokkelen zoals ze dat in de bak naar binnen
smokkelen bolletjes slikken en dan na de controle na aankomst uitkotsen
of uitscheiten het zal wel uitscheiten worden want de reis duurd best lan
maar geen idee of drugshonden kunnen ruiken of je bolletjes in je buik heb
![]()
![]()
![]()
weet iemand dat????

BamHero zei:ik ga volgende weeek op werkweek naar polen en ik wou eigenlijk mijn hasj graag meenemen zodat ik daar ook nog aan me blowen toe kom.. alleen vorig jaar kwamen er honden in de bus en als ik gepakt word ben ik zwaar de pineut want in polen moet je een jaar de gevangenis in voor bezit...ik weet niet hoelang voor smokkel. iemand een goed idee om het mee te smokkelen??
mijn eigen idee was om het in een shampoofles te doen(uiteraard in het zakje) en die ver weg in me koffer te stoppen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."