Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"K heb ook op paddos in een park gezeten, toen ging het keihard regenen-hagelen en onweeren, eerst scheet ik hem best wel maar daarna voelde ik gewoon de kracht van de natuur, was echt heerlijk en krachtig, allemaal vuur-rode bliksemstrale heb lekker onder een paar bosjes met maten naar het grote spectacel gekeken"
"Dag 9 nog niks te zien, heb ze nu op wat warmere (constante) temp gezet @ 22gr"
"Het is nu trouwens afgelopen, was geen bruine subtraat meer te zien, alleen nog het witte, dus hij bekijkt nu de binnekant van onze container. THE END"
"Heeft de starter van deze topic de paddos al getest? Zijn ze sterk? ... goede visuele hallicunaties? Wat zijn je ervaringen met de "zelf-kweek-paddos"? Peace! PS: net soacked, nu week/2 wachten en hope dat goed komt :P"
"Argulas zei: Btw, freaky avater heb je Van wat is dat? Klik om te vergroten... Die komt ergens uit een trip Argulas zei: Ik vind ze redelijk straf, maar toch nog altijd lieflijk aards. Mooie visuals ook, zeker de CEVs. Klik om te vergroten... Dus echt lekker om ergens in een bos te spacen bij mooi weer? Klinkt veel belovend, heb eigenlijk geen geduld majah moet maar ff wachten"
"Dat komt vast wel goed, staat alweer klaar voor 2e vlucht , ben benieuwd hoe ze eruit komen te zien"
"Beste is idd wat langer in het licht, maar zou moeten kunnen"
"Rofl zitte meer paddestoelen nu dan de vorige vlucht ... 8 hele dikken"
"Heb er wat af geplukt omdat er sporen werden versprijd Vlucht 4:"
"Als het legaal is, graag een link naar site waar ik het kan bestellen"