Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je pep met mate gebruiken dus! [/quote] dat ben ik helemaal met je eens nooit alleen het is idd sow dat het de dag erna verdwenen is.... en een hoge bloeddruk klinkt ook aannemelijk, bij pep gebruik gaat me hartje ook als een m*therfocker te keer ( wat normaal is bij speedy's). echter denk ik dat het bij af en toe gebruik best mee zal vallen mbt risico's (ben zeker geen dagelijkse user ofso ).... bedankt voor de reactie natuurlijk greetzzz gtje"
"ik begreep hem hoor :P sorry idd een kanseloze opmerking van een jonge snotneus"
"hey boys klinkt heel dom misschien ... maar is dextro amfetamine ook op recept te verkrijgen ??? een maat van me is er achte3r gekomen dat die add heeft ... hij voelde zich al raar vanaf zijn 15de ... maar door een te laag ..???? dopa nog wat???? kon die niet niet meer functioneren tijdens het ridjen en veroorzaakte een ongeluk ... hij schijnt hier baat bij te hebben en we willen hem op de juiste manier helpen ... momenteel zit hij te experimenteren met speed/ amfetamine ... maar ja hier zit natuurlijk ene hoop ander rotzooi doorheen ... en hij en wij willen dat hij het op ene normale manier en vooral veilig manier gaat gebruiken omdat dit nog wellis lang kan duren voordat die daar vanaf komt... medicijnen krijgt die nog niet ... hij meot eerst therapie en onderzocht worden ... ze doen in dit soort gevallen dus duidelijk moeilijk om medicijnen te krijgen... jochies is zo ten einde raad omdat die merkt dat hdet slechter met hem gaat dat diezelfs opzoek is via internet ritalin te krijgen enzow met alle gevolgen van dien ... so dit schets ff de situatie ... ik vraag dus niet om dextro amfetamine ofso ... wil graag weten of het legaal en op recpet verkrijg baar zou zijn ... en /of er trowuens andere medicijnen zijn die beter werken ... laatst kreeg die iets daar kreeg die spontaan zware hardkloppingen van en werd zwaar para ( op lage dosis ) ... speed in het pakketje werkt fantastisch zegtie ... maaqr ja afhanelijk izjn van de jongens op straat ???? nee bednakt tog... greetzza gtje"
"@ ExceptionalInsight: adhd en add???? lijkt me sterkt ... want het zijn allebei tegenpolen van elkaar ... adhd ben je zwaar hyperactief door het teveel aan dopamine ( correct me if i spelt wrong ) bij add heb je te kort aan dopamine waardoor je trager reageer ... in erg gevallen lijkt het net of je alsheimer hebt ... je vergreet binnen een paar seconde wat je ging doen en gaat naar het volgende toe .. mijn maatje is net als ik kok ... je wilt neit weten hoeveel dingne hij heeft aangebrand en laten overkoken ( kan de beste overkomen maar zoveel slaat echt alles ) @ honingolie: tnxx voor je antwoord .. tsjaa je lichaam vol gooien met ritalin is ook niet erg bevordelijk je kunt er goed depressief van worden en zo zijn er nog wel dat kleine addertjes onder het gras, maar ben wel met je eens dat hij niet moet experimenteren en dat hij uiteindelijk het best passende medicijn moet zien te krijgen , mocht dat dextro zijn ok mocht dat ritalin zijn ook goed greetzzz gtje"
"hallo mensen, ik ben beneiuwd naar wat jullie goede speed noemen, ik heb inmiddels wat topics hier gelezen vooral over het verschil van wit,rose en gele was leuk... ik ben helemaal geen noob op dit gebied om het zacht uit te drukken en wat ik altijd zo grappig vind/vond dat is dat mesnen bijv een voorkeur hadden om rose te krijgen ... terwijl rose idd niet een goede afwijkingsproces heeft gehad en het moet kei hard branden ...wat eigenlijk niets meer zegt dan dat het zwavelzuur slecht is opgenomen... wat vinden jullie nu goede pep wat moet bij jullie het effect zijn ???? oww en een overig vraagje ... de term appeltjes pep viel vaak vroeger ...dit was HET SPUL volgens de die hard junkies wat houd het in .... greetzzz gtje"
"tsjaa goede pep haal ik vaak alleen uit het geurtje ... en het moet nattig zijn ... want speed/pep word slechter en slechter na mate het verder droogt ... het vervliegt!!! maar veel verstand heb ik er nooit van gehad me maten hebben er verstand van en die testte het graag ... al had ik op het laast gewoon constante pep ... hoeveel procent amfetamine moet goede pep hebben .... ik snap 100 % zou kick ass zijn maar niet erg realistisch .... maar met bijv 70% zit je tog wel goed ... en wat is er mis als het verder met caffeine versneden is ?? das tog ook een upper ??? waardoor je nog harder gaat ?? greetzzz gtje"
"die reactie die jij hebt gehad ..krijg ik nu ook altijd ..alles leuk totdat ik tot rust kom dan begin/begon het pas ... nee ik durf het niet meer ... ik kreeg die verschijnselen al naar fucking lijntje van 3 cm ( lang ) en 2 mm (breed) eigenlijk niets duzzz... ik ben er zelf maar mee gestopt ( eigenlijk nooit echt aan gezeten ) ..."
