Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hier ben ik dus ook naar op zoek. In sommige coffeeshops hebben ze sinds het rookverbod van die kruiden op de toonbank staan, om in je jointje te rollen. Zou je hier niet wat van kunnen kopen?"
"Mysticwarrior zei: spacebilly zei: nachtmerries niet eens, gewoon hele intense dromen die ook supervet kunnen zijn. gr Klik om te vergroten... Dit verschilt dan van persoon tot persoon, ikzelf ervaar voornamelijk nachtmerries met een enkele keer een droom waarvan ik zeg WAUW Ik heb gisteren en eergisteren weer wat jointjes gerookt and guess what? Mijn intense dromen zijn weer verdwenen.... En ze komen weer terug zodra ik 2 a 3 dagen niks meer heb gerookt. Toch vraag ik me af waarom? Zou het zo zijn dat wiet ons onderbewustzijn onderdrukt, waardoor het zodra je stopt, met name in je dromen vollop op de voorgrond beland. Ik zou hier graag iets wetenschappelijks over willen lezen, iemand? Klik om te vergroten... Ik dacht dat wiet je remslaap beinvloed, dit is de laatste fase van je slaap waarin je ook droomt. Ben sinds oud en nieuw gestopt met blowen,en droom weer veel vaker en heel intens. Maar het gekke is, geen nachtmerries, alleen maar leuke dromen."
"Volgende keer vragen of die dealer er ff eentje kan draaien voordat je het koopt. Of gewoon naar nederland rijden en in de coffeeshop halen, heb je altijd kwaliteit. Heb ik een keer in Laos(Z.O azie) gedaan, eerst een jointje samen met die dealer zitten roken en toen pas van hem gekocht"
"Ongeveer voor 10 euro per week, das dus 1,2 tot 1, 4 gram per week. Doorde weeks altijd een bong, ken je echt heel zuinig met je wiet doen! In het weekend 1 of 2 jointjes , maar das eigelijk meer voor de smaak"
"Niet meenemen. Op vakantie ben je in een heel andere omgeving dus dan denk je ook nie meer zou gauw aan een jointje. Of je kan daar in spanje wat proberen te scoren, maar das vaak wiet van slechte kwaliteit, en je loopt de kans dat deze dealers agenten in burger zijn, of gewoon locals die je op willen lichten met een zakkie theeblaadjes."
"had ik vroeger ook heel veel moeite mee, me eerste joints/sjaggies donderde al uit me kaar voordat ik hem aan kon steken. Ook me tipje pleurde er vaak uit. Wat je kan doen, is het vloeitje in het tipje te schuiven, dus dan zit een klein gedeelte van de vloei in het laatste gedeelte van je tip geschoven. dan kan je met je duim en wijs vinger de vloei en tip een klein beetje verder rollen, dan is zeg maar de eerste paar centimeter van je joint al bijna dicht gerold, terwijl de rest van je vloei nog helemaal open ligt. Gooi hier een beetje van je wiet/tabak mix in en rol dan dat kleine stukje alvast dicht, maar nog niet vast plakken. Nu kan je het midden van de joint opvullen, en daarna dat gedeelte dicht rollen, maar nog niet vast plakken. Vervolgens kan je het laatste gedeelte van je joint opvullen, en dan kan je je joint dicht plakken. Als je dat gedaan hebt goed aan tikken zodat alle wiet/tabak goed verdeelt zit over de joint. Je moet wel ten alle tijden je vloei strak houden. Succes Oefening baart kunst"
"Ligt er misschien aan waar je blowt en met wie je blowt. Blow altijd met mensen die je echt goed kent, en waar je op kan vertrouwen. Ga eens buiten ergens in een park relax langs de waterkant met een paar vrienden smokuh bijvoorbeeld, lekker in het lente zonnetje Ik kan erzelf ook niet echt tegen als ik blow en er zijn heel veel mensen om me heen., en cker als er mensen omheen zitten die niet blowen. En dat paranoide zit eigelijk gewoon tussen je oren. Just go with the flow!"
"Hallo DF's! Ik lees al jaren mee zonder acount op dit forum, maar toch maar ff een accountje aangemaakt. Effin, ik heb dus van het weekend wiet truffels gemaakt volgens het recept van www.bakkenmetbaard.nl. wie kent hem niet Heb er ongeveer 1,2 gram white widow in gedaan, en dezelfde avond nog ongeveer 1/3 van de truffels alleen zitten op smikkelen. Helaas werd ik er niet echt knetterstoned van, alleen lichtelijk high. Ik denk dus dat ik iets fout heb gedaan bij het bereiden van de wiet boter. Ik had dus de boter in een pannetje laten smelten, op een laag vuurtje. toen het helemaal gesmolten was gooide ik de wiet erbij. doordat de pan soms te lang op het vuur stond, begon het lichtjes te koken en te spetteren, en werd de wiet boter mix uiteindelijk een beetje bruin achtig... Zou hierdoor te veel THC uit de wiet zijn verdampt en/of verbrand? Ik vraag me dus af: Hecht THC zich aan boter, alleen als de boter warm is? of kan het ook als ik de pan met boter van het vuur haal , en dan de wiet er in gooi?"
"Denk dat ik dat laagje water ben vergeten. Vandaar dat die boter zo sputterde toen ik die pan op het vuur zette :P Tnx voor je reactie"
"- Gebruik een stormaansteker, te koop bij elke tabakswinkel. - Probeer volgende keer een een sterker extract. - Sluit je ogen nadat je de rook hebt uitgeblazen, de 2e fase van een salvia trip zijn CEV's. - Doe het in een donkere, rustige omgeving, dus gewoon thuis. - Gebruik ijskoud water in je waterpijp, of ijsklontjes, dit koelt de rook, en zo kan je meer rook inhaleren."