Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSmokkelen

Smokkelen

49 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#1
mosterd? Wat een bullshit. smell proof verpakken doe je met een strijkzak en schone handen.. heel simpel.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
stop t in een joint houdertje, hou een potje vaseline bij je, ga vlak voor de grens even naar t chemisch toilet, en breng m daar in.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#3
loadrunner zei:
stop t in een joint houdertje, hou een potje vaseline bij je, ga vlak voor de grens even naar t chemisch toilet, en breng m daar in.
Klik om te vergroten...

Als ik een meisje wat deed ik het gerust, maar las jongen zijnde? :kots:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re:

paupie zei:
ik weet een beter idee!

laat je hasj gewoon thuis liggen....
Klik om te vergroten...
+9999999...

Zoveel als ik wel niet de vraag krijg over wiet smokkelen, laat u wiet gwn thuis. Zijt ge zo verslaafd dat ge per see moet smoren op vakantie? Als ge drugs wilt meepakken pak dan drugs die ze niet overal hebben. En joint zult ge overal wel tegenkomen.
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#5
G-s :wave: :hearteyes: :smoke:
S
SnatchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Binnenkort ga ik interrailen met mn vriendin. Maw door europa met de trein.
We gaan naar frankrijk, italie, griekenland, kroatie roemenie ed.
Natuurlijk moet ook de wiet mee.
Ipv het vacuum te verpakken of in aluminiumfolie dergelijk -wat allemaal gezeik is- pak ik het gwoon mee in mn rugzak en neem het risico op gepakt worden.

Is de kans groot om gepakt te worden en als je gepakt wordt in 1 van die landen, zijn ze streng?
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snatch zei:
Binnenkort ga ik interrailen met mn vriendin. Maw door europa met de trein.
We gaan naar frankrijk, italie, griekenland, kroatie roemenie ed.
Natuurlijk moet ook de wiet mee.
Ipv het vacuum te verpakken of in aluminiumfolie dergelijk -wat allemaal gezeik is- pak ik het gwoon mee in mn rugzak en neem het risico op gepakt worden.

Is de kans groot om gepakt te worden en als je gepakt wordt in 1 van die landen, zijn ze streng?
Klik om te vergroten...

FR-IT-GR denk wel wat milder dan KR-RO :sunglasses:

Als je weggaat vermeld het dan ff, zien wij je wel op het nieuws :grin: :smoke:
S
SnatchLid
01-01-2024, 00:00
#8
het zou dus een dom idee zijn om wiet mee te nemen?
tis tenslotte met de trein...
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stop het in een condoom en onderaan in een pot gel ofzoiets, in ieder geval een potje die niet doorzichtig is :tearsofjoy:
Dan is de pakkans tamelijk minimaal :)
En vooral, chillen en nix laten merken want de kans is zeer klein dat er controle is en dat ze het vinden nog minder.

In frankrijk is drugs= drugs, 5gr heroine is even erg als 5gr wiet, welke straf je hiervoor kunt krijgen is me onbekend.
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snatch zei:
het zou dus een dom idee zijn om wiet mee te nemen?
tis tenslotte met de trein...
Klik om te vergroten...

Zowizo in openbaar vervoer is gevaarlijk, omdat dat zelfs in nederland niet mag :wink:

Dat wil zeggen dat je geen zakje wiet van 5eu van bv amsterdam-utrecht mag hebben :wave:

Ik zou het er dus niet op wagen, en misschien in het uitgaansleven daar wat te "scoren" :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."