"NEE IK RAAK NOOIT MEER PEP AAN 1000 EURO... vervolgt ... mijn doel is 1 a 2 maanden niet meer te gebruiken ... en dan lekker terug te vallen jij bent door mijn gepimt als OFFICAL JUNKIE!!! zie eerst btw maar 2 maanden ervan af te blijven... kom idd pas praten als je 2 weken clean bent ...echt clean en niet je verschuilt in een andere drugs je zet je zelf voor lul tegen over je zelf ( wat het ergst is ) en tegen over andere ( wat eigenlijk geen reet boeit ) ... als je na 2 maanden het weer in de kop kan krijgen om het te gebruiken 'terugval' ben je slecht bezig je hebt inmiddels wle ene besef dat jij moeilijk nee kan zeggen tegen speed ... en na 2 maanden trots te zijn gestopt dan ???? weer lekker verder gaan!!! kijk mij maakt het geen reet uit snuif je zelf in de ronte .... zorg dat papa of mama hier ook lid worden met de mededeling me zoon ik kapoet ...ik zal niet wakker liggen ... maar weet zelf als geen ander dat als je door heb dat je verkeerd bezig bent het het moment is van doorzetten en afblijven ... speed heb ik nooti erg aan gezeten ... maar eenmaal dronken gebruik ik graag coke, pillen vond ik ook fantastsch gelukkig 2 kut momenten gehad die me dwongen uitiendelijk te stoppen ik zal der niet meer aan zit !!! dit is inmiddels meer dan een jaar geleden !!! en zeg ik nu dat die drugs slecht zijn ??? nee als je het 1 x per maand of per seizoen doet is er niets aan de hand en heb je het in de hand maar helaas jij bent die grens al over jij doet het elke week ...dat deed ik met pillen wat het liefst een keer of 4 a 5 in de week ... en dat is fout !!! kijk je zelf in de spiegel ...of wat anders vreet is ene portie truffels knap je van op en je leert je zelf goed kennen ( in jouw situatie Zou je een ongeloofelijke bad trip kennen krijgen maar missschien is dat wat jij nodig hebt ) of snuif in 1 x 3 gr en op naar het ziekenhuis wil je ook nooit meer !!!"
"hey fugel ... je laatste reply snpa ik niet helemaal ??? kun je me dat is uitleggen ??? greetzzz gtje"
"hallo luitjes ik heb altijd na het uit me plaat gaan van pep ontzettend koude voeten maar de laatste paar keertjes ken ik als ik 2 daagjes doortrek over me hele been paarse vlekken zien. nou hoorde ik al van wat 'specialisten' dat het bij wel meerdere voorkwam ( ben niet de enigste in de buurt )... maar hoe komt dit ??? waarom heb ik het nu pas ik trok 4 jaar geleden al wellis een lijntje kreeg die koude poten in bed maar nooit die plekken... zijn er risico's ??? lijkt me gewoon plekken van de kou en dodelijk zal het wel niet wezuh ( zeker niet als de speed zelf ) maar ben gewoon benieuwd. greetzzz gtje"