Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je door de woonkamer loopt en er ineens genoeg wiet aan je voet plakt om een joint te draaien."
"Nou als iemand dit probeert, moet diegene het wel even melden! Misschien weer eens wat anders?"
"Alleen op vrijdag en zaterdag, en dan haal ik meestal voor 40 euro of iets dergelijks. Rook het natuurlijk niet alleen op, maar ik denk dat ik toch wel bij de 3g per weekend kom."
"Nou ik zou hier een heel boekwerk over kunnen schrijven. Er zijn zo veel dingen waar ik me aan kan irriteren als ik stoned ben; -Mensen die niet stoned zijn en je lopen te prikken, zeggen dat je junk bent (gewoon als grap) ed. -Mensen die zeggen dat je verneukte joints draait, terwijl je al redelijk wat op hebt en toch echt je best aan het doen bent. Enl is het je eigen wiet/tip/vloei, dan is het nog veeeel erger al helemaal als ze geen ene cent hebben bijgedragen. -Mensen die nooit wiet willen kopen en toch altijd weer moeten meesmoken. Het is vooral schijtirritant als ze niks betalen en vragen of ze hem mogen aansteken/eerste man mogen zijn. -Mensen die vragen of ze de "afvoer" mogen hebben, al voor de joint aangestoken is of gedraaid is. -Etc.etc etc..."
"Tja daar heb je een goed punt, maar ik vind het dan zo triest op een één of andere manier. Soms zeg ik daar ook wel gewoon nee tegen :P"
"Ik denk dat jij een tijdje niet moet blowen, en dan je vraag opnieuw lezen. Je zal merken hoe stom je vraag eigenlijk klinkt."