#1
Ik rook op door-de-weekse dagen +/- 2 gram en op zon-en-feestdagen (het weekend / vakantie) nog veel meer. Ik blow nu ook bijna 7 jaar, begon uiteraard met minder, maar toch al 5 jaar iedere dag en denk zo'n 3 jaar de hierboven beschreven hoeveelheden...
Scheelt wel dat ik er niet té lam van word, krijg geen rode ogen, en kan gewoon de dingen doen die ik wil doen. Vroeger werd ik er wel lam van, maar met de tijd wen je er aan en nu geld voor mij: "alles gaat beter met een joint"![:sunglasses:]()
Scheelt wel dat ik er niet té lam van word, krijg geen rode ogen, en kan gewoon de dingen doen die ik wil doen. Vroeger werd ik er wel lam van, maar met de tijd wen je er aan en nu geld voor mij: "alles gaat beter met een joint"
:P 
