Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSmokkelen

Smokkelen

49 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
omg.. de ene df soap is nog niet over, of de volgende begint al weer.. zijn we gdv ineens in gtst beland ofzo??
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
*stopt vlinderbom in je aars.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lambik zei:
je kent polen nog niet gozer ,
k deal ook zwaar in vuurwerk maar heb gehoord als je wat probeert te smokkelen dan heb je daar grote maar dan ook echt grote problemen!

dus gewoon thuis laten liggen en koop daar je hasj? :wave:
Klik om te vergroten...

Ja hier wordt ik ook wel wat onpasselijk van... Lambik heet ie ook nog. Vast een kale kop en wel of geen snorretje dat weet ik nog steeds niet. En verdorie net zo'n blaaskaak en opschepper als de echte neppe.

En wie kan het straks weer oplossen? Ja hoor Jerommeke.

Dag Gozer! Lambikske. Ga je haar kammen. :rolleyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
!!!


Wat een commotie, Lambik waarschuwt de topicstarter, voor de rest verdient ie die negatieve aandacht niet zo, imo.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
!!!


Wat een commotie, Lambik waarschuwt de topicstarter, voor de rest verdient ie die negatieve aandacht niet zo, imo.
Klik om te vergroten...

ja ik liet me meeslepen he.. volgens mij is het een goeie gozer. zo tegen nieuwjaar dan toch. :wink: Sorry Lambikske. Soms ken ik mn eigen uitspraken niet eens. :wave: :smoke:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
nutsss zei:
MetaalKonijn zei:
!!!


Wat een commotie, Lambik waarschuwt de topicstarter, voor de rest verdient ie die negatieve aandacht niet zo, imo.
Klik om te vergroten...

zo tegen nieuwjaar dan toch. :wink: :
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lambik zei:
je kent polen nog niet gozer ,
k deal ook zwaar in vuurwerk maar heb gehoord als je wat probeert te smokkelen dan heb je daar grote maar dan ook echt grote problemen!

dus gewoon thuis laten liggen en koop daar je hasj? :wave:
Klik om te vergroten...
Ohoh, jochie! Gaan we nu opeens de zware jongen uithangen?
Geloof me als ik er niets van wist dan zou ik het zeker niet posten, dus ga jij maar eens vlug googlen :wave:
En volgende keer niet meer zo brutaal, he :wave:

Edit:
Trouwens, waar heb ik het over vuurwerk smokkelen? Ik zei alleen dat hij daar eens naar moest kijken...
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#8
:openmouth: :)
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jadi zei:
Ohoh, jochie! Gaan we nu opeens de zware jongen uithangen?
Geloof me als ik er niets van wist dan zou ik het zeker niet posten, dus ga jij maar eens vlug googlen :wave:
En volgende keer niet meer zo brutaal, he :wave:

Edit:
Trouwens, waar heb ik het over vuurwerk smokkelen? Ik zei alleen dat hij daar eens naar moest kijken...
Klik om te vergroten...


ja , je moeder!
L
LaFlashLid
01-01-2024, 00:00
#10
2 zakjes rond je wiet, dan in zakje met mosterd steken, daarna in zakje met peper.
Dan neem je een pot wax alles eruit hasj erin, wax erop gladstrijken.
En veel handen wassen tussendoor.

Of gewoon daar kopen...

MVG
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo'n lastige jongetjes als u hebben we niet nodig, hou gewoon uw muil als je niets zinnigs te zeggen hebt.
Of heb je gewoon geen vriendjes, buiten uw relatie met uw computer neem ik aan, ask je zo hier bezie :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
barry zei:
-spaceman- zei:
Lambik zei:
je kent polen nog niet gozer ,
k deal ook zwaar in vuurwerk maar heb gehoord als je wat probeert te smokkelen dan heb je daar grote maar dan ook echt grote problemen!

dus gewoon thuis laten liggen en koop daar je hasj? :wave:
Klik om te vergroten...

waar baseer je op dat hij ''de polen niet kent''
zwaar handelen is vet stoer
Klik om te vergroten...

miss omdat hij zei dat hij er nog maar 1 keer geweest is
ach spaceman ik vind jou vet stoer
Klik om te vergroten...

