#1
alleen in het weekend, en dan 3 Joints per weekend ongeveer.
heb wel een tijdje elke dag geblowd maar dat vond ik absoluut niet fijn.
heb wel een tijdje elke dag geblowd maar dat vond ik absoluut niet fijn.





Dat is precies wat ik ook voel als ik geblowd had. En aangezien ik gemiddeld zo'n 6 joints per dag rookte resulteerde dat in zo'n chaos in mn kop dat ik rustig een hele dag niks deed (n)jcutter123 zei:Wiet maakt mij een zwak en dat is iets wat ik slecht kan gebruiken in mijn leven. Het maakt mij enorm chaotisch in mijn hoofd en ik ga er veel van nadenken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."