Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel blowen jullie per dag/week/maand/jaar ?

Hoeveel blowen jullie per dag/week/maand/jaar ?

139 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#1
alleen in het weekend, en dan 3 Joints per weekend ongeveer.
heb wel een tijdje elke dag geblowd maar dat vond ik absoluut niet fijn.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#2
joint of 2 op een dag soms wat meer
en in het weekend 3-10 jointjes
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Precies genoeg om de dag mee door te komen
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op de een of andere manier weet ik elke week een grammetje of 5 weg te paffen...
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind er niets mis mee om af en toe doelloos een jointje te paffen, zeker wanneer je vrij hebt is er niets lekkerders :)
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#6
XtCliffix zei:
meisje20 zei:
3 Joints per jaar ofzo.
Ik moet echt eens gaan minderen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Heu ?!
Ik denk niet dat ge met een probleem zit :d
Klik om te vergroten...

Niet? Gelukkig maar, ik begon me al zorgen te maken. :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
105 gram per jaar
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik blow denk ik een keer in de drie maanden. Ik eet liever spacecake
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik blow gemiddelt voor een euro of 15.... dit kan op lopen tot een joint of 20 per dag als ik te lang vakantie heb :P
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik rook op door-de-weekse dagen +/- 2 gram en op zon-en-feestdagen (het weekend / vakantie) nog veel meer. Ik blow nu ook bijna 7 jaar, begon uiteraard met minder, maar toch al 5 jaar iedere dag en denk zo'n 3 jaar de hierboven beschreven hoeveelheden...

Scheelt wel dat ik er niet té lam van word, krijg geen rode ogen, en kan gewoon de dingen doen die ik wil doen. Vroeger werd ik er wel lam van, maar met de tijd wen je er aan en nu geld voor mij: "alles gaat beter met een joint" :sunglasses:
K
KatsujinkenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik blow niet vaak maar probeer toch tenminste elke 2 maanden een keertje te blowen. Vroeger blowde ik ietsje meer, 1x in de maand ofzo maar met een vrouw die ervan walgt en een kindje erbij komt er toch wat minder van. Als het puur aan mij zou liggen zou ik zeker elke week een keertje blowen: op vrijdag na m'n werk.
I
IllySillyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jaaaa elke dag natuurlijk :P :flushed:
Ene dag ben k de hele dag stoned en niet van mn plaats af te branden. (3 jointjes)
De andere dag moet k boodschappen doen o.i.d. en dan rook k alleen savonds. (1 of 2).

Verplicht
1 hele DIKKE voor het slapen!
En voor het eten is ook wel lekker!
Dan eet k tenminste mn bord op!
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
IllySilly zei:
Jaaaa elke dag natuurlijk :P :flushed:
Ene dag ben k de hele dag stoned en niet van mn plaats af te branden. (3 jointjes)
De andere dag moet k boodschappen doen o.i.d. en dan rook k alleen savonds. (1 of 2).

Verplicht
1 hele DIKKE voor het slapen!
En voor het eten is ook wel lekker!
Dan eet k tenminste mn bord op!
Klik om te vergroten...
Shit...jij hebt wel een héél agressieve vreetkick :rock: :P

Augustus 2007: In heel mn leven(toen 19jaar jong) misschien 15 keer geblowt (eens in 3 maanden ofzo)
December 2007: Inmiddels vaker gaan blowen. Halverwege november tot kerst zeker 3 keer per week.
Vanaf kerst 2007 tot maart 2008: Zeker elke dag geblowt, voornamelijk 's avonds (3 tot 4, gedeelt met vrienden) Gaf 10-15 euro per week uit.
Vanaf maart 2008 tot juli 2008: Even geminderd vanwege school en ik vond het te hard gaan, max 3 keer per week, waarvan max 1 keer in het weekend. Regels waar ik me aan gehouden heb.
Juli 2008 tot heden: Elke dag stoned :stoned:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zo 20 euro per dag ongeveer..
L
LeetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alleen op vrijdag en zaterdag, en dan haal ik meestal voor 40 euro of iets dergelijks. Rook het natuurlijk niet alleen op, maar ik denk dat ik toch wel bij de 3g per weekend kom.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re:

maiskorrel zei:
2 tot 4 gram per week :stoned:
Klik om te vergroten...
Dit is gelukkig nu al een stuk minder! Heb nu eindelijk geleerd om het in weekenden te houden (met uitzonderingen, de vakanties :grin: ). Zo blijft het blowen ook leuk en heeft het geen invloed op mijn school etc.
S
StonedDwarfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Op een gewone werkdag zo'n jointje of 4-5.
In het weekend raak ik altijd de tel kwijt :wink: (Niet dat ik het echt tel )
Maar er gaat toch iets van een 50€door /week.

Maar goed betaalde job eh :stoned:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Normaal gesproken zo'n 3 a 4 perdag in het weekend meer.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
3-4 gram per maand.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#20
1 gram per maand nu.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."