Barry 1 ding, ik denk dat ik met jouw de mooiste discussie's kan hebben, dat is ook meteen de drijfveer in mijn leven... met praten leren, ontdekken en begrijpen... peace! http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrede
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lambik zei:
Jadi zei:
Ohoh, jochie! Gaan we nu opeens de zware jongen uithangen?
Geloof me als ik er niets van wist dan zou ik het zeker niet posten, dus ga jij maar eens vlug googlen :wave:
En volgende keer niet meer zo brutaal, he :wave:

Edit:
Trouwens, waar heb ik het over vuurwerk smokkelen? Ik zei alleen dat hij daar eens naar moest kijken...
Klik om te vergroten...


ja , je moeder!
Klik om te vergroten...
OMG, wat een pauper...

Osi` zei:
Zo'n lastige jongetjes als u hebben we niet nodig, hou gewoon uw muil als je niets zinnigs te zeggen hebt.
Of heb je gewoon geen vriendjes, buiten uw relatie met uw computer neem ik aan, ask je zo hier bezie :)
Klik om te vergroten...
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#14
-spaceman- zei:
barry zei:
-spaceman- zei:
Lambik zei:
je kent polen nog niet gozer ,
k deal ook zwaar in vuurwerk maar heb gehoord als je wat probeert te smokkelen dan heb je daar grote maar dan ook echt grote problemen!

dus gewoon thuis laten liggen en koop daar je hasj? :wave:
Klik om te vergroten...

waar baseer je op dat hij ''de polen niet kent''
zwaar handelen is vet stoer
Klik om te vergroten...

miss omdat hij zei dat hij er nog maar 1 keer geweest is
ach spaceman ik vind jou vet stoer
Klik om te vergroten...

Barry 1 ding, ik denk dat ik met jouw de mooiste discussie's kan hebben, dat is ook meteen de drijfveer in mijn leven... met praten leren, ontdekken en begrijpen... peace! http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrede
Klik om te vergroten...

hehe :tongueout:
peace, no hard feelings :) :wave:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#15
je kan wiet naar polen smokkelen zoals ze dat in de bak naar binnen
smokkelen bolletjes slikken en dan na de controle na aankomst uitkotsen
of uitscheiten het zal wel uitscheiten worden want de reis duurd best lan
maar geen idee of drugshonden kunnen ruiken of je bolletjes in je buik heb

:confused: :confused: :confused: :confused: weet iemand dat????
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#16
vogel zei:
je kan wiet naar polen smokkelen zoals ze dat in de bak naar binnen
smokkelen bolletjes slikken en dan na de controle na aankomst uitkotsen
of uitscheiten het zal wel uitscheiten worden want de reis duurd best lan
maar geen idee of drugshonden kunnen ruiken of je bolletjes in je buik heb

:confused: :confused: :confused: :confused: weet iemand dat????
Klik om te vergroten...
Ze ruiken zelfs wa jij gepaft hebt gisteren terwilj je niets bij hebt .. thoeft maar op je handen te komen :)
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zoveel moeite zou ik echt niet doen, zeker niet met zo'n hoog risico. Waarom kan je niet gewoon even nuchter zijn? :rolleyes:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb vorige zomer ook 15gr weed naar spanje 'gesmokkeld' . Was ook met de bus , gewoon in de zetel voor mij verstopt (stond een kot in). Wij hedden wel geen controles gehad.
S
SermonLid
01-01-2024, 00:00
#19
in een condoom doen, das luchtdicht. Daarna in een luchtdicht potje stoppen.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#20
BamHero zei:
ik ga volgende weeek op werkweek naar polen en ik wou eigenlijk mijn hasj graag meenemen zodat ik daar ook nog aan me blowen toe kom.. alleen vorig jaar kwamen er honden in de bus en als ik gepakt word ben ik zwaar de pineut want in polen moet je een jaar de gevangenis in voor bezit...ik weet niet hoelang voor smokkel. iemand een goed idee om het mee te smokkelen??

mijn eigen idee was om het in een shampoofles te doen(uiteraard in het zakje) en die ver weg in me koffer te stoppen :)
Klik om te vergroten...

Ik heb ooit eens wiet naar Roemenië gesmokkeld door het in 3 zakjes te doen, en dat dan in mijn bus haargel te duwen. Ik denk dat dat wel wat hielp.

Ik ken iemand, (jaja ik weet het, van horen zeggen ) die beweert dat zelfs luchtdichte plastieken potjes enzo niet helpen, omdat de geurmoleculen erdoor kunnen. Aluminiumfolie zou deze moleculen wel tegenhouden.

Het is wel aannemelijk, pak maar eens 2 gram wiet in in plastiekfolie, en dan 2 gram in aluminiumfolie. Je zal het verschil wel ruiken !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."