#1
@riel:
Tja, d'r word hier nogal wat afgeblowd eh
1 a 2 keer in de maand is voor mij trippen,
de rest van de tijd smoken... :![:hearteyes:]()
Tja, d'r word hier nogal wat afgeblowd eh
1 a 2 keer in de maand is voor mij trippen,
de rest van de tijd smoken... :


