Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De 4de optie, meer dan 12,50 staat er niet bij"
"Dat is nou een paddo"
"Ik las net (vond ik grappig) een idee van GewoonVOL om Speed te gebruiken tijdens de coopertest...de hoeveel haal je dan wel niet"
"Op school? Pillen tijdens de coupertest.. of weet ik veel wat het was. Moetje 12 minuten lang rennen.. Ok hetgene wat mij op dit idee bracht :P Klik om te vergroten..."
"Dopjes, Mentos, Pillen, Snoepjes, X, of gwoon XTC"
"De maker van mijn favoriete pil 'het roze sterretje' is opgerold en er zijn nu nog slechts honderden van over Jammer weer"
"Leuk om van die dingen te lezen die ik zelf ook mee heb gemaakt heerlijk van muziek genieten met ogen dicht. Klik om te vergroten... Ook weer krampachtig proberen vast te likken, waarop ze een minuut later weer half uit elkaar flikkeren. Klik om te vergroten... ook lijkt het wel als ik dan mn ogen open doet dat de werking grotendeels voorbij gaat. gauw de oogjes weer sluiten dus Klik om te vergroten... Dat laatste heb ik ook vaak aan het eind van de trip... Wat ik ook niet snap (te zien in andere poll) is dat sommige serieus de hele avond door kunnen met 2 halfjes... ik weeg ong. 60 kilo en ben 1,75 en als ik de hele avond (23:00-4:00) wil spacen moet ik er wel 2,5 - 3 nemen..."
"En weer een masterlijke uitspraak: stomme geit. Klik om te vergroten..."
"Ik ga van het weekend voor de eerste keer xtc slikken maar ik heb er totaal geen verstand van dus ik hoop wat op te steken! Ik heb hier de keuze uit Playboys of Mitsubishi's , wat kan ik het beste nemen? Slik je de XTC meteen of hou je hem eerst in je mond? Nog tips (behalve iets om op te kauwen) ? B"
"En nog iets, ik zag laatst een mooi sommetje om uit te rekenen hoeveel pillen je kan hebben .... maar wat was het ook al weeR?"