#1
mosterd? Wat een bullshit. smell proof verpakken doe je met een strijkzak en schone handen.. heel simpel.
loadrunner zei:stop t in een joint houdertje, hou een potje vaseline bij je, ga vlak voor de grens even naar t chemisch toilet, en breng m daar in.

+9999999...paupie zei:ik weet een beter idee!
laat je hasj gewoon thuis liggen....

Snatch zei:Binnenkort ga ik interrailen met mn vriendin. Maw door europa met de trein.
We gaan naar frankrijk, italie, griekenland, kroatie roemenie ed.
Natuurlijk moet ook de wiet mee.
Ipv het vacuum te verpakken of in aluminiumfolie dergelijk -wat allemaal gezeik is- pak ik het gwoon mee in mn rugzak en neem het risico op gepakt worden.
Is de kans groot om gepakt te worden en als je gepakt wordt in 1 van die landen, zijn ze streng?

Snatch zei:het zou dus een dom idee zijn om wiet mee te nemen?
tis tenslotte met de trein...